Raskaaksi 2019

Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005

Mulla oli pillereiden lopetuksen jälkeen ilmeisesti muutamia ovuloimattomia kiertoja. Toki oma kiertokin varsin pitkä. Yk8 asti mentiin että tärppäsi silloin.

Kävin yleisessä veskissä ja ilmeisesti edeltävä poltellut runsaasti tupakkia kun oli tosi vahva krääsä. Ryntäsin pois oksu kurkussa ja alko huvittaa että joko mä alan keksiä oireita näin dpo2 :hilarious: Edelliskierrossa itseasiassa ovulaation jälkeen oksensinkin pari kertaa, mutta aattelin olleen antibiootista johtuvaa, oli kierukat ja kaikki vielä silloin.
 
Mulla oli pillereiden lopetuksen jälkeen ilmeisesti muutamia ovuloimattomia kiertoja. Toki oma kiertokin varsin pitkä. Yk8 asti mentiin että tärppäsi silloin.

Kävin yleisessä veskissä ja ilmeisesti edeltävä poltellut runsaasti tupakkia kun oli tosi vahva krääsä. Ryntäsin pois oksu kurkussa ja alko huvittaa että joko mä alan keksiä oireita näin dpo2 :hilarious: Edelliskierrossa itseasiassa ovulaation jälkeen oksensinkin pari kertaa, mutta aattelin olleen antibiootista johtuvaa, oli kierukat ja kaikki vielä silloin.
Oviksen jälkeen mulla ainakin on pari päivää oksettava olo. Sit estrogeeni tekee sen hsjuherkkyyden et vaik moni hokee ettei voi olla raskausoireet tai muitakaan oireita vaik itse tuntee kaiken. Varmaan suurin osa just dpo3 vielä onki niit hormonioireita ja moni sanoo että oviksen jälkeen on huono olo, rinnat kipeet pari päivää yms
 
Täällä kp30/26 eilen oli seksiä ja testasin negan, mutta menkat ei tajunnu alkaa.
Tämä oli kenties ovuloimaton kierto, kun venyy ja ovistesti näytti plussaa kaksi vuorokautta, tai sitten ois ollut juurikin se ovulaatio. Who knows. :confused005 Joka tapauksessa jäi hyödyntämättä, kun mies ei päässyt loppuun asti ja mä lähdin reissuun. Saa nyt sitten vuotaa reissussa kun lähdetään hääpäivän kunniaksi pitkälle viikonlopulle Tallinnaan.
 
Ja joo, ilmeisesti ei keltarauhanen tuu jos ei ovuloi. Pikainen googlaus ja muistin virkistys kun Suomessa gyne ehdotti progesteroni lääkettä ovulaation jälkeen kun se ei erittynyt. Toki nyt on progesteroni, sen oppinut tunnistamaan lämmöistä jne. Anovulatorisessa kierrossa mulla lämmöt ollu ihan normit, ovulatorisessa nousseet. Nyt on noussut paljonkin lämmöt ja olipa migreeni viime yönä. Mahaa pakottaa ja hitusen ellottaa vaikka kuinka yrittää syödä ja juoda vettä. Tein cb early testin ihan vain nähdäkseni ettei tuu viivaa ja et sit voi verrata sitä jos menkat myöhästyy No tuliki ihan.hento vaaleansininen viiva mut en tohdi siitä mitään intoilla kerran se voi olla mikä vain. Kun niin hento. Silmiin selvä samoin kuvaan tuli hitusen mutta ei se niin vahva ollut ja oletin ettei dpo8 tuu mitään niin siks kai testasin ettei turhia toiveita. Metsään meni sitten. Ajattelin testata hitusen myöhemmin uusiksi ja jos tulee toinenkin viiva niin sitten digi. Ja kätevää sitte soitella gynelle et joo eipä vissiin poisteta munasarja ihan heti. Mutta, turha toiveita nostaa ku ilmeisesti on antanut väärää tulosta monille.
 
Aamu antoi viitteitä siitä, että tää vuotaminen vois riittää, mut kyllä tässä päivän mittaan on palattu arkeen sen asian suhteen. Kp4, vaippa pöksyissä nyt 24 päivää. Ei varmasti tarvitse kertoa fiiliksistä.

Mietiskelin jos kävis ostaa hiivalääkkeet. Ei kyl oo mitään varsinaisia oireita, mut jos onkin tulehdus... Tai sit vaan ootan sen pari viikkoa sitä gyneä rauhassa...

