Raskaaksi 2019

Sama täällä todella levoton olo kaikenlaiset ajatukset pyörii vaan päässä ja tämä kuumuus vielä huhhuh ei tietoakaan nukkumisesta :sleep011

Hirvittää vähän kun olisi sovittua menoa ystävän kanssa päivällä :grin

Tsemppiä sulle <3 Munkin piti miehen kans viettää laatuaikaa, kun appivanhemmat vie muksut tivoliin. Mahtaa tullakin laadukasta :hilarious:

Aamulla tuli tuhrua pyyhittäessä. Dpo12, että eiköhän tämä kierto ollut taas tässä. Yk10 odottamaan, *****!

Aamulla tuli tuhrua pyyhittäessä. Dpo12, että eiköhän tämä kierto ollut taas tässä. Yk10 odottamaan, *****!

Pahoittelut :Heartred mikä teillä suunnitelmana, seuraava askel jos ei raskautta kuulu?

Pahoittelut :Heartred mikä teillä suunnitelmana, seuraava askel jos ei raskautta kuulu?

Marraskuussa saadaan hoitolähete. Vähän pohdin käviskö syyskuussa omaan pussiin gynellä kyselemässä vähän olisko saanut letrot käyttöön, et vois sitten hoitolähetteen saatua siirtyä suoraan järeämpiin keinoihin, jos niihin ei tuu vastetta. Veetuttaa (paljon) taas. Ubikinonin aloitan nyt. Ei kai muuta. Edit. Niin ja luget tietty jatkuu loppukierron tukena niihin tiputteluihin.

Pahoittelut Nipanderi ja Sammie :Heartred

Nipanderi mainitsi ubikinonin, josta tuli mieleen kysyä, että oletteko käyttäneet joitakin luontaistuotteita raskautta yrittäessä ja huomasitteko jotain vaikutusta esim. ovulaatioon? Kiinnostaa esim. royal gelee ja ubikinoni.

Nipanderi mainitsi ubikinonin, josta tuli mieleen kysyä, että oletteko käyttäneet joitakin luontaistuotteita raskautta yrittäessä ja huomasitteko jotain vaikutusta esim. ovulaatioon? Kiinnostaa esim. royal gelee ja ubikinoni.

Kiitos NewMoon ja Anselmiina :Heartred

Mulla oli gelee royalet käytössä pari kiertoa, sit loppui. Nyt odottaa uusi purkki kaapissa, vaikka en ehkä isoja vaikutuksia huomannutkaan :rolleyes:Tuo ubikinoni on mulle vieras :scratch

Kp1, ikävää kun ei tärpännyt:sad001 mutta mä oon niin iloinen että mun kroppa toimii taas:dance008 meinaan tänään oli tasan 16 päivää oviskivuista ja alko menjat. Taitaa olla tää noin 36 päivän kierto se mun normikierto. :) Ja luulen että noissa pidemmissä kierrossa (kaks viimistäollu55 ja 46) en ovuloi lainkaan kun näissä lyhyemmissä (noi 36 päin) kierrossa taas selvien ovis kipujen jälkeen menee aina se tasan 16 päivää niin alka menkat.
On hyvä fiilis kun rupee saamaan selkoa siitä miten oma kroppa toimii:happy: Ei haittaa nyt menkatkaan lainkaan.
Ei muuta kuin seuraavaa yritystä kohti, toivoen että kroppa toimii edelleen. Seuraavan kierron jälkeen rupeekin olemaan jo lähemmäs vuosi yritystä takana:confused:

Mulla on nyt ubikinoni ollu kuukauden verran käytössä, eli tuloksia ei oo vielä antaa mut aiheesta lukeminen sai positiiviset vibat, joten otin käyttöön :)
Vehnänalkioöljy mulla on kanssa käytössä, tosin kotona jääkaapissa et vähän taukoa nyt ollu kun ollaan maalla enimmäkseen.
Greippi/greippimehu mulla oli käytössä kaikkien kolmen aiemman raskauden alkaessa, et sen otan jossain vaiheessa taas kuvioihin varmaan.

Nipanderille isot pahottelut ❤️
Eikähän täällä pian sama homma. Ihan snadisti hailakkaa vaaleanpunertavaa ja rusehtavaa tullu sillon tällön vuorokauden verran, mahassa alkaa ehkä pienesti tuntumaan kans jotain. Eli ihan ovella on. Tänään tai huomenna varmaan rynnii sisään :/ Pöh.

