Raskaaksi 2019

Hei! Tarkoituksena on lopettaa mini pill -merkkiset minipillerit tulevana viikonloppuna. Olen käyttänyt hormonaalisia ehkäisyä n. 12 vuotta. Valitettavasti mies ei ole vielä lämmennyt vauvantekopuuhiin, vaan ehkäisy lopetetaan ”terveydellisistä” syistä. Kärsin myös lisälyöntisyydestä, joten mielenkiinnolla odottelen, että onko jotain vaikutusta.

Kaipailisin kokemuksia kyseisen valmisteen lopettaneilta. Eli kiva olisi tietää, että mitä ehkä tuleman pitää :)

Kovasti kyllä muistuttelen miestä, että miten kiva olisi oma nyytti saada, joten eipä tiedä, koska hän kyllästyy kondomin käyttöön. Kuume on kyllä kova minulla

Olen itse lopettanut nuo pari kertaa. Ensimmäiset puoli vuotta kierto melko epäsäännöllinen, mutta mieliala koheni nopeasti.

Pakko avautua, ärsyttää. Tuntuu että aina muutama päivä ennen ovista tulee jotain kärhämää miehen kanssa ja sitten ei huvita yhtään sänkyhommat.
Molemmiss kierroissa sama homma kun ollan yritetty. Nyt saatiin talletettua ovis päivänä, mutta hyvin epätodennäköistä että se kerta siinä oviksen aikaan riittäisi... Tänään otin miehen kanssa puheeksi asiaa enempi, että me vaan tuhrataan näitä kiertoja, kun ei yritetä tarpeeksi. Saakeli. Enkä halua ”väkisinkään” harrastaa mitään, tai jos ei tee mieli, niin sitten ei.

Oon niin turhautunut... onko muilla ollut tällaista?

Pakko avautua, ärsyttää. Tuntuu että aina muutama päivä ennen ovista tulee jotain kärhämää miehen kanssa ja sitten ei huvita yhtään sänkyhommat.
Molemmiss kierroissa sama homma kun ollan yritetty. Nyt saatiin talletettua ovis päivänä, mutta hyvin epätodennäköistä että se kerta siinä oviksen aikaan riittäisi... Tänään otin miehen kanssa puheeksi asiaa enempi, että me vaan tuhrataan näitä kiertoja, kun ei yritetä tarpeeksi. Saakeli. Enkä halua ”väkisinkään” harrastaa mitään, tai jos ei tee mieli, niin sitten ei.

Mua rupee aina ärsyttäää mies kun ovis lähestyy :grin no halujakaan on aidosti harvoin. Onneks mies aina valmiina

Meillä riidellään niin harvoin. Silloinkin kun riidellään, niin minä riitelen ja mies ei. Olen myös sänkyhommissa ollut aina se aloitteellisempi. Mies on kyllä aina halukas, kun tarjoan:hilarious: mut jos jäisin odottelemaan miehen aloitteita, niin ei varmaan peitto paljon kerta viikkoa enempää heiluisi. Aina noi pari viikkoa oviksen ympärillä on itellä haluja, sen jälkeen ei juurikaan.

Täällä taas ihan päin vastoin.. Ennen ovista ja oviksen tietämillä ihan kamalat halut itellä koko ajan.. Jopa miehen hiki tuoksuu niin hyvältä, että voisin kellistää sen heti kun se tulee töistä kotiin :D

Mutta ymmärrän kyllä, ei sitä väkisin tee mieli talletella, ehkä se puhuminen auttaa :)

Minusta kun tuntuu että aina oviksen molemmin puolin häviää halut.
Itse oon taas aina ollut sellainen että odotan miehen puolelta sitä aloitetta, noh nyt sitten eilen erehdyin ehdottelemaan, niin miestä ei huvittanut yhtään. Sekin sit ärsytti entisestään, että jahas.. :finger:

Voihan se olla, että alanko stressaamaan kun ovis lähestyy, ja voi olla että sit siitä johtuen syntyy helpommin kinaa.

Muakin rupee monesti ärsyttää mies oviksen aikaan, mutta tekee myös mieli kokoajan ja katselen miestä sillä silmällä monta päivää. Mutta en tiedä miksi myös jotenkin ärsyttää :grin Kai käy kaikki tunteet niin kuumina :grin
Mut eipä me oikeestaan ees riidellä. Kerran vuoteen ehkä joku pikku kahina.

