Raskaaksi 2019

Perjantai olis dpo13 et ei kai silloinkaan nega oo varma nega? Toki jos menkat alkaa niin sit.

Ite heitän tos kohtaa toivon veke mut hyvä jos itse et! Jos siis ihan blanco testi ois. Mutta juot jos huvittaa! Ymmärrän ton kiukun, olin ihan masis itsarimeiningillä viikko sit :bag:
 
kp23, dpo 9 ja punaista näkyi pyyhkiessä. Eli tiputtelut alkaa aika lailla tasan samoin kuin viime kierrossakin, juuri niin kuin pelkäsinkin. :banghead::banghead::banghead:

Ottaa päähän tosi paljon. Olisin halunnut vielä hetken aikaa haaveilla ja uskoa. Nyt haluisin "lohdutukseksi" edes ottaa alkoholia ens viikonloppuna, mutta en taida kuitenkaan uskaltaa. Koska joku tyhmä paksukalloinen toivo. Plus kun kävin jo kavereiden kanssa keskustelut tästä että en juo ja miksi en juo. Yksi kaveri reagoi siihen vähän ikävästi (pyysi kyllä sitten jo anteeksi), joten siinäkin nähden tuntuisi hassulta sanoa että kyllä mä nyt juon sittenkin. Ja kun ei voi olla 100% varma kuitenkaan. Vai voiko? Onks joku tiputtelija tiputellut normaalisti ja ollut silti raskaana? :sad001

Valitettavasti näissä merkeissä mitä muihin tiputteli joihin on törmännyt, niin kaikki odotellaan vielä plussia:sad010mutta gynen mielipide kumminkin on, ettei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen:Heartred
 
Perjantai olis dpo13 et ei kai silloinkaan nega oo varma nega? Toki jos menkat alkaa niin sit.

Itse pitäisin tuossa vaiheessa raskautta jo niin epätodennäköisenä, että ottaisin huoletta alkoholia jos sitä tekee mieli. Siis jos alkaa menkatkin tässä viikon mittaan. Jos ei ala niin sitten tietysti toinen juttu.

Muoks: Aa niin nyt vasta huomasin, että sä meinasitkin jos on vasta pelkkää tiputtelua. No joo, mä kyllä varmaan heittäisin silti jo kirveen kaivoon jos liuska olisi puhdas nega dpo 13. Mutta ei se raskaus täysin mahdoton ole, joten ymmärrän pointin.
 
Menin sitten tilaamaan ovulaatiotestin syljestä :grin :hilarious:
Haluan testata toimiiko itsellä. Siinä nyt kuitenkin aika pitkä käyttöikä. Ja mä ku lopetin oviksen tikuttelun. Nii tuolla voi ny huvikseen yrittää arvailla ovispäivää,vaikka mun kroppa kyllä kertoo sen itsekin :hilarious:
Joku ihme pakko saada kokeilla juttu tämäkin taas :grin
 
Kp 1, kuten pitikin. Hyvä näin.

Soittelin ensineuvoon. Siellä ei hoitaja osannut sanoa mitään, heillä ei ole selkeää ohjeistusta siitä miten tämmöisessä tilanteessa tulisi edetä, kun ensimmäinen lapsi on tullut hoidoilla. Meinasi kysyä gyneltä mielipidettä, mutta hän oli kuulemma syyslomalla. Päädyttiin sitten siihen että soitan ensi viikolla uudestaan. Toivottavasti sieltä nyt sitten tulee suotuisat mielipiteet :smiley-angelic001
 
No en kyllä tiiä alkaako ne kuukautiset. Tänään oon ollu niin masentunut. Itkenyt kokoajan kun raha-asiat stressaa. Viimeksi ollut tällänen ahdistus kun odotin esikoista :grumpy: Mahtaisko sittenkin olla suklaahimon ja muiden oireiden syy mahdollisessa raskaudessa eikä tulevissa kuukautisissa. Nyt eletään jännän äärellä..kp23 jos vielä jaksais odottaa vklp niin teen sillon super herkän testin.
 