Pahoittelut kp1 kohdanneille <3

Kp21, lämpö 36,4. Edelleen nousussa. Nukuin nyt sen kolme tuntia..Myöskin edelleen hirveet halut, mut jaksaminen nollassa..

Pahoittelut kaikille, joille kp1 tuli taas vastaan. Täälläkin tänään pamahti taas lähes kellon tarkasti kp1 eli kohti yk4 jatketaan :banghead:

Helena80 mulla tosiaan keskimääräisen lämmön ero ennen ovista ja sen jälkeen n. 0,2C, yksittäisinä päivinä saattaa vaihdella. Hyvältä vaikuttaa, jos lämpö nyt 36,4 ja edelleen nousussa.

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi // ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 // ya 12/2010 // 1. IVF 8/2019

Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Amalfi // 36 // kolmas toiveissa // ya 01/2018 // kierto 25-29p

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto ~34

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Fantsu // 32 // esikoinen // ya 5/2019 // kierto 29pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa

Tilasin nyt sit herkkiä ovulaatio testejä rasksuskeijulta:) yritän nyt kokeilla jos nää toimis paremmin kun ne sofin mitä joskus kokeilin. (voi olla et oli ovuloimaton kiertokin sillo)
Jos ei nää toimi ni sit ens kerralla kokeilen niitä pc ovistestejä mitä täällä jotku suosittelikin:happy:

Mikä teidän mielestä on luotettavin ovulaatiotesti? Mä olen kokeillut Precheckiä, Sofin testiä,Apteekin testiä ja RFSU:n testiä. Joskus olen tehnyt kahdella eri testillä ja toinen ollut positiivinen ja toinen negatiivinen, vaikka testin herkkyys sama. Ärsyttävää :sad001

Tältä mun lämmöt nyt näyttää o_O

Liitteet

• 20190725_112600.jpg
    20190725_112600.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 101
Mikä teidän mielestä on luotettavin ovulaatiotesti? Mä olen kokeillut Precheckiä, Sofin testiä,Apteekin testiä ja RFSU:n testiä. Joskus olen tehnyt kahdella eri testillä ja toinen ollut positiivinen ja toinen negatiivinen, vaikka testin herkkyys sama. Ärsyttävää :sad001

Pc antanut mulle aina plussan :happy: Uskoisin, että apteekin testit on luotettavia. Rfsu:sta kuullut vain huonoa. Sofi ollut epämääräinen ja Onestep taas selkeä!

Muokattu viimeksi:
Toivottavasti elokuusta tulis se kuu, kun kaikki saa plussia! :dummy1::dummy:

Täällä nyt odotellaan menkkoja, lähinnä siksi, että kun ne tulevat, on pian myös kierukan poisto ja sitten voi alkaa odotella josko tärppäisi. Toisaalta ärsyttää, että se kierukan poistoaika siirtyi, mutta kyllä nytkin ehtii silti ihan hyvin poistaa ennen ovista. Eikä sen nyt pakko ole ekasta tärpätä.

Yllätin itseni eilen katselemasta vaunuja. Mähän haluaisin Emmaljungan Mondial De Luxe vaunut joko tummansinisinä tai ruskeina ja isoilla renkailla. Halusin kyseiset vaunut jo esikoiselle, koska ovat vaan yksinkertaisesti todella viehättävän näköiset (mä en käsitä niitä vaunuja joissa on kääntyvät etupyörät, joo ok on varmaan kätsympi esim. kaupungissa, mutta kääk kun ovat kammottavan näköisiä). Meillä myös perusulkoilua tulee enemmän kuin esim. kaupoissa käyntiä. Meillähän oli esikolla jotkut halpisvaunut jotka ostettiin joltakin perheeltä sen jälkeen kun heidän kolme lastaan olivat vaunuja käyttäneet. En muista enää edes merkkiä :rolleyes: Ajoivat kyllä asiansa ja mikäs siinä, muksu nukkui niissä ja niillä pääsi eteenpäin. En ole muutenkaan mikään hirveän tarkka ulkonäöllisissä asioissa, mutta jotkut vaan miellyttävät silmää enemmän kuin toiset. Mies jopa sanoi, että hankitaan meille sitten tollaset. Jee :wacky:

Mulla oli keväällä 4 vai 5 kiertoa käytössä gelee, ei vaikutusta mihinkään. Nyt aloitin ubikinonin, mut niiden arvioitu vaikutus tulis sit 3-4kk päästä, et ei nopeita tuloksia siis tiedossa. Yleisvointiin on ehkä vaikuttanu silleen, että oon ollu virkeämpi:)

Takaisin