Raskaaksi 2019

Heei, mahtuisiko vielä uusi mukaan?

Oon vielä pari kuukautta 21 ja ensimmäistä lasta yritetään. Nyt on menossa yk 2, ehkäisypillerit lopetin viime kuussa ja kierto oli heti normaali 27 päivää,voi tosin vielä muuttua, kun syönyt monta vuotta pillereitä..

Oon lukenut tän ketjun alusta asti ja aattelin nyt itsekin uskaltautua tänne kirjoittamaan. Tää viel näyttää olevan aktiivinen, niin ois kiva päästä purkamaan ajatuksiaan jonnekin, kun ei kehtaa miestä koko ajan kuormittaa..

Nyt on menossa kp 14, dpo 1. Saa jännäillä siis vielä tovin.

Toivottavasti tänne tulis plussatuulia pian
 
Heei, mahtuisiko vielä uusi mukaan?

Oon vielä pari kuukautta 21 ja ensimmäistä lasta yritetään. Nyt on menossa yk 2, ehkäisypillerit lopetin viime kuussa ja kierto oli heti normaali 27 päivää,voi tosin vielä muuttua, kun syönyt monta vuotta pillereitä..

Oon lukenut tän ketjun alusta asti ja aattelin nyt itsekin uskaltautua tänne kirjoittamaan. Tää viel näyttää olevan aktiivinen, niin ois kiva päästä purkamaan ajatuksiaan jonnekin, kun ei kehtaa miestä koko ajan kuormittaa..

Nyt on menossa kp 14, dpo 1. Saa jännäillä siis vielä tovin.

Toivottavasti tänne tulis plussatuulia pian

Tervetuloa!!
 
Niin vaan se kp1 päätti sit tulla:banghead: no ehkä sit ens kierto olis se meijän kierto. Alkaa vaan ahdistaa kun viime plussast on menny jo 1,5v joka oli tuulimuna. Sen jälkeen en oo saanu yhtäkään plussaa :smiley-angry017
 
Heei, mahtuisiko vielä uusi mukaan?

Oon vielä pari kuukautta 21 ja ensimmäistä lasta yritetään. Nyt on menossa yk 2, ehkäisypillerit lopetin viime kuussa ja kierto oli heti normaali 27 päivää,voi tosin vielä muuttua, kun syönyt monta vuotta pillereitä..

Oon lukenut tän ketjun alusta asti ja aattelin nyt itsekin uskaltautua tänne kirjoittamaan. Tää viel näyttää olevan aktiivinen, niin ois kiva päästä purkamaan ajatuksiaan jonnekin, kun ei kehtaa miestä koko ajan kuormittaa..

Nyt on menossa kp 14, dpo 1. Saa jännäillä siis vielä tovin.

Toivottavasti tänne tulis plussatuulia pian
Tervetuloa !

Tämä on ihan paras ketju :)
 
Ei, mutta kohta varmaan on:hilarious: olikos se Helena kun oli käynyt siellä vyöhyketerapiassa? btw ostin sitten verigreippejä, kai se on sama mitä ne on? Ei ollut muitakaan ja taatusti yhtä pahaa:hilarious:

Hillikselle tsempit:Heartred

Mä ainakin join viime yrityksessä verigreippimehua, ja sillä oli kyllä selvä vaikutus limoihin. Mulla se teki myös tiputtelua joten lopetin käytön pariin kiertoon, mutta teki siis selvästi kuitenkin jotain eli veikkaan että toimii just samoin kun tavallinen greippi.
 
Mä ainakin join viime yrityksessä verigreippimehua, ja sillä oli kyllä selvä vaikutus limoihin. Mulla se teki myös tiputtelua joten lopetin käytön pariin kiertoon, mutta teki siis selvästi kuitenkin jotain eli veikkaan että toimii just samoin kun tavallinen greippi.
Joo mä juon greippimehua ihan päivittäin kun se on vaan tapa, joka tullut äidiltä eikä sillä ole väliä onko se veri vai tavallinen. Molemmat yhtä hyviä
 
Kiitos :)

Tää ketju on kyllä täynnä niin ihania ja kannustavia ihmisiä! Mie aloin miettimään, et huomaako oviksen aikoihin ne limat, vai voiko ne jäädä jotenki huomaamatta/tulematta?
 
Mä ainakin join viime yrityksessä verigreippimehua, ja sillä oli kyllä selvä vaikutus limoihin. Mulla se teki myös tiputtelua joten lopetin käytön pariin kiertoon, mutta teki siis selvästi kuitenkin jotain eli veikkaan että toimii just samoin kun tavallinen greippi.

Jospa se mulla sitten lopettaisi tiputtelua, kun niitä on jo omasta takaa niin paljon:hilarious::hilarious: tervetuloa uudet. Isot halaukset Wusti:Heartred taivas tämä raskautuminen on niin vaikeaa! Tsemppiä kaikille muillekin omiin tilanteisiin:Heartred täällä taas oikeen kunnon vuotopäivä, huokaus.
 
Kiitos :)

Tää ketju on kyllä täynnä niin ihania ja kannustavia ihmisiä! Mie aloin miettimään, et huomaako oviksen aikoihin ne limat, vai voiko ne jäädä jotenki huomaamatta/tulematta?

Voi jäädä huomaamatta. Ei kai kaikilla tuu älytöntä määrää. Itselläni tulee ensin onnettomat limat ja sit puhkeaa myöhemmin ja sen tunnen. Siis ovulaation.
Limoja ei kaikilla tuu ees näkyvät on tuttuja joilla on muutenkin kuivaa ettei siitä sitte erota. Itse oppinut vuosien saatossa toki on vielä tänä päivänä ihmetystä ja kyselyy jos sun mitä .. Ei ikinä täysin opi
 
Kiitos :)

Tää ketju on kyllä täynnä niin ihania ja kannustavia ihmisiä! Mie aloin miettimään, et huomaako oviksen aikoihin ne limat, vai voiko ne jäädä jotenki huomaamatta/tulematta?

Ei välttämättä huomaa. Tosiaan joillain on niukat limat, ja sit taas esim. mulla on joskus tosi vaikea erottaa sitä alkukierron kirkasta limaa siitä valkuaismaisesta ovislimasta. :wideyed: Sitten vasta tulee varmuus kun limat loppuu kuin seinään.
 
Jesbe: On tuossa sun testikuvassa kyllä minunkin mielestä ihan värillinen haamu. Milloin meinaat testata uudelleen? Jännää.:nailbiting:

Mulla on nyt kp27/23-28. Olin aamulla ihan varma että nyt ne menkat alkaa kun hetken aikaa jomotti ihan kunnolla (tosin kummallisesti vain toiselta puolelta). Mutta sitten se meni ohi ja menkkoja ei vieläkään näy. Tässähän pitää kohta alkaa harkita testaamista, vaikka luotto raskautumiseen on ollut ihan täysi nolla. Sunnuntai aamuna voisi olla hyvä päivä, jos ei kp1 ehdi tulla. Sitten on ainakin ihan virallisesti myöhässä menkat.
 
Kiitos :)

Tää ketju on kyllä täynnä niin ihania ja kannustavia ihmisiä! Mie aloin miettimään, et huomaako oviksen aikoihin ne limat, vai voiko ne jäädä jotenki huomaamatta/tulematta?

Kaikki on varmaankin yksilöllisiä. Itsellä on runsasta läpi kierron, joten kovin selkeää eroa ei oviksenkaan aikana huomaa.
 
Jesbe: On tuossa sun testikuvassa kyllä minunkin mielestä ihan värillinen haamu. Milloin meinaat testata uudelleen? Jännää.:nailbiting:

Mulla on nyt kp27/23-28. Olin aamulla ihan varma että nyt ne menkat alkaa kun hetken aikaa jomotti ihan kunnolla (tosin kummallisesti vain toiselta puolelta). Mutta sitten se meni ohi ja menkkoja ei vieläkään näy. Tässähän pitää kohta alkaa harkita testaamista, vaikka luotto raskautumiseen on ollut ihan täysi nolla. Sunnuntai aamuna voisi olla hyvä päivä, jos ei kp1 ehdi tulla. Sitten on ainakin ihan virallisesti myöhässä menkat.
Apua. Tää oli se kierto ku arvoin oliko ovulatorinen vaiko eikö ja sit kumminkin oli ovis ja aikasin joten ihmettelen edelleen et miten siihen tuli tommonen dpo8 ku mietin että teen verrokkitestin jos nyt olis sattunut et joku Simppa elellyt ko ovishan tuli sit melko nopeaa siitä vaikka olis pitänyt tulla myöhemmin. Oloja mulla oli niin outoja dpo4 alkaen et varuiks tein ton ja kohtapuolin uus ja ilmoitan kyllä heti oliko vain susi testi vai joku yritys kiinnittyy. Ku jotenki nyt ihan normiolo eli ihan ku ne menkat oliski tulossa. Semmosta. Olo aamuisin ku krapula ja huono olo mut se on mulla ihan normaalia. Viime yönä vihloi alavatsaa ihan ku koukulla ja oli hyvin epämukava tunne mut usko tohon testiin on niin ja näin. Oon saanu harmaita viivanpaikkoja mutten kyllä noin mikäli jotaki ei oo siellä etten sitte tiedä. Testaan jos menkat jää pois niin uusiks
 
Jesbe: kyllä miekin tossa selvästi nään haamulaisen

Aida* toivottavasti täti ei tuu kylään, toivottavasti ois tärpännyt!

Okei, no hyvä tietää, että ei välttis näy limoja. Tää on vasta toinen kierto ilman pillereitä, niin sekin saattaa tietty vaikuttaa, eikä vielä tunne tätä omaa kiertoo kovin hyvin.
 
Moikka,
oon tässä jo pidempään seuraillut teidät keskustelua, ja nyt päätin rohkaistua ja osallistua keskusteluun. Jätin e-pillerit pois jo helmikuussa. Siitä lähtien ollaan yritetty esikoista :Heartred mulla on epäsäännöllinen kierto ollu aina ennen e-pillereitä ja nyt myös tän puolen vuoden aikana. Oon ollu raskaustestien suurkuluttuja siitä syystä, että en aina tiedä koska menkat alkaa :) Nyt kuitenkin tänään on kp38 ja oon jo odotellu et menkkojen pitäis tulla, ei oo kuitenkaan ikinä näin pitkä väli tässä puolen vuoden aikana ollut. Tein päiväpissasta testinn, mitä mieltä ootte, näättekö testissä jonkinnäköistä haamuviivaa?

Mulla on vatsalla ja alaselällä ollu menkkamaista jomotusta yli viikon. Myös rinnat tuntuneet eilen ja tänään aroilta, mitä mulla ei usein ole ennen menkkojakaan..

Huomenna aamupissasta teen ehdottomasti uuden testin, en uskalla vielä elätellä toivoita jollei muut nää testissä mitään, jos omat silmät huijaa :arghh:

https://aijaa.com/Z8WHvw
 
Moikka,
oon tässä jo pidempään seuraillut teidät keskustelua, ja nyt päätin rohkaistua ja osallistua keskusteluun. Jätin e-pillerit pois jo helmikuussa. Siitä lähtien ollaan yritetty esikoista :Heartred mulla on epäsäännöllinen kierto ollu aina ennen e-pillereitä ja nyt myös tän puolen vuoden aikana. Oon ollu raskaustestien suurkuluttuja siitä syystä, että en aina tiedä koska menkat alkaa :) Nyt kuitenkin tänään on kp38 ja oon jo odotellu et menkkojen pitäis tulla, ei oo kuitenkaan ikinä näin pitkä väli tässä puolen vuoden aikana ollut. Tein päiväpissasta testinn, mitä mieltä ootte, näättekö testissä jonkinnäköistä haamuviivaa?

Mulla on vatsalla ja alaselällä ollu menkkamaista jomotusta yli viikon. Myös rinnat tuntuneet eilen ja tänään aroilta, mitä mulla ei usein ole ennen menkkojakaan..

Huomenna aamupissasta teen ehdottomasti uuden testin, en uskalla vielä elätellä toivoita jollei muut nää testissä mitään, jos omat silmät huijaa :arghh:

https://aijaa.com/Z8WHvw

Laitoin jo toiseenkin ketjuun, että kyllä mä tossa jonkinmoisen viivan näen, en kyllä osaa sanoa onko väriä. Toivottavasti vahvistuu!
 
Moikka,
oon tässä jo pidempään seuraillut teidät keskustelua, ja nyt päätin rohkaistua ja osallistua keskusteluun. Jätin e-pillerit pois jo helmikuussa. Siitä lähtien ollaan yritetty esikoista :Heartred mulla on epäsäännöllinen kierto ollu aina ennen e-pillereitä ja nyt myös tän puolen vuoden aikana. Oon ollu raskaustestien suurkuluttuja siitä syystä, että en aina tiedä koska menkat alkaa :) Nyt kuitenkin tänään on kp38 ja oon jo odotellu et menkkojen pitäis tulla, ei oo kuitenkaan ikinä näin pitkä väli tässä puolen vuoden aikana ollut. Tein päiväpissasta testinn, mitä mieltä ootte, näättekö testissä jonkinnäköistä haamuviivaa?

