Raskaaksi 2019

Pakko avautua, ärsyttää. Tuntuu että aina muutama päivä ennen ovista tulee jotain kärhämää miehen kanssa ja sitten ei huvita yhtään sänkyhommat.
Molemmiss kierroissa sama homma kun ollan yritetty. Nyt saatiin talletettua ovis päivänä, mutta hyvin epätodennäköistä että se kerta siinä oviksen aikaan riittäisi... Tänään otin miehen kanssa puheeksi asiaa enempi, että me vaan tuhrataan näitä kiertoja, kun ei yritetä tarpeeksi. Saakeli. Enkä halua ”väkisinkään” harrastaa mitään, tai jos ei tee mieli, niin sitten ei.

Oon niin turhautunut... onko muilla ollut tällaista?

On tuttu ilmiö. Mutta tuosta yhden kerran riittämättömyydestä oviksen aikaan en olisi niin varma. Itse ajattelen, että tärkeintä on se että siellä on siittiöitä oikeaan aikaan paikalla ja loput on enemmänkin kiinni munasolusta ja naisen kropasta. Ei sillä varmaan ole niinkään väliä, miten monen eri yhdynnän aikana ne siittiöt on sinne tuotettu. :wideyed: Tietysti jos on yhtään epävarmuutta oviksen ajankohdasta, ja melkein ainahan siinä varmaan pieni epävarmuustekijä on, niin useampi kerta varmistaa että ainakin joku näistä osuisi juuri oikeille päiville. :)

Mä liityn vielä tänne tuolta yritystä odottavista, jospa sitä vielä ehtisi raskaaksi 2019! :)

Nyt menossa yk1 ja kp4 .Viime viikonloppuna suurieleisesti join viimeisen viskini ja poltin viimeisen tupakan. :grin Oon päättänyt, että en juo tai polta enää ollenkaan nyt kun yritys on käynnissä, varminta niin.

Varsinkin viimeisen kuukauden oon ollut ihan täpinöissä odottelusta, mut nyt ku se yk1 koitti niin oonkin ollut aika ahdistunut. Tosin luulen (toivon), että se johtuu nyt ihan vain menkkahormoneista, ja mieliala lähtis tästä nousuun.

Mut oon myös eka kertaa alkanut ahdistua esim. työtilanteestani, missä ei sinänsä mitään hirveää ahdistumista ole. Mutta työsopimukseni on määräaikainen. Mitä jos se päättyy äitiysloman aikana? Vaikeuttaako tulevaa työllistymistä, jos CV:ssä on lapsen hoidosta johtuvaa työttöymyyttä? Äh, miksi pitää olla tällainen, että kelaa etukäteen asioita joista ei etukäteen voi tietää, ja joihin ei voi vaikuttaa...

No, yritän ottaa rennosti! Viikon päästä pääsee jo aloittamaan oviksen tikuttelut!

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 //ya 12/2010 // 1.IVF 10/19

Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019, kemiallinen 8/19 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto
27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35pv

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
StellaMom // 33 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen[/QUOTE]

Kp 27/28 ja nega testattu. Huoh. Oon tehnyt niin monta nega testiä elämäni aikana et usko siihen et joskus kaks viivaa tulis on nollissa. Viime kuussa mieheni lohdutti että kyllä se tästä kierrosta tärppää ja saadaan toukokuinen (hänellä toukokuussa synttärit) no ei nyt siltä näytä:smiley-angry017

Dpo 8 ja itkuherkkä aamu. Itkettää vaan kaikki. Ja mies aamusta heti vänkäili, tai väitti että oon sanonut sille väärän yhden tapaamisajan, vaikka oon screenshottina lähettänyt sen sille mustaa valkoisella, niin ei voinut myöntää muistavansa itse väärin aikaa. Just taisin eilen sanoa, ettei me riidellä oikeestaan koskaan, nii nyt tuli sit tuommonen :grin

Jotenkin varma olo että menkat alkaa, jopa ennemmin kun pitäs. En osaa selittää, se vaan on sellanen tunne. Aika oireetonta on, yleensä on kaikenlaista, nyt hentoista nivuskipua, mitä on aina ennen menkkoja, tissikipu/vihlonta on melkein kokonaa kadonnut. Munasarjoissa ajottain pientä särkyä, vasemmassa enempi, mut viime kiertoihin verrattuna vähemmän. Ehkä tää olikin ovuloimaton kierto o_O kuten epäilin, vaikka lopulta ne oviskivut tulikin tosin vasta kp 18.
Saas nähdä, toiveet on jotenkin minimissä nyt.

Muokattu viimeksi:
Täällä menossa kp 26/27, dpo 13. Pahoinvointia tänä aamuna lievästi ja kamala väsymys, mutta testi näytti negaa. Ei oo ollu menkkajomoja tässä kierrossa, vaikka viimeks oli viikko ennen tätiä.. Otapa nyt sit selvää, jotenki oli niin varm tunne, et nyt on tärpännyt, mut nyt sit odottelen tätiä kylään ;(
Joskus se tärppi olo tulee vain, ja silloin odotat sen pari päivää ja teet uuden jos ei ole täti vieläkään tullut. Mulla oli niin että maanantaina tein (dpo12) ja se oli PC liuska ja erittäin haalea hailura, päätin odottaa se 2 päivää ja keskiviikkona (dpo14) kun heräsin oli niin vahva olo että kyllä nyt olen raskaana, niin otin suoraan digin kaapista. 1-2 vko se näytti sitten. PC:n tein myöhemmin samana päivänä ja siinä oli selkeästi tullut punertava viiva myös. Odotus on kauhea, mutta tässä tapauksessa on vain pakko odottaa ja katsoa mikä tulos on :)
Juu ja digihän ei ole niin herkkä kun ensim pc. Mutta harmittaa kun menin käyttämään ton digin:shifty: ka mä sit vaan tyydyn siihen et näytän miehelle noi haamulaiset tänään:joyful:
Olis ollut vaan kiva antaa selkee testi missä lukee raskaana, kun kyllä mä tiedän että olen kun olokin on sellanen. Pelkään vaan että on joku kemiallinen tai et ei vaan pysy mukana.
Miten ihmeessä sitä pystys nyt vaan ottamaan rennosti? :nailbiting:
Ei sitä pysty olla rennosti :D mullakin vielä nytkin on kauhee stressi meneillään varhaisultran takia. Valmistaudun pahimpaan...
Kp 27/28 ja nega testattu. Huoh. Oon tehnyt niin monta nega testiä elämäni aikana et usko siihen et joskus kaks viivaa tulis on nollissa. Viime kuussa mieheni lohdutti että kyllä se tästä kierrosta tärppää ja saadaan toukokuinