Raskaaksi 2019

Mä jättäydyn sittenkin hieman taka-alalle. Meillä on ollut tässä kevät kriisiä ja nyt alkaa tuntua vähän samalta niin lätkäsin laastarin ja katon pari kiertoa ehkäisyn kans et muuttuuko tää sittenkään parempaan enää... :S

Tsemppiä sinne <3

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi // ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 // ya 12/2010 // 1. IVF 8/2019

Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Amalfi // 36 // kolmas toiveissa // ya 01/2018 // kierto 25-29p

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto ~34

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa[/QUOTE]

Jess. Mä sain nyt melkein ovisplussan. Vihdoin lähti tummenemaan. Ihan kauheet ovismaiset kivut ollut molemmin puolin, liekö vaan sit kasvukipuja vielä, olin jo iltapäivästä melko varma et ovis tapahtuu tänään. Eli teettelee jotain megaovista vissiin.

Seksihalut hedelmöittymisen jälkeen? Eli te joilla on kokemusta raskauksista! Mulla on halut aivan tiessään. Tällaista ei ole koskaan ollut! Tässä samalla mietin, josko olisi raskauteen liittyvä juttu? Menkat pitäisi alkaa viikon päästä. Tähän asti ollut koko kierron ajan ihan hyvä fiilis halujen suhteen, mutta nyt pelkkä ajatus puistattaa! :bag: Mulla on yks kirjakin kesken sen takia, että siinä on juoni tällä hetkellä makuuhuoneen puolella...enkä kestä edes lukea muiden flirtistä ja romansseista...Mikä mussa on vikana???:confused:

Seksihalut hedelmöittymisen jälkeen? Eli te joilla on kokemusta raskauksista! Mulla on halut aivan tiessään. Tällaista ei ole koskaan ollut! Tässä samalla mietin, josko olisi raskauteen liittyvä juttu? Menkat pitäisi alkaa viikon päästä. Tähän asti ollut koko kierron ajan ihan hyvä fiilis halujen suhteen, mutta nyt pelkkä ajatus puistattaa! :bag: Mulla on yks kirjakin kesken sen takia, että siinä on juoni tällä hetkellä makuuhuoneen puolella...enkä kestä edes lukea muiden flirtistä ja romansseista...Mikä mussa on vikana???:confused:

Mulla on halut ollu tiessään aina plussaamisen jälkeen. Suurimmaks osaks pahoinvoinnin takia, osittain väsymyksen ja osaks alapään tuntemusten vuoksi. Voi se merkki raskaudestakin olla o_O

Mulla on halut ollu tiessään aina plussaamisen jälkeen. Suurimmaks osaks pahoinvoinnin takia, osittain väsymyksen ja osaks alapään tuntemusten vuoksi. Voi se merkki raskaudestakin olla o_O
Okei. Mä en itse muista, mutta mies on muistuttanut, kuinka kaksi edellistä raskautta elettiin lähestulkoon selibaatissa. :wideyed:

Mulla alkuraskaudessa vähentyi hieman, lähinnä jatkuvan pahoinvoinnin ja inhottavan turvottelun vuoksi. Keskivaiheilla en ois muuta halunnutkaan kun olla makkarissa :hilarious:

Olen yrittänyt pitäytyä vähän taka-alalla, kun tuntuu tämä vauvakuumeilu vaan pahenevan, vaikka kuinka yrittäisi pitää ajatukset muualla. Nyt dpo 9 ja tälläkin kertaa erinäisiä tuntemuksia, kuten ajoittaista kipuilua alavatsalla ja munasarjoissa ja etovaa oloa. Vaikea tosin vielä tunnistaa normaaleja PMS-oireitakaan, kun pillerien lopettamisen jälkeen luomukiertoja vasta pari takana.

Yritystä meillä takana vasta vähän aikaa ja tuntuu vähän tyhmältä stressata näin paljon, mutta toisaalta vauvakuume vaivannut jo pitkään. Ja kun vihdoin mieskin innostui vauva-ajatuksesta (oikeastaan aloite tuli häneltä), niin tämähän lähti ihan käsistä :help

Mittaako teistä moni aamulämpöjä? Olen ihmetellyt, kun oviksen jälkeen aamulämmön nousu keskimäärin vain n. 0,2C?o_O Natural Cycles sovellus kuitenkin vahvistanut oviksen kaksi kertaa. Ja iltalämmöt selvästi koholla (yli 37, kun normaalisti luokkaa 36,5).

Olen yrittänyt pitäytyä vähän taka-alalla, kun tuntuu tämä vauvakuumeilu vaan pahenevan, vaikka kuinka yrittäisi pitää ajatukset muualla. Nyt dpo 9 ja tälläkin kertaa erinäisiä tuntemuksia, kuten ajoittaista kipuilua alavatsalla ja munasarjoissa ja etovaa oloa. Vaikea tosin vielä tunnistaa normaaleja PMS-oireitakaan, kun pillerien lopettamisen jälkeen luomukiertoja vasta pari takana.

Yritystä meillä takana vasta vähän aikaa ja tuntuu vähän tyhmältä stressata näin paljon, mutta toisaalta vauvakuume vaivannut jo pitkään. Ja kun vihdoin mieskin innostui vauva-ajatuksesta (oikeastaan aloite tuli häneltä), niin tämähän lähti ihan käsistä :help

Mittaako teistä moni aamulämpöjä? Olen ihmetellyt, kun oviksen jälkeen aamulämmön nousu keskimäärin vain n. 0,2C?o_O Natural Cycles sovellus kuitenkin vahvistanut oviksen kaksi kertaa. Ja iltalämmöt selvästi koholla (yli 37, kun normaalisti luokkaa 36,5).

Minä aloitin mittailut muutama päivä sitten ja heti tänään unohdin mitata..En ole havainnut nousua vaan laskua 0,1 aste/päivä o_O

Tuli tänään mietittyä että miten julma pila on että monet pms, menkka ja raskausoireet on aivan täysin samankaltaisia :finger005

Aiheesta toiseen
Parin päivän välein tullut outoa rusehtavaa limaista vuotoa, sillon tällöin ja vähän paperiin kirkasta verta noin parin päivän välein, on ollut jos jonkinlaista oireilua mm. huono olo ja huimaus (oksensin kerran), alavatsan juilimiset ja nippailut, päänsärky. Menkkamaista jomotusta ja muuta oloa ollut varmaan jo viikon mutta ei sitten sitä itse kunnon the menkkavuotoa
hormonit heittää nyt jotain ihan omaa showta, oli pakko päästä avautumaan kun vaikka selittäisi miten näitä oloja miehelle niin eihän se '' tajua'' niinkuin naiselle puhuisi

Twisted, onpa kurjaa, tsemppiä tilanteeseen.

Amalfi, voihan se olla. Mulla just päinvastoin ollu. Yleensä normokierrossa oviksen jälkeen en oo normaalistikkaan niin kiinnostunut seksistä, raskauksissa ollut eri, mutta selibaatissa lähes meilläkin elettiin jostain vk30 eteenpäin, kun miehestä oli hankalaa. Mutta ehkäpä sulla on tärpännyt:) koska testaat?

Tsemppiä kaikille tilanteisiin:Heartred plussapuhuria!

Meillä tehdään kulmahampaita. Voi mun pikkuista raasua (ja mua) kun lääkkeistä huolimatta ei oikeen saa nukutuksi kipujen takia.

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Twisted, onpa kurjaa, tsemppiä tilanteeseen.

Amalfi, voihan se olla. Mulla just päinvastoin ollu. Yleensä normokierrossa oviksen jälkeen en oo normaalistikkaan niin kiinnostunut seksistä, raskauksissa ollut eri, mutta selibaatissa lähes meilläkin elettiin jostain vk30 eteenpäin, kun miehestä oli hankalaa. Mutta ehkäpä sulla on tärpännyt:) koska testaat?

Tsemppiä kaikille tilanteisiin:Heartred plussapuhuria!

Meillä tehdään kulmahampaita. Voi mun pikkuista raasua (ja mua) kun lääkkeistä huolimatta ei oikeen saa nukutuksi kipujen takia.

Meillä taas lapsilla lähtee hampaita:hilarious: tänäänkin kummaltakin mun lapselta tippu yks hammas, kuopukselta aika edesta ja esikoisesta joku sivuhammas ja niitä kun on nyt tässä muutama päivä ulistu kun ei voi syödä eikä nukkua kun häirinny heiluminen:joyful:

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi // ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 // ya 12/2010 // 1. IVF 8/2019

Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Amalfi // 36 // kolmas toiveissa // ya 01/2018 // kierto 25-29p

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto ~34

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa

Kiitos tsempeistä. <3 Kyllä tää nyt on paras. Me oltiin siis eroamassa ja päädyttiin kuitenkin jatkaa. Mies sit sanoi et onkin nyt valmis neljänteen vaikka vuosi sitten oli jyrkkä ei. Nyt viikonloppuna heitin vitsillä (ollaan tässä vitsailtu aiemminkin asiasta) kun pienin sai reissussa uhmakohtauksen, että "mä en taida neljättä haluakkaan" niin mies alkoi tosissaan puhuu, että "juu on siinä haastetta" ja "mä oon tyytyväinen vaikka jäis vaan kolmeen" tai "se voi olla ihan sika hankalaa kun tulee vauva". Sti sanoin, että eikö se se enää haluakkaan, niin sen vastaus oli että mä saan päättää ja kumpikin käy, on valmis mut kolmekin on vallan hyvä.