Mulla on vatsalla ja alaselällä ollu menkkamaista jomotusta yli viikon. Myös rinnat tuntuneet eilen ja tänään aroilta, mitä mulla ei usein ole ennen menkkojakaan..

Huomenna aamupissasta teen ehdottomasti uuden testin, en uskalla vielä elätellä toivoita jollei muut nää testissä mitään, jos omat silmät huijaa :arghh:

https://aijaa.com/Z8WHvw

Kyllä minä siinä hailun näen... :nailbiting:

Toivotaan plussaa!
 
On se vaan hauskaa, ku päätin olla testailematta ovista täs kierrossa, et vaan epäiltynä ovispäivänä tikutan. No tänää kyseisenä päivänä on tullut tehtyä 3 testiä :hilarious: :grin
Aamulla klo 11, klo 14 ja klo 18.30. Kyllähä se on vahvistunut ja huomenna pitäs kaiken järjen mukaan olla tasapaksut viivat :grin
Olo onkin sen mukainen että ovis on lähellä. Koko ajan märkä olo ja alamaha turpea ja yks asia vaan mielessä. Mies meni telomaan vähän selkäänsä, mut ei auta, tänää on pakko laittaa talletukset menemään. :grin tosin töihinkin pystyi menemään nostelemaan ja rassaamaan koneita, nii kyllä nyt yks hempeilyhetkiki onnistuu :grin
 
Heei, mahtuisiko vielä uusi mukaan?

Oon vielä pari kuukautta 21 ja ensimmäistä lasta yritetään. Nyt on menossa yk 2, ehkäisypillerit lopetin viime kuussa ja kierto oli heti normaali 27 päivää,voi tosin vielä muuttua, kun syönyt monta vuotta pillereitä..

Oon lukenut tän ketjun alusta asti ja aattelin nyt itsekin uskaltautua tänne kirjoittamaan. Tää viel näyttää olevan aktiivinen, niin ois kiva päästä purkamaan ajatuksiaan jonnekin, kun ei kehtaa miestä koko ajan kuormittaa..

Nyt on menossa kp 14, dpo 1. Saa jännäillä siis vielä tovin.

Toivottavasti tänne tulis plussatuulia pian

Tervetuloa! Mäkin oon ihan uusi. Olitpa ahkera, kun luit koko ketjun. Mun on pakko tunnustaa että en jaksanut. :bag: Luin pari vikaa sivua ja toivon että pääsen juttuun mukaan.

Sama tilanne, kun oon lopettanut pillerit kanssa. En löytänyt ovista ollenkaan viime kierrosta. Pitää opetella tuntemaan keho uudelleen, kun monta vuotta käyttänyt ehkäisyä. En yhtään muista oliko ees ennen sitä selvää millon ovis oli.
 
Moikka,
oon tässä jo pidempään seuraillut teidät keskustelua, ja nyt päätin rohkaistua ja osallistua keskusteluun. Jätin e-pillerit pois jo helmikuussa. Siitä lähtien ollaan yritetty esikoista :Heartred mulla on epäsäännöllinen kierto ollu aina ennen e-pillereitä ja nyt myös tän puolen vuoden aikana. Oon ollu raskaustestien suurkuluttuja siitä syystä, että en aina tiedä koska menkat alkaa :) Nyt kuitenkin tänään on kp38 ja oon jo odotellu et menkkojen pitäis tulla, ei oo kuitenkaan ikinä näin pitkä väli tässä puolen vuoden aikana ollut. Tein päiväpissasta testinn, mitä mieltä ootte, näättekö testissä jonkinnäköistä haamuviivaa?

Mulla on vatsalla ja alaselällä ollu menkkamaista jomotusta yli viikon. Myös rinnat tuntuneet eilen ja tänään aroilta, mitä mulla ei usein ole ennen menkkojakaan..

Huomenna aamupissasta teen ehdottomasti uuden testin, en uskalla vielä elätellä toivoita jollei muut nää testissä mitään, jos omat silmät huijaa :arghh:

https://aijaa.com/Z8WHvw

Kyllä mäkin tossa jotain nään. :) Ehkä seuraavassa jo vahvempi.
 
Takaisin
Top