Ajattelin myös ostaisko greipin. Vihaan kaikkia greippiasioita, mutta mitäpä sitä ei olis valmis enää tässä konkurssissa kokeilmaan:hilarious: tsemppiä piinapäiviin, jospa sieltä joku plussan pian saisi:happy:
 
Aamu antoi viitteitä siitä, että tää vuotaminen vois riittää, mut kyllä tässä päivän mittaan on palattu arkeen sen asian suhteen. Kp4, vaippa pöksyissä nyt 24 päivää. Ei varmasti tarvitse kertoa fiiliksistä.

Mietiskelin jos kävis ostaa hiivalääkkeet. Ei kyl oo mitään varsinaisia oireita, mut jos onkin tulehdus... Tai sit vaan ootan sen pari viikkoa sitä gyneä rauhassa...

Ajattelin myös ostaisko greipin. Vihaan kaikkia greippiasioita, mutta mitäpä sitä ei olis valmis enää tässä konkurssissa kokeilmaan:hilarious: tsemppiä piinapäiviin, jospa sieltä joku plussan pian saisi:happy:
Tosi tylyä kun vuotaa niin kovin. Sais teillä jo tärppi tulla..
 
Täällä kp5 meneillään, eli toinen kierto nyt mistä yritetään. Oon innoissani että kohta alkaa taas ne suotuisat päivät yrittämistä varten. ❤️

Toivon et osaisin tässä kierrossa ottaa piinapäivät vähän iisimmin kun edellisessä, tuntui et ei muuta miettinytkään ja tuli niitä testejä tehtyä turhankin aikaisin, ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna. Pitäisi vaan malttaa odottaa. :)
 
Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005

Mulla on vaihdellut kierto 27-36 päivää pillereiden lopettamisesta lähtien, ja ne on siis lopetettu jo 2015. :wideyed: Ei ole siis tasaantunut, mutta kierron heittelystä huolimatta tullut jo kaksi vauvaa, joten ei se ilmeisesti tarkoita etteikö voisi tulla raskaaksi.
 
Täällä kp5 meneillään, eli toinen kierto nyt mistä yritetään. Oon innoissani että kohta alkaa taas ne suotuisat päivät yrittämistä varten. ❤️

Toivon et osaisin tässä kierrossa ottaa piinapäivät vähän iisimmin kun edellisessä, tuntui et ei muuta miettinytkään ja tuli niitä testejä tehtyä turhankin aikaisin, ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna. Pitäisi vaan malttaa odottaa. :)

Hyvä jos pysyy hanskassa, mulla lähtee aina entistä pahemmin käsistä kun yritys pitkittyy... :rolleyes:
 
Mulla sekoitti se testi ihan pakan. Oon varma et haamu se on mut olin odottanut negaa. Siis täysin negaa mut teen uudestaan parin päivän päästä tai jos ei menkkoja tule. Ihmeellinen Flo kyl ennustaa mulle 20 päivän luteaalii mikä ei nyt kyl pidä paikkaansa. Ovis oli tosi aikasten et siinä mielessä testi saattaa näyttää mut olis harvinaista. Toisaalta sen näkee myöhemmin sitten.

Edit. Olisi outoa et limakalvo olisi ollut tarpeen paksu kiinnittymiseen
 
Tervetuloa uusille!

Tsemppihalit kaikille negan testanneille!

Te teistä jotka olette käyneet hoidoissa: Onkohan ensimmäinen käynti lapsettomuupolilla millainen? Tuijotin tuossa kalenteria ja hoksasin, että totta kai taitaa menkat osua juuri siihen.:banghead: No edellyttäen että tämä kierto on nyt tätä noin 25 vrk mitä on nyt pari kuukautta ollut. (Nyt siis kp26/23-28 ja ekat menkkajomot alkavat ilmoitella itsestään, tosin paha sanoa onko nuo vain vatsan väänteitä).
Jos se on rupattelukäynti niin tuskin haittaa, mutta onkohan tarkoitus jo heti tutkia jotain?
 
Kp28 ja tää päivä menny vähän sekavasti kun poika loukannut päänsä koulussa ja olin pojan kanssa päivystyksessä, aivotärähdyksen on saanut mut päästiin kotiin seurailemaan tilannetta kun pojan vointi sen verran ok. Voi että kun ton kanssa saa olla sydän syrjällään kokoajan:sorry:
 
