Täällä kp11 ja ultrassa käyty. Kaks hyvää munarakkulaa yks molemmin puolin. Limakalvo vasta 5,9mm. Sain terolutit jos haluun oviksen jälkeen alottaa..onko kokemusta?
Samaa kun luget, buustaa keltarauhasta, mutta pilleri kun tuo luge on emätinpuikko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kp11 ja ultrassa käyty. Kaks hyvää munarakkulaa yks molemmin puolin. Limakalvo vasta 5,9mm. Sain terolutit jos haluun oviksen jälkeen alottaa..onko kokemusta?

Terolut mulla säännöllisti kierron ja sit aiheutti ovulaation myös lopultaTäällä kp11 ja ultrassa käyty. Kaks hyvää munarakkulaa yks molemmin puolin. Limakalvo vasta 5,9mm. Sain terolutit jos haluun oviksen jälkeen alottaa..onko kokemusta?

Tallettelujen jälkeen; makaatteko jalat ristissä/pystyssä vielä jonkun aikaa? :angelic: ite koitan oviksen lähellä pitää tavarat sisällä edes vartin ajan ennen vessaan menoa.. Joskus vaan puskee tavara heti ulos, vähän asennosta riippuen![]()
). Mut siis makoilen mahdollisimman pitkään ennen ku meen vessaan
Illalla jään yleensä nukkuun, aamuisin hetken makoilen sit nousen.. Nyt oon ollu ihan normisti mut meillä se tauko. Opettelin metku.net:stä luonnollista ehkäisyä . Mut kai se on optimaalisin pitää esim tyyny alla ja se ilmeisesti ohjaisi ne oikeaan paikkaan ja se oli siellä mainittu. Ihan mielenkiintoinen sivusto oliTallettelujen jälkeen; makaatteko jalat ristissä/pystyssä vielä jonkun aikaa? :angelic: ite koitan oviksen lähellä pitää tavarat sisällä edes vartin ajan ennen vessaan menoa.. Joskus vaan puskee tavara heti ulos, vähän asennosta riippuen![]()
Tallettelujen jälkeen; makaatteko jalat ristissä/pystyssä vielä jonkun aikaa? :angelic: ite koitan oviksen lähellä pitää tavarat sisällä edes vartin ajan ennen vessaan menoa.. Joskus vaan puskee tavara heti ulos, vähän asennosta riippuen![]()
ihan niinkun muka onnistuis (mä onnistuisin), kun tärppi vaan antaa odotuttaa.Sieltä se kp1 sit tuli hirveiden kipujen kanssa. Eilen jo osasin odottaa et se tulee ihan parin päivän sisään ku pyyhkiessä jo tuli verta. Ei olis pitäny kaupasta ostaa lisää testei ku heti alko tiputtaa pyyhkiessä:banghead:

)Tallettelujen jälkeen; makaatteko jalat ristissä/pystyssä vielä jonkun aikaa? :angelic: ite koitan oviksen lähellä pitää tavarat sisällä edes vartin ajan ennen vessaan menoa.. Joskus vaan puskee tavara heti ulos, vähän asennosta riippuen![]()
Enpä kyllä :D kaikki tarpeellinen kyllä menee perille ennen sitä.

Jaaha, ei mulle tullutkaan uni tänä yönä, vielä ainakaan, huoh..Taitaa mennä päiväuniksi tämä reissuKauheen levoton olo vaan, ei muuta ihmeellistä..