En mä millään malta odottaa huomiseen ni tein taas "huonon" testin pois. Tai ajattelin oikeestaan et tähän rfs:n herkkään testiin sais sellasen kunnon viivan minkä vois miehellekin näyttää (kun en oo sille vielä mitään sanonu noista haamulaisista). Olihan se hetken aikaa ihan kunnon värillinen mut ei siinnä nyt (reilu tunti testin tekemisestä) enään ku kävin kattomassa ni näkyny oikeen mitään (ainakaan kunnolla).
Tietääkö joku et lähteekö noista aina noi plussat jossain välissä haalistumaan? Vai onko noi vaan niin huonoja testejä:hilarious:

Kai mä sit vaan odotan huomiseen ennen ku kerron miehelle:grin

Tänäänki ollu vähän väliä huono olo tai sellanen täysinäinen olo kokoajan vaikka oon syönykkin aika vähän.

Liitteet

• IMG_20190902_192712.jpg
    IMG_20190902_192712.jpg
    12 KB · Katsottu: 211
  • IMG_20190902_192643.jpg
    IMG_20190902_192643.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 218
Olen itse lopettanut nuo pari kertaa. Ensimmäiset puoli vuotta kierto melko epäsäännöllinen, mutta mieliala koheni nopeasti.

Saako kysyä, millainen mieliala sinulla tarkalleen oli pillereiden aikana? Masentuneisuutta, ahdistuneisuutta tms. kenties?

Ja kiitos vastauksesta

En mä millään malta odottaa huomiseen ni tein taas "huonon" testin pois. Tai ajattelin oikeestaan et tähän rfs:n herkkään testiin sais sellasen kunnon viivan minkä vois miehellekin näyttää (kun en oo sille vielä mitään sanonu noista haamulaisista). Olihan se hetken aikaa ihan kunnon värillinen mut ei siinnä nyt (reilu tunti testin tekemisestä) enään ku kävin kattomassa ni näkyny oikeen mitään (ainakaan kunnolla).
Tietääkö joku et lähteekö noista aina noi plussat jossain välissä haalistumaan? Vai onko noi vaan niin huonoja testejä:hilarious:

Kai mä sit vaan odotan huomiseen ennen ku kerron miehelle:grin

Tänäänki ollu vähän väliä huono olo tai sellanen täysinäinen olo kokoajan vaikka oon syönykkin aika vähän.

Mulla kun testasin kerran ko. Testillä tuli varmaan minuutin kohdalla selvä punertava viiva, joka katosi kuivuttuaan täysin ja oli siis nega. Mutta sinun kyllä vaikuttaisi plussalta.

Mulla on menkkojen ja oviksen välissä ihan hirveet himot, vois vaikka monta kertaa päivässä ja joka välissä sit ne loppuu kun seinään... mies yleensä haluu tasasesti koko kuun muutan kerran sitte yleensä oviksen jälkeen miehen mieliks... :biggrin

No ei ollu viiva kyllä kauheesti tummunut:sorry: menin tekee diginki mut näytti ei raskaana ja nyt harmittaa ku tein sen :sad001

Toivottavasti tää viiva ny lähtis tummumaan:smiley-angelic001 täytys perjantaihin mennessä ilmoittaa sinne naikkariinki

Liitteet

• IMG_20190903_075155.jpg
    IMG_20190903_075155.jpg
    34.6 KB · Katsottu: 217
Täällä menossa kp 26/27, dpo 13. Pahoinvointia tänä aamuna lievästi ja kamala väsymys, mutta testi näytti negaa. Ei oo ollu menkkajomoja tässä kierrossa, vaikka viimeks oli viikko ennen tätiä.. Otapa nyt sit selvää, jotenki oli niin varm tunne, et nyt on tärpännyt, mut nyt sit odottelen tätiä kylään ;(

Liitteet

• 15674883842577235556020054197483.jpg
    15674883842577235556020054197483.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 179
Saako kysyä, millainen mieliala sinulla tarkalleen oli pillereiden aikana? Masentuneisuutta, ahdistuneisuutta tms. kenties?

Ja kiitos vastauksesta

Ei sitä oloa oikein huomannut ennen kuin lopetti pillerit, eli sellaista pientä alavireisyyttä ja tunteet heilahtelivat laidasta laitaan nopeasti. Halut tulivat takaisin heti lopettamisen jälkeen eikä kaikki asiat itkettäneet enää.

Ja kiitos vastauksesta

Ei sitä oloa oikein huomannut ennen kuin lopetti pillerit, eli sellaista pientä alavireisyyttä ja tunteet heilahtelivat laidasta laitaan nopeasti. Halut tulivat takaisin heti lopettamisen jälkeen eikä kaikki asiat itkettäneet enää.

No ei ollu viiva kyllä kauheesti tummunut:sorry: menin tekee diginki mut näytti ei raskaana ja nyt harmittaa ku tein sen :sad001

Toivottavasti tää viiva ny lähtis tummumaan:smiley-angelic001 täytys perjantaihin mennessä ilmoittaa sinne naikkariinki

Mun pissa oli kyl ihmeen laimeeta aamupissaksi, oli nii kauhee pissahätäki et meinas rakko räjähtää. Join varmaa illalla liikaa vettä:oops:

Musta sun testit on positiiviset tai no haamut ja jos ei oo aiemmin tullut ni ehkä digi ei sun kohdalla reagoi niin nopee. Mulla oli selvä ei raskaana digis mut muissa haamu ja olinhan minä raskaana . Testaa pc parin päivän päästä kuitenkin jos se hcg nousisi <3

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Yöllä nousin pissalle taas ja ihan ku ei kunnollisesti tulisi pissa. Varmaan vti. Ei menkkoja mut nippailut ja ovislimat taas. Nojoo, avauduin kun et en tiedä mitä tekisin jos vauva nyt tulee ku pelottaa niin paljon kaikki. Ja niin. Gynelle menoa en oo ikinä pelännyt näin paljon Johtuu munasarjan kohtalosta ja mahdollisesta raskaudesta. Testiä en oo tehnyt ku vanhan ovis testin joka oli niin plussa ettei semmosta oo ikään tullut. Joo, nyt tsempeistä kiitos Alan jo tottua ajatukseen et oon nyt yksin ja isäni tulee tänne heti ku saa asiat suomes järjestykseen ja on niin kauan kuin tarvitsee. Onneksi on yritys ni ei oo väliä missä sen hoitaa.

AZ tiedän et on hankala oottaa pari päivää mut ei se hcg välttämättä nouse niin nopee ja sun testit on minusta selvät haamut ja se rfsu puikko plus. En oo tommosta ikinä siihen saanut.

Musta sun testit on positiiviset tai no haamut ja jos ei oo aiemmin tullut ni ehkä digi ei sun kohdalla reagoi niin nopee. Mulla oli selvä ei raskaana digis mut muissa haamu ja olinhan minä raskaana . Testaa pc parin päivän päästä kuitenkin jos se hcg nousisi :Heartred

Juu ja digihän ei ole niin herkkä kun ensim pc. Mutta harmittaa kun menin käyttämään ton digin:shifty: ka mä sit vaan tyydyn siihen et näytän miehelle noi haamulaiset tänään:joyful:
Olis ollut vaan kiva antaa selkee testi missä lukee raskaana, kun kyllä mä tiedän että olen kun olokin on sellanen. Pelkään vaan että on joku kemiallinen tai et ei vaan pysy mukana.
Miten ihmeessä sitä pystys nyt vaan ottamaan rennosti? :nailbiting:

Onnea Ginger!

Viivalle vahvistumista AZ, jospa oli vaan liian laimeaa pissaa tänään.

Kiitos mangustimamma. :) Kiva kuulla että on mahdollista päästä tutkimuksiin ennen vuoden yritystä. Tuntuu tosi turhalta ajatuksena yrittää vuosi ja sen jälkeen todeta ettei onnistu ainakaan luomusti. Varmasti monilla tilanne on se joka tapauksessa, mut kun on tiedossa mahdollinen ongelmien lähde niin turha hakata vuosi päätä seinään. Miehelle tarjottiin mahdollisuutta laittaa siittiöitä talteen, mut hän ei tehnyt sitä. :grumpy: Hieman tai oikeastaan tosi paljon ärsyttää. Ei auta kuin toivoa että simpat on kunnossa. :sign17:sign19

Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta suklaapehmis.

Huh kun tänne tuleekin paljon viestejä, jos ei pariin päivään ehdi lukemaan. Ehkä siinä tuli tärkeimmät.

Mä yritän arvuutella oloista ovista. Tänään ja eilen on nippaillut vatsaa ja haluttaa kokoajan, mutta kuuluisista ovislimoista ei oo tietoakaan. Mies ainakin on kellistetty, niin talletettu on jos se ovis onkin nyt. :)

Takaisin