Tuli sit nyt riidan aikana heti olo, että vitut, ei tähän voi vauvaa tehä ennen kuin pystyn luottaa, että tilanne ei mee niin pahaks mitä viime keväänä ja talvena. Tammikuussa mies mut oli jättämässä, niin en oikein osaa sanoa, että voinko luottaa et tilanne pysyy hyvänä. Vaikka se sormuksen osti jne mut silti joku takaraivossa sanoo, että ei oo vielä sen aika. :( Miehen ei ois koskaan pitänyt sanoo mulle, että on sittenkin valmis vielä vauvaan. Olin jo surutyöni käynyt että mun lapset on tehty ja käsitellyt sen, sit se herätti toiveet ja nyt sit tilanne on tää. Miks parisuhteet on näin hankalia aina. :(

Poistin itseni kuumeilijoista, toivon kaikille plussaa ja käyn täällä kurkkii tilanteita. Ehkä joskus palaan, mutta toivon mukaan teistä ei kukaan enää kuumeile vaan on jo odottamassa pientä <3

Kiitos tsempeistä. :Heartred Kyllä tää nyt on paras. Me oltiin siis eroamassa ja päädyttiin kuitenkin jatkaa. Mies sit sanoi et onkin nyt valmis neljänteen vaikka vuosi sitten oli jyrkkä ei. Nyt viikonloppuna heitin vitsillä (ollaan tässä vitsailtu aiemminkin asiasta) kun pienin sai reissussa uhmakohtauksen, että "mä en taida neljättä haluakkaan" niin mies alkoi tosissaan puhuu, että "juu on siinä haastetta" ja "mä oon tyytyväinen vaikka jäis vaan kolmeen" tai "se voi olla ihan sika hankalaa kun tulee vauva". Sti sanoin, että eikö se se enää haluakkaan, niin sen vastaus oli että mä saan päättää ja kumpikin käy, on valmis mut kolmekin on vallan hyvä.

Tuli sit nyt riidan aikana heti olo, että vitut, ei tähän voi vauvaa tehä ennen kuin pystyn luottaa, että tilanne ei mee niin pahaks mitä viime keväänä ja talvena. Tammikuussa mies mut oli jättämässä, niin en oikein osaa sanoa, että voinko luottaa et tilanne pysyy hyvänä. Vaikka se sormuksen osti jne mut silti joku takaraivossa sanoo, että ei oo vielä sen aika. :sad001 Miehen ei ois koskaan pitänyt sanoo mulle, että on sittenkin valmis vielä vauvaan. Olin jo surutyöni käynyt että mun lapset on tehty ja käsitellyt sen, sit se herätti toiveet ja nyt sit tilanne on tää. Miks parisuhteet on näin hankalia aina. :sad001

Poistin itseni kuumeilijoista, toivon kaikille plussaa ja käyn täällä kurkkii tilanteita. Ehkä joskus palaan, mutta toivon mukaan teistä ei kukaan enää kuumeile vaan on jo odottamassa pientä :Heartred
Voi että kun kurjaa... paljon tsemppiä ja jaksamista!!!! :Heartbigred

Kiitos tsempeistä. :Heartred Kyllä tää nyt on paras. Me oltiin siis eroamassa ja päädyttiin kuitenkin jatkaa. Mies sit sanoi et onkin nyt valmis neljänteen vaikka vuosi sitten oli jyrkkä ei. Nyt viikonloppuna heitin vitsillä (ollaan tässä vitsailtu aiemminkin asiasta) kun pienin sai reissussa uhmakohtauksen, että "mä en taida neljättä haluakkaan" niin mies alkoi tosissaan puhuu, että "juu on siinä haastetta" ja "mä oon tyytyväinen vaikka jäis vaan kolmeen" tai "se voi olla ihan sika hankalaa kun tulee vauva". Sti sanoin, että eikö se se enää haluakkaan, niin sen vastaus oli että mä saan päättää ja kumpikin käy, on valmis mut kolmekin on vallan hyvä.

Tuli sit nyt riidan aikana heti olo, että vitut, ei tähän voi vauvaa tehä ennen kuin pystyn luottaa, että tilanne ei mee niin pahaks mitä viime keväänä ja talvena. Tammikuussa mies mut oli jättämässä, niin en oikein osaa sanoa, että voinko luottaa et tilanne pysyy hyvänä. Vaikka se sormuksen osti jne mut silti joku takaraivossa sanoo, että ei oo vielä sen aika. :sad001 Miehen ei ois koskaan pitänyt sanoo mulle, että on sittenkin valmis vielä vauvaan. Olin jo surutyöni käynyt että mun lapset on tehty ja käsitellyt sen, sit se herätti toiveet ja nyt sit tilanne on tää. Miks parisuhteet on näin hankalia aina. :sad001

Poistin itseni kuumeilijoista, toivon kaikille plussaa ja käyn täällä kurkkii tilanteita. Ehkä joskus palaan, mutta toivon mukaan teistä ei kukaan enää kuumeile vaan on jo odottamassa pientä :Heartred

Tsempit sinne :Heartred

Tsemppiä twisted :Heartred kuitenkin oikein teet, uusi vauva ei liene koskaan pelastanutkaan suhdetta :Heartblue

Takaisin