Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kp11 ja ultrassa käyty. Kaks hyvää munarakkulaa yks molemmin puolin. Limakalvo vasta 5,9mm. Sain terolutit jos haluun oviksen jälkeen alottaa..onko kokemusta?
Mä sain kans terolut ja tais limis olla samoissa mitoissa alussa kun siulla. miten follit? Mä tulin raskaaksi toisesta kierrosta
Pahoittelut :banghead:Kp1, yk10. Ei tiputtelua vaan suoraan asiaan. Ei taas auta kun kerätä ittensä ja toivoa onnekkaampaa seuraavaa kiertoa.
Mikä teidän mielestä on luotettavin ovulaatiotesti? Mä olen kokeillut Precheckiä, Sofin testiä,Apteekin testiä ja RFSU:n testiä. Joskus olen tehnyt kahdella eri testillä ja toinen ollut positiivinen ja toinen negatiivinen, vaikka testin herkkyys sama. Ärsyttävää
Nyt tuli pyyhkiessä limaa. Testit negaa. Voiko ovis olla vasta lähipäivinä silti?
On tutkittu ja sen siittiöt on ihan priimaa ja hävettää myöntää mut olin sillon vähän vihainen. Eli periaatteessa se on mutkin saanut raskaaksi mut ikävin tuloksin. Sen ex tuli kierukan läpi ja kapselinkin läpi raskaaksi eli 2 kertaa ainakin mut ilmeisesti molemmat abortoi ja yks km. Mut joo, hänen tavara on ns kunnossa ja vika mun ovuloimattomuus ja pitkä kierto. Onhan tärppi käynyt mut jotenkin olo on niin pessimistinen ettei jaksa toivoa elättää. Ja clomit ei sovi mulle ja progen aikaan on hitonmoiset oireet ja migreeni. Nyt on alkanut päänsärky lievänä.Jesbe, onko teillä miestä tutkittu? Ivf ei tarvi heti mennä, voisitte kokeilla ensin inssiä?
Minkä hintaista se siellä on? Nuo hoidot siis?
Nyt tuli pyyhkiessä limaa. Testit negaa. Voiko ovis olla vasta lähipäivinä silti?
Mul oli kans kuten yleensä et halut ja limat ja sit kivut pari pv myöhemmin. Kivut tänään alko ja lämmöt nousi korkealle. Korkeammalle kuin yleensä, mut ihan kyl voi olla flunssakin joka sotkenut koko kierron lämmötNyt tuli pyyhkiessä limaa. Testit negaa. Voiko ovis olla vasta lähipäivinä silti?
Toi on aika kiistanalainen juttu, me touhuttiin joka päivä joskus useastikin mut gyne sano et joka toinen päivä. Nyt tauko ettei tuu tärppi mut en usko et on vaikutusta itse asiassa et kuin usein mut taas ku siittiöt uusiutuu vuorokauden sisällä et meneeks ne jotenki huonoksi en usko kyl.. Mut en oo asiantuntija kylläOnkohan tosiaan huono talletella mahd usein? Esim joka päivä tai jopa 2x päivässä.. Kun niin monessa paikassa lukee joka toinen päivä..
Toi on aika kiistanalainen juttu, me touhuttiin joka päivä joskus useastikin mut gyne sano et joka toinen päivä. Nyt tauko ettei tuu tärppi mut en usko et on vaikutusta itse asiassa et kuin usein mut taas ku siittiöt uusiutuu vuorokauden sisällä et meneeks ne jotenki huonoksi en usko kyl.. Mut en oo asiantuntija kyllä