Lääkäri soitti mulle tänään niistä mun lapsettomuus verikokeista mitkä otettiin jo toukokuussa. Niissä ei ollu mitään vikaa kaikki oli hyvin. Sit se kysy sitä et haluunko lähetteen eteenpäin niin sanoin et haluun, mut en saa sitä ennenku mies on kans tutkittu. Sit se ehdotti et varataan meille yhteine pidempi lääkäri aika missä tutkitaan molemmat ja sit saadaan se lähete eteenpäin tutkimuksiin. Ei mulle tehty sillo toukokuussa mitään muita tutkimuksia ku katottiin verenpaine ja otettiin verikokeet ja kyseltiin menkoista jne. Ei tehty gynetutkimusta mikä on kuulemma pakollinen ennenku lähetteen saa. Vähän ottaa päähän ku ei voinu se eka lääkäri jo tehä tarvittavii tutkimuksia sillo:smiley-angry019
Tosin mitä voi olettaa sellaselt lääkärilt joka on ollu vast 1kk suomessa töissä ja ei osaa ees suomee kunnolla.:banghead:
 
Viel ei kaiketi oo menkat alkanu vaik on tiputellu jo muutaman päivän. Tamppoonia oon käyttäny eilisestä asti ku olin töissä ja siel en olis samantien kerenny vessaan jos olis alkanu kunnol ja tänään oon miehen mukana sen työreissulla. Oon istunu autos sellasen 6h ja nyt sit istun autos ja odotan miestä et se saa työt tehtyy eikä tääl keskellä mettää oo vessaa mihin pääsis nii pakko pitää tamppoonia varuilt vaik ei sais
 
Pc ei kyllä anna kai pahemmin vääriä eli hyvinkin voi olla plussa!! Oireita?

Turvotusto on ollut ja etovaa oloa, lisäksi pistelyä ajoittain alavatsalla. Mutta näitä samoja oireita on ollut kyllä aiemmissakin kierroissa. Lämmöt on kyllä enemmän koholla kuin aiemmin, mutta siinä se sitten onkin.:bored: Huomenna pitäisi menkkojen alkaa, taidanpa testata aamulla uusiksi, jos tulisi joku selvyys. Viiva oli kyllä tosi haalea, mutta selvästi näkyvissä kuitenkin :angelic:

Tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille:happy:
 
Turvotusto on ollut ja etovaa oloa, lisäksi pistelyä ajoittain alavatsalla. Mutta näitä samoja oireita on ollut kyllä aiemmissakin kierroissa. Lämmöt on kyllä enemmän koholla kuin aiemmin, mutta siinä se sitten onkin.:bored: Huomenna pitäisi menkkojen alkaa, taidanpa testata aamulla uusiksi, jos tulisi joku selvyys. Viiva oli kyllä tosi haalea, mutta selvästi näkyvissä kuitenkin :angelic:

Tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille:happy:

Kuulostaa et on pullat uunissa :Heartred
 
Turvotusto on ollut ja etovaa oloa, lisäksi pistelyä ajoittain alavatsalla. Mutta näitä samoja oireita on ollut kyllä aiemmissakin kierroissa. Lämmöt on kyllä enemmän koholla kuin aiemmin, mutta siinä se sitten onkin.:bored: Huomenna pitäisi menkkojen alkaa, taidanpa testata aamulla uusiksi, jos tulisi joku selvyys. Viiva oli kyllä tosi haalea, mutta selvästi näkyvissä kuitenkin :angelic:

Tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille:happy:

Mulla on sama kokemus kuin jannn:lla: pregcheck ei turhia haamuja anna, vaan ne on negatiivisina ihan valkoisia, joista ei hyvilläkään viivalaseilla näe oikeesti mitään. Oireet kuulostavat lupaavilta, testaa ihmeessä huomenna! :happy:
 
Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005

Tervetuloa :welcome Minäkin olin 27 -vuotias, kun aloitettiin yrittäminen. Oi niitä aikoja. Olin 28, kun esikoinen syntyi :joyful: Plussatuulia sinne :smiley-bounce013
 
Tervetuloa uusille!

Tsemppihalit kaikille negan testanneille!

Te teistä jotka olette käyneet hoidoissa: Onkohan ensimmäinen käynti lapsettomuupolilla millainen? Tuijotin tuossa kalenteria ja hoksasin, että totta kai taitaa menkat osua juuri siihen.:banghead: No edellyttäen että tämä kierto on nyt tätä noin 25 vrk mitä on nyt pari kuukautta ollut. (Nyt siis kp26/23-28 ja ekat menkkajomot alkavat ilmoitella itsestään, tosin paha sanoa onko nuo vain vatsan väänteitä).
Jos se on rupattelukäynti niin tuskin haittaa, mutta onkohan tarkoitus jo heti tutkia jotain?

Meillä ainakin ultrattiin heti ekalla kerralla. Limakalvon paksuutta ei kai kuukautisten aikaan voi oikein arvioida, mutta sen ehtinee tehdä myöhemminkin. :)
 
Takaisin
Top