Mulla oli ovis viikonloppuna, perjantaina tuli ainakin järkyttävä määrä limaa (sori:grin) ja nyt sit eilen alko jo rintoja aristamaan. Yleensä mulla tissi kipu alkaa vasta n. viikkoa ennen menkkoja mut harvoin näin aikasin. Ahdistaa jo nyt valmiiksi ajatus menkkojen alusta, yritän olla miettimättä etukäteen sitä henkistä romahdusta taas, huoh. Jotenkin en usko tärppiin vaikka tallettelut osuneet aika nappiin, en kai vaan uskalla haaveilla liikaa. Et semmosta
 
Mulla alko pms ketutus eilen mut tänään ollu ihmeen pirteä taas. Ei vuotoa vieläkään mut lämmöt tosiaan aamulla 35,4 eli droppi. Muutenkin ollut tosi alhaiset ne kävi alhaalla sit korkealla pysy jossain 35,8/36,0 main ja nyt sit melkii heti dropin jälkeen liki 37 mut oonki nuhainen. Hitusen vihloo et hanat varmaan aukee pian mut ihme kipeet rinnat ja närästää koko ajan. Optimistinen mut pessimismi iski eli usko plussaan liki nolla
 
Mulla oli ovis viikonloppuna, perjantaina tuli ainakin järkyttävä määrä limaa (sori:grin) ja nyt sit eilen alko jo rintoja aristamaan. Yleensä mulla tissi kipu alkaa vasta n. viikkoa ennen menkkoja mut harvoin näin aikasin. Ahdistaa jo nyt valmiiksi ajatus menkkojen alusta, yritän olla miettimättä etukäteen sitä henkistä romahdusta taas, huoh. Jotenkin en usko tärppiin vaikka tallettelut osuneet aika nappiin, en kai vaan uskalla haaveilla liikaa. Et semmosta
Sama fiilis. Ajoitus nappiin mut ei uskoa
 
Kp23/28-32. Tänään ollu vatsa tosi sekaisin ja kauheen huono olo. Olin silti töissä normaalisti,
kun ei tuota oloa huomannut siellä touhutessa. Aamulla oli kauhee närästys, joka kesti monta
tuntia. Varmaan joku vatsapöpö, kun ei nyt näin aikaisin mitenkään voisi olla raskauspahoinvointia..
 
Kp23/28-32. Tänään ollu vatsa tosi sekaisin ja kauheen huono olo. Olin silti töissä normaalisti,
kun ei tuota oloa huomannut siellä touhutessa. Aamulla oli kauhee närästys, joka kesti monta
tuntia. Varmaan joku vatsapöpö, kun ei nyt näin aikaisin mitenkään voisi olla raskauspahoinvointia..
Ellet sitten odota kaksosia :joyful: Itsellä sama tilanne kun sulla. Ja viimeyönä näin unta että sain kolmoset :nailbiting: En usko itsekkään että näin aikasin voisi olla raskausoireita.
 
Ellet sitten odota kaksosia :joyful: Itsellä sama tilanne kun sulla. Ja viimeyönä näin unta että sain kolmoset :nailbiting: En usko itsekkään että näin aikasin voisi olla raskausoireita.
Hah, mä näin unta, että tein kolme positiivista raskaustestiä! Ekan tein jo itse kaupassa, siinä hyllyn vieressä oli pönttö eikä mitään näkösuojaa. Ja plussa rävähti heti rfsu:n testiin :grin Seuraavassa testissä oli iso näyttö, joka näytti jotain lämpökäppyrää niin, että jos lämmöt oli korkealla, olin raskaana :hilarious: Kolmatta testiä en muista, mikä sen juju oli. Mut voi elämä näitä unia :hilarious::hilarious:
 
Hmm, tuleeko kaksosraskauksissa pahoinvointi jo ajoissa vai mistä sen vois päätellä, et odottais kaksosia?
Neula-lankatesti sitkeästi ennustaa mulle vielä yhtä lasta, tyttöä :Heartred
 
No äläpä muuta:hilarious: omalla kohdalla olen kyllä jo koittanut varautua siihen, että tästä taitaa tulla vielä melko pitkä keissi.....

Joo sama täällä. Mut silti koitan päättää joka kierrossa että NYT. Jospa se joku kerta toimisi :hilarious: jotenkin näen itseni kesällä raskaana :shy: johonkin on uskottava.......
 
Miten tää on jotenkin sekaisin, kun ei anna aina ilmoituksia kommenteista ja sitten, kun antaa, niin jää ehkä jotkut viestit latautumatta näkyviin. Ärsyttävää :shifty:
 
Mielipiteitä, mulla oli eilen sellanen limanen olo ja tänään ei niinkään, niin voisko se olla että ovis olis ollu eilen? Vai miten se pitäs noista limoista päätellä? Vai onko se limat loppuu 12- jotain tuntia niin munasolu irtoo vai?? Eli jos tänään talletellaan niin on jo vähän silleen myöhästä edellinen kerta oli kuitenki jo torstaina.. että ei ehkä ihan se paras mahollinen
 
Takaisin
Top