Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos tsempeistä. Kyllä tää nyt on paras. Me oltiin siis eroamassa ja päädyttiin kuitenkin jatkaa. Mies sit sanoi et onkin nyt valmis neljänteen vaikka vuosi sitten oli jyrkkä ei. Nyt viikonloppuna heitin vitsillä (ollaan tässä vitsailtu aiemminkin asiasta) kun pienin sai reissussa uhmakohtauksen, että "mä en taida neljättä haluakkaan" niin mies alkoi tosissaan puhuu, että "juu on siinä haastetta" ja "mä oon tyytyväinen vaikka jäis vaan kolmeen" tai "se voi olla ihan sika hankalaa kun tulee vauva". Sti sanoin, että eikö se se enää haluakkaan, niin sen vastaus oli että mä saan päättää ja kumpikin käy, on valmis mut kolmekin on vallan hyvä.
Tuli sit nyt riidan aikana heti olo, että vitut, ei tähän voi vauvaa tehä ennen kuin pystyn luottaa, että tilanne ei mee niin pahaks mitä viime keväänä ja talvena. Tammikuussa mies mut oli jättämässä, niin en oikein osaa sanoa, että voinko luottaa et tilanne pysyy hyvänä. Vaikka se sormuksen osti jne mut silti joku takaraivossa sanoo, että ei oo vielä sen aika. Miehen ei ois koskaan pitänyt sanoo mulle, että on sittenkin valmis vielä vauvaan. Olin jo surutyöni käynyt että mun lapset on tehty ja käsitellyt sen, sit se herätti toiveet ja nyt sit tilanne on tää. Miks parisuhteet on näin hankalia aina.
Poistin itseni kuumeilijoista, toivon kaikille plussaa ja käyn täällä kurkkii tilanteita. Ehkä joskus palaan, mutta toivon mukaan teistä ei kukaan enää kuumeile vaan on jo odottamassa pientä
Kiitos tsempeistä. Kyllä tää nyt on paras. Me oltiin siis eroamassa ja päädyttiin kuitenkin jatkaa. Mies sit sanoi et onkin nyt valmis neljänteen vaikka vuosi sitten oli jyrkkä ei. Nyt viikonloppuna heitin vitsillä (ollaan tässä vitsailtu aiemminkin asiasta) kun pienin sai reissussa uhmakohtauksen, että "mä en taida neljättä haluakkaan" niin mies alkoi tosissaan puhuu, että "juu on siinä haastetta" ja "mä oon tyytyväinen vaikka jäis vaan kolmeen" tai "se voi olla ihan sika hankalaa kun tulee vauva". Sti sanoin, että eikö se se enää haluakkaan, niin sen vastaus oli että mä saan päättää ja kumpikin käy, on valmis mut kolmekin on vallan hyvä.
Tuli sit nyt riidan aikana heti olo, että vitut, ei tähän voi vauvaa tehä ennen kuin pystyn luottaa, että tilanne ei mee niin pahaks mitä viime keväänä ja talvena. Tammikuussa mies mut oli jättämässä, niin en oikein osaa sanoa, että voinko luottaa et tilanne pysyy hyvänä. Vaikka se sormuksen osti jne mut silti joku takaraivossa sanoo, että ei oo vielä sen aika. Miehen ei ois koskaan pitänyt sanoo mulle, että on sittenkin valmis vielä vauvaan. Olin jo surutyöni käynyt että mun lapset on tehty ja käsitellyt sen, sit se herätti toiveet ja nyt sit tilanne on tää. Miks parisuhteet on näin hankalia aina.
Poistin itseni kuumeilijoista, toivon kaikille plussaa ja käyn täällä kurkkii tilanteita. Ehkä joskus palaan, mutta toivon mukaan teistä ei kukaan enää kuumeile vaan on jo odottamassa pientä
Twisted, paljon voimia sulle ja teille, toivottavasti asiat ratkeaa parhain päin
Täällä kp28 ja viime kierto jäi tämän mittaiseks. Nyt oli ovis ehkä päivää myöhemmin, joten voi olla myös 29pvää. Ihan vähän rusehtavaa tuli joo huussissa käydessä, joten täti jo ovella.
Kiva tietty jos kierto pysyy säännöllisenä. Luteaali ei vaan kauhean pitkä ole, viimeksi 12 ja nyt 11 jos huomenna alkaa. Mut eiks kaikki yli 10 oo kuitenki ok.
Täällä dpo11. Luget pitää edelleen hyvin tiputtelua, muistaakseni viime kierrossa tais alkaa näin dpo11 tiputtaa lugejen läpi. En uskaltanutkaan testaa aamulla, koitan sinnitellä lauantaihin. Ainakin vielä eilen kn oli vielä ylhäällä, tulee sekin tsekattua noiden lugejen takia joka ilta
Tein päiväpissasta uuden testin. Siihen piirty jotain.. mutta mitä. Laitan pari kuvaa, näättekö te mitään?
Oisko ollu pissa niin tummaa et näkyy viivanpaikka paremmin, vaiiii..
Jotain näkyy, josta ei tiedä onko viivanpaikkaa vai mitä.. Kandee nyt pitää taukoa, millon menkat pitäs alkaa? Jos ei lähiaamuina näy mitään niin menkkoja oottelemaan (jos dpo nyt ainakin 12?) must on tullu hirvee realisti anteeks :bag: ei jaksa enää turhaa toivoa itselle tai muihinkaan valaa jos ei selkeetä
Dpo 10 vasta, menkkojen pitäis alkaa la-su. Himotestaajana tuskin pystyn kauaa olla testaamatta
Dpo 10 vasta, menkkojen pitäis alkaa la-su. Himotestaajana tuskin pystyn kauaa olla testaamatta
Ah tiedän tän tunteen, mä en kans uskalla enää testailla ollenkaan, kun mielummin pidän kiinni siitä pienestä raskausmahdollisuudesta niin pitkään kuin pystyy (eli menkkojen alkuun... )
Mutta toivotaan, että nyt viimein olis teidän kierto!!!