Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Ginger ja AZ
Itse en oo uskaltanu mennä tekee testiä, jos se onkin täysin nega
Eipä tullu eilistä kummempaa viivanpaikkaa näkyviin mua surettaa nyt tosi kovaa
Tuollainen mä sain dpo 12, ja pari päivää myöhemmin (kyllä, minä odotin 2 päivää seuraavaan koska niin piti tehdä) oli jo selkeästi punertava haalea viiva ja digi sanoi 1-2 vko :) Eli olisin erittäin optimistinen! Mä en saa viivanpaikkoja tai haamuja pc-liuskoihin ilman että on oikeasti jotain siellä!Täällä koko yön nukkunu levottomasti ja heräilly ja nähny sekavia unia.
Mut tiiätteks mitä!!??? Mä sain tänään aamulla oikeen haamun pc testiin!
Enään ei tarvinnu miettiä onko viivanpaikka, mut nyt vaan toivotaan että vahvistuu kuvaan oli vielä vaikea saada.
Apua mää oon ihan sekasin ku kädet tärrää niin paljo ettei meinaa pystyä kirjottamaan
hienoa! :) olen iloinen sun puolesta. Teillä ei silti kovin kauan mennyt yrittäessä :) meillä tosiaan se vuosi tuli täyteen ...Tämmönen tulos nyt aamulla. Oviskivut oli 19pvä ja ovisviiva 18pvä, niin tuo kai pian siirtyisi 2-3, jos en toimimista väärin käsittänyt :)
hienoa! :) olen iloinen sun puolesta. Teillä ei silti kovin kauan mennyt yrittäessä :) meillä tosiaan se vuosi tuli täyteen ...
Tuollainen mä sain dpo 12, ja pari päivää myöhemmin (kyllä, minä odotin 2 päivää seuraavaan koska niin piti tehdä) oli jo selkeästi punertava haalea viiva ja digi sanoi 1-2 vko :) Eli olisin erittäin optimistinen! Mä en saa viivanpaikkoja tai haamuja pc-liuskoihin ilman että on oikeasti jotain siellä!
hienoa! :) olen iloinen sun puolesta. Teillä ei silti kovin kauan mennyt yrittäessä :) meillä tosiaan se vuosi tuli täyteen ...
Toivottavasti menee hyvin! Meillä tuli viime vuonna plussa kolmannesta kierrosta (vissiin kemiallinen tms.) joka meni kesken 5+4. Mutta se ei vahvistunut ikinä, ja se haalea plussa sain vasta 1 vko menkkojen jälkeen tms. Eli jos vahvistuu ja ei ole vuotoja niin oletan itse että kaikki on hyvin!Joo, ekasta kierrosta heti tärppäsi. En olis uskonut, hieman epäuskoinen olo edelleen. Mutta toivotaan nyt että kaikki on silti hyvin ja raskaus etenee normisti :)
Joo muistan mun 35 päiväinen kierto (mulla oli aika säännöllinen ennen ehkäisynpoistoa) kun testasin ja testasin eikä mitään näkynyt testeissä vaikka oli jo melkein viikko pidempi kierto. Sitten kun täti tuli niin oli vielä sukujuhlat ja oli pakko leikkiä iloinen. Tänä vuonna olin rv 4+1 kun oli samat sukujuhlat menossa, ja koitin jaksaa parhaani mukaan. Kun kaikki lähti kotiin niin suoraan sänkyyn! :D PC ei antanut mulle 9 kkn aikana yhtään haamua edes, joten kun tuon haamun sain olin ihan äimänä ja onnellisena. Nyt se onni on ehkä jännitystä, kun ei oikein tiedä mitä seuraavaksi. Ei ole 2 kuukauteen ollut menkkoja kohta, eli jotkain hormonitoimintaa on meneillään :)En oo kyllä itekkään koko tän vuoden yrittämisen aikana saanut pc testiin tällästä viiva