Raskaaksi 2019

Töistä päästy kotiin ja ovis tikutettu, VIHDOIN kaks tasapaksua ja vahvusta viivaa! Meinasin jo menettää toivoni tässä kierrossa että ei sitä koko ovista kuitenkaan tuu. Jotain hyvää. Toissapäivänä talleteltu viimeks, tänään vielä kunhan asunto ensin viilentyisi :smiley-angelic001:wacky:

Sieltä se kp1 sit tuli hirveiden kipujen kanssa. Eilen jo osasin odottaa et se tulee ihan parin päivän sisään ku pyyhkiessä jo tuli verta. Ei olis pitäny kaupasta ostaa lisää testei ku heti alko tiputtaa pyyhkiessä:banghead:

Tallettelujen jälkeen; makaatteko jalat ristissä/pystyssä vielä jonkun aikaa? :angelic: ite koitan oviksen lähellä pitää tavarat sisällä edes vartin ajan ennen vessaan menoa.. Joskus vaan puskee tavara heti ulos, vähän asennosta riippuen :inpain:

Tallettelujen jälkeen; makaatteko jalat ristissä/pystyssä vielä jonkun aikaa? :angelic: ite koitan oviksen lähellä pitää tavarat sisällä edes vartin ajan ennen vessaan menoa.. Joskus vaan puskee tavara heti ulos, vähän asennosta riippuen :inpain:

Mä oon kans oviksen aikaan ainakin yritän etten heti menis vessaan, mut en nostele jalkoja (tai joskus, mut oon huomannu ette auta:hilarious:). Mut siis makoilen mahdollisimman pitkään ennen ku meen vessaan:happy:

Illalla jään yleensä nukkuun, aamuisin hetken makoilen sit nousen.. Nyt oon ollu ihan normisti mut meillä se tauko. Opettelin metku.net:stä luonnollista ehkäisyä . Mut kai se on optimaalisin pitää esim tyyny alla ja se ilmeisesti ohjaisi ne oikeaan paikkaan ja se oli siellä mainittu. Ihan mielenkiintoinen sivusto oli

En oo kyllä maannut. Voin viihtyä hetken miehen päällä tai muuten, mut en erikseen jää makoileen. Tulis ehkä itelle hölmö olo siitä, varsinkin kun yritetään olla yrittämättä liikaa:hilarious: ihan niinkun muka onnistuis (mä onnistuisin), kun tärppi vaan antaa odotuttaa.

Sieltä se kp1 sit tuli hirveiden kipujen kanssa. Eilen jo osasin odottaa et se tulee ihan parin päivän sisään ku pyyhkiessä jo tuli verta. Ei olis pitäny kaupasta ostaa lisää testei ku heti alko tiputtaa pyyhkiessä:banghead:

Ihan kuin olisin itse tämän kirjoittanut, aivan järkyttävä mahakipu ja huono olo:hungover:

Jos jotain masentaa oma pitkä kierto niin toivon että lohduttaa se että vihdoin kevyen 83 kiertopäivän jälkeen pillereiden lopetuksesta
täti tuli tänään eli kp1

Saas nähdä millaiset menkat ovat nyt (ei ainakaan toivottavasti hirveämmät kuin pillereitä syödessäni:smiley-angelic001)

Enpä kyllä :D kaikki tarpeellinen kyllä menee perille ennen sitä.

Joskus jään hetkeks makoilemaan vaikka jostain kun luin ei pitäis olla vaikutusta asiaan. Mut näitä kikka kolmosia on parasta testailla :D

Tälläsen löysin kyllä ku nopee googletin :
British Medical Journalissa vuonna 2009 julkaistussa kokeessa seurattiin 400 keinohedelmöitettyä naista. Kävi ilmi, että naisilla, jotka makasivat paikallaan hedelmöityksen jälkeen 15 minuuttia, oli 50 prosenttia suurempi todennäköisyys tulla raskaaksi, kuin heillä, jotka nousivat seisomaan välittömästi ja kävelivät ympäriinsä.
Gynekologi ja synnytyslääkäri Gabrielle Downey sanoo, että sama teoria toimii myös luonnollisten hedelmöitysmenetelmien kohdalla. Hän muistuttaa, ettei painovoima ole tärkeää siemennesteen liikkumisen kannalta, vaan asiaan vaikuttavat munajohdinten liikkeet.

Downeyn mukaan makaamisen, jota hän suosittelee tekemään seksin jälkeen 30 minuutin ajan, lisäksi on muutakin, mitä naiset voivat tehdä raskauden eteen. Asiantuntija sanoo, että työntämällä kohtua hiukan eteenpäin, esimerkiksi laittamalla tyynyn alaselän alle, voi parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Siemennesteellä on tällöin lyhyempi matka kohteeseensa.

En jää makoilemaan. Siittiöt löytää kyllä kohteeseen vaikka siemenneste valuukin ulos.

Minä jään makoilemaan ja yöllä nukkumaan seksin jälkeen.

Olipa ihanaa käydä järvessä tänään uimassa :woot:

Tänään kp20, dpo??

Mun lämpö oli tänään 36,1. Eilen mittasin päivemmällä, kun unohdin aamulla ja se oli 36,0. Eli ovis olisikin ollut mahdollisesti kp17-18 eikä kp15.. Kp17 en testillä plussaa saanut. Tsäänssit kuitenkin on, kiitos mieheni, joka itse innostui vielä kp17 alussa :woot:

Pahoittelut menkoista Wusti91ja Sinpura :Heartred

Itse jään usein 10-15min makoilemaan tallettelujen jälkeen, miehellä sperman määrä on useinkin hyvinkin pientä. Niin yritän itse sit "avustaa" siittiöiden perille pääsyssä, ainaki näin haluan uskoa että siitä ois apua :happy:

Käytiin Porvoossa tänään käppäilemässä ja herkuttelemassa, illalla vielä uimassa järvessä. Ai että teki hyvää :smug:

Jaaha, ei mulle tullutkaan uni tänä yönä, vielä ainakaan, huoh..Taitaa mennä päiväuniksi tämä reissu :sleep011 Kauheen levoton olo vaan, ei muuta ihmeellistä..

Jaaha, ei mulle tullutkaan uni tänä yönä, vielä ainakaan, huoh..Taitaa mennä päiväuniksi tämä reissu :sleep011 Kauheen levoton olo vaan, ei muuta ihmeellistä..

Sama täällä todella levoton olo kaikenlaiset ajatukset pyörii vaan päässä ja tämä kuumuus vielä huhhuh ei tietoakaan nukkumisesta :sleep011

Hirvittää vähän kun olisi sovittua menoa ystävän kanssa päivällä :grin

Takaisin