Raskaaksi 2019

Nyt on lähes jännäkakka housussa.. Äsken vessassa käydessä jäi paperiin selvästi punaista vv seassa. Oikeastaan vaaleanpunaista vähän verisillä juovilla.
Kp 26/29 ja dpo10 oletettavasti.
Voisko kiinnittyimen tapahtua näin myöhään, vai enteileekö vaan alkavia menkkoja..
Ensin innostuin, mut nyt kun kirjottaa niin oletettavampaa toki et enteilee jo tätiä saapuvaksi, ehkä kierto lyhyempi kuin edellinen tms.
Äh, sepä oli nopea innostuminen, joka laski jo kuin lehmän häntä :hilarious:

Voihan se olla kiinnittyminenkin :) lähipäivät näyttää!
 
Mulla tänään tuli päivällä joku kauhee valkovuoto/limaklimppi ja nyt illasta alko oikeelta mahasta jomottelemaan. Eikai mulla vasta nyt oo ovis:wideyed: vai voisko liittyä johonki kiinnittymiseen? Mulla kuitenkin tuli jo kahteenkin kertaan testiin ovisplussa(jos niihin ny voi luottaa)

Tänään siis kp27 ja vikan ovis plussan perusteella dpo6, raskaustesti tänään päivä pissasta nega (juu ei vielä pitäny testata:bag: :hilarious:)
 
Onpas jänniä tilanteita, toivotaan tietenkin mitä parhaimpia uutisia:happy:

Mulla mukaan tarttui kaupasta ovis testejä. Ei pitänyt, mutta kun tämä elämä on tätä nykyä yhtä vuotamista, niin ei ota mistään mitään selkoa. :grumpy:

Onneksi on syksy ja tekemistä piisaa. Töiden lisäksi pitää rampata pitkin metsiä etsimässä syksyn satoa, säilöä, pakastaa, mehusta yms. Niin ei ehdi *ittuuntumaan liiaksi tähän omaan tilanteeseen (vähän vain:hilarious:).

Kp3. Plussapuhuria:notworthy:smiley-angelic001
 
No nyt on kyllä tosi kovat jomottelut, ihan niinku menkka jomottelut ja ovis kivut samaan aikaan:arghh:
Mut jos nyt oliski vasta ovis niin olis kyllä ainakin hyvin hyödynnetty, kun ollaan nyt 3 päivää peräkkäin pupuiltu (lauantai, sunnuntai ja maanantaina) :joyful:
 
No nyt on kyllä tosi kovat jomottelut, ihan niinku menkka jomottelut ja ovis kivut samaan aikaan:arghh:
Mut jos nyt oliski vasta ovis niin olis kyllä ainakin hyvin hyödynnetty, kun ollaan nyt 3 päivää peräkkäin pupuiltu (lauantai, sunnuntai ja maanantaina) :joyful:

Voiskohan kiinnittymisestä tulla kipuja?
 
Tiiättekö, mä en kerkiä enää ollenkaan miettiä raskausjuttuja. Yritän keretä lukemaan edes nämä viestit.
Enkä ole enää kovin perillä mun kiertopäivistä :wideyed: Voihan työt.

Tänään olen keksinyt oppitunnilla uuden eläimen, geopardin (en tiennyt, sanoisinko leopardi vai gepardi, joten
suustani pääsi yhdistelmä) :hilarious: Samalla tunnilla mikroskopoitiin ja oppilas tuli kysyyn, että "ope, tuutko auttamaan
tämän horoskoopin kanssa" :grin

Olen poikki :hungover: Ja suunnittelen siis huomista täällä edelleen, kun oli ihan pakko päästä illalla pilatekseen (jossa sain kaikkien kuullen moitteita myöhästymisestä, vaikka kello oli tasan kuusi, kun sinne menin :rolleyes:). Meillä on aika tiukka ohjaaja :rulez
 
Tiiättekö, mä en kerkiä enää ollenkaan miettiä raskausjuttuja. Yritän keretä lukemaan edes nämä viestit.
Enkä ole enää kovin perillä mun kiertopäivistä :wideyed: Voihan työt.

Tänään olen keksinyt oppitunnilla uuden eläimen, geopardin (en tiennyt, sanoisinko leopardi vai gepardi, joten
suustani pääsi yhdistelmä) :hilarious: Samalla tunnilla mikroskopoitiin ja oppilas tuli kysyyn, että "ope, tuutko auttamaan
tämän horoskoopin kanssa" :grin

Olen poikki :hungover: Ja suunnittelen siis huomista täällä edelleen, kun oli ihan pakko päästä illalla pilatekseen (jossa sain kaikkien kuullen moitteita myöhästymisestä, vaikka kello oli tasan kuusi, kun sinne menin :rolleyes:). Meillä on aika tiukka ohjaaja :rulez

Sehän on vaan hyvä juttu ettei kerkee, vähemmän (raskautumis)stressiä :rolleyes: toki työstressi erikseen...
Mä yritän kans nyt ottaa rennommin, en ota aamulämpöjä, mut su alotan ovista tikuttaa, mut vielä toiveikkain mielin :)
 
Mulla on tänään taas ilmapallo pesiytynyt masuun ja painetta ja ilmavaivoja. Kauhea hikoilu ei jaksa mitään ku hengästynyt olo plus et päätä särkee. Nyt on muuten kaikki vauva jutut jääneet taakse kun mun exän (on mun paras ystävä edelleen) paras ystävä kuoli ja jotenkin yritän käsitellä sitä ja olla hänen tukena
 
Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005
 
Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005

Tervetuloa. :)

Mullakin venähti ensimmäinen kierto pillerien jälkeen, mutta sitten tasaantui.
 
Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005

Mulla oli v. 2015 kun lopetin pillerit ekaa lasta yrittäessä ensimmäinen kierto 35pv, enkä ovuloinut silloin. Sen jälkeen kierto tasoittui vähän, nykyään vaihtelee 28-32 välillä. Toivottavasti sullakin tasottuisi ajan kanssa! :) Ja jos ei tasoitu, on siihenkin keinot, josta gynekologi varmasti kertoo enemmän, jos raskautta ei ala kuulumaan.
 
Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005


Tervetuloa! Minäkin oon melko uusi, ja alotettiin myös esikoisen yrittäminen. Mulla eka kierto pillereiden jälkeen oli kans tosi pitkä, 36vrk. Vaikka aiemmin ennen pillereitä oli 26-29 (kätevä kun flo-app oli pitänyt kiertojen tiedot tallessa monta vuotta). Nyt toinen kierto pillereiden jälkeen ja eka yrityskierto. Kp 9 tänään. Tsemppiä yritykseen :)
 
Heippa, mahtuuko uusi mukaan? Oon 27-vuotias ja aloitettiin esikoisen yrittäminen. :)

Onko teillä kokemuksia e-pillereistä? Onko teillä kierto ollut heti tasainen? Mulla tuli ekat menkat vasta kp40. Nyt on menossa toinen kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Tänään ois kp30 eikä menkoista tai raskaudesta näy merkkiäkään. :confused005

:welcome Tervetuloa joukkoon vaan! :happy:
 
Yöllä sit loppu jomottelut/kivut, eikä aamusti enään oo tullu takasi:wideyed:
Tänään meen kauppaan niin käyn ostamassa testejä valmiiksi niin pääsee loppuviikosta testaa:nailbiting:
 
kp27/29 ja ihan pessimistinen olo. Nyt tulee satunnaisesti pyyhittäessä ihan vähän sitä tutumpaa rusehtavaa/beigeä, eli eiköhän täti kurvaile paikalle lähipäivinä. Ovis oli päivää aiemmin kuin viimeks, joten hyvin vois kiertokin jäädä sen päivän lyhyemmäks.
Aamulla aikasin tein one stepin herkän ja täysin puhdas nega. Nyt dpo11(luultavasti).
Harmittaa ihan kun eilen kerkesin innostumaan kun tuli se verinen jälki pyyhittäessä ja aika pian sen jälkeen oli aika vihainen juilaisu vasemmalla alavatsalla. Mitä lie. Blaah. Kunhan ei lähtis kierto mitään sekoilemaan.
 
Kp19 ja aamulla pyyhkiessä vaaleanpunaista paperiin???? Ovis oli viikko sitten. Voisiko liittyä mahdolliseen tärppiin?:rolleyes:
 
Kp22. Ei mitään sanottavaa Mieli maassa mutta silti, kehittyykö keltarauhanen myös anovulatorisessa kierrossa? Tyhmä kysymys mutta en oikeasti tiedä
 
Takaisin
Top