Raskaaksi 2019

Kävin hakemassa läjän uusia testejä ja tälläen tuli päivän toisesta pissasta (reilu 3 pidätys) yliopistoapteekin kasettitestiin:happy:
Et kyllä siellä jotain tapahtuu:nailbiting: toivottavasti pysyy matkassa mukana:smiley-angelic001

StellaMom sä rupeet olemaankin jo aika hyvillä viikoilla jo:Heartred
Vähän sumuinen kuva mutta ihan kuin jotain olisi siellä. Suosittelisin kokeilla samanlaisella testillä, koska kaikki reagoivat eri tavalla :) silloin pystyy paremmin vertailee. Ja joo olen mä jo "pitkällä" alkuraskaudessa, mutta ei mikään ole varma vielä! Varhaisultra on torstaina, ja olen ihan kauhuissaan! Itken siellä joko onnesta tai surusta sitten!

Mahtavia uutisia AZ! :smiley-bounce013

Muistelenko oikein että sulla oli tässä kierrossa jotain lisäravinteita? Ehkä peräti myo-inositol?

Ei oo ollu muuta kun mammavitskut + D vitamiini. Mammavitskuja syöny kesäkuusta asti et en tiedä sit olisko niillä ollu pidemmän ajan käytön jälkeen hyötyä.
Piti alottaa ehkä myo-inositol enskierrossa:joyful:

Kävin hakemassa läjän uusia testejä ja tälläen tuli päivän toisesta pissasta (reilu 3 pidätys) yliopistoapteekin kasettitestiin:happy:
Et kyllä siellä jotain tapahtuu:nailbiting: toivottavasti pysyy matkassa mukana:smiley-angelic001

StellaMom sä rupeet olemaankin jo aika hyvillä viikoilla jo:Heartred
Nyt näkyy pieni hailura jo munkin näytöllä, jännityksellä ootetaan mitä huomisaamun eka testi kunnon pidäyksellä sanoo!! Millä ajattelin aamulla testata?

Täälähän näkyy haamulaisia :)

Itsellä menossa dpo 7, ja mulla vihloo ja särkee kainaloihin/rintojen sivuille. Äsken vasempaan munasarjaan vihloi jonkun aikaa,ehkä vartin verran. Aika kovaakin, yleensä tuntuu vaan pientä jomotusta piinaviikoilla. Voikohan keltarauhanen noin kipuilla :wideyed:
Väsyttää edelleen, kurkkua aristaa ja nenä on hiukan tukkoinen.

Ei oo ollu muuta kun mammavitskut + D vitamiini. Mammavitskuja syöny kesäkuusta asti et en tiedä sit olisko niillä ollu pidemmän ajan käytön jälkeen hyötyä.
Piti alottaa ehkä myo-inositol enskierrossa:joyful:

Noni, muistan siis vaan väärin. Ehkä se oli joku toinen. Onnea kuitenkin, ihan mahtavia nää just ennen hoitoa -plussat :cool:

Täällä ois vielä pari päivää piinaa jäljellä, tissit kipeet niinku lähes joka kierrossa, valkkaria aika reilusti tullu nyt parina päivänä ja jomottelee munasarjoja. Plussaan en usko yhtään, oottelen menkkoja saapuviksi.. Saas nähhhä

Dimou mulla on myoinositoli 4gr ja 800ug foolihappoa ja d vitamiini.

AZ mul jo kp35 ja mul oli kp14 ovis. Ei oo ku jotain viiruja tullu kellertävä vv mut ei tulehdus ja se tulee ennen menkkoja ja alko just oikeaan aikaan mut menkat ei tuu. En oo testannut ku sen digin kp28 mun muistin mukaan. En ostanut testiä apteekista vaikka aioin. Onhan se gyne pian. Siellä näkyy jos jotain on.

Ja niin, en oikein tiedä haluanko nyt olla edes. Mietin et on just olo et oon ja Onpa kiva ku "isi" ei saa tulla puolta kilsaa likemmäksi ja sitte ku kielto loppuu niin miten sitten? Ahdistaa koko ajatus ja ehkä mul on vaan joku ihme kierto tai raskaus mut ehkä se on tuulimuna. En jaksa edes innostua et menkat on myöhässä ja rv5 olis alkanut. Ei hitto miks näin?!? Anteeksi purkautuminen. Banaanit avaamattomassa paketissa haisee nenään vallan mainiosti huoneen toisesta suunnasta

Ja niin, en oikein tiedä haluanko nyt olla edes. Mietin et on just olo et oon ja Onpa kiva ku "isi" ei saa tulla puolta kilsaa likemmäksi ja sitte ku kielto loppuu niin miten sitten? Ahdistaa koko ajatus ja ehkä mul on vaan joku ihme kierto tai raskaus mut ehkä se on tuulimuna. En jaksa edes innostua et menkat on myöhässä ja rv5 olis alkanut. Ei hitto miks näin?!? Anteeksi purkautuminen. Banaanit avaamattomassa paketissa haisee nenään vallan mainiosti huoneen toisesta suunnasta
Varmasti tosi ristiriitaset fiilikset, tsemppiä ❤️

Onnea ja tarrasukkia AZ :Heartpink

Tänään tuli aika naistentautien polille 23.10 sekä lähetteet mulle verikokeisiin ja miehelle siemennesteanalyysiin.:nailbiting:

Askel kerrallaan eteenpäin:) kunpa teillekin kävis klassiset, just ennen hoitoja jutut. Huomenna ultra, en ees tiedä mitä odotan siltä. Ehkä letroja tjn. Vois ne alkututkimukset ehkä vetää yksityisen kautta.

Nyt ei oo niin synkät fiiliksetkään itsensä kanssa, kun on jopa viikon päivät saanut olla vuotamatta. Aina sitä sitten alkaa toivomaan että tää vuotoshow olis vihdoin ohi. Vaik tuskin on.

Tsemppiä kaikille.

Hei! Tarkoituksena on lopettaa mini pill -merkkiset minipillerit tulevana viikonloppuna. Olen käyttänyt hormonaalisia ehkäisyä n. 12 vuotta. Valitettavasti mies ei ole vielä lämmennyt vauvantekopuuhiin, vaan ehkäisy lopetetaan ”terveydellisistä” syistä. Kärsin myös lisälyöntisyydestä, joten mielenkiinnolla odottelen, että onko jotain vaikutusta.

Kaipailisin kokemuksia kyseisen valmisteen lopettaneilta. Eli kiva olisi tietää, että mitä ehkä tuleman pitää :)

Kovasti kyllä muistuttelen miestä, että miten kiva olisi oma nyytti saada, joten eipä tiedä, koska hän kyllästyy kondomin käyttöön. Kuume on kyllä kova minulla

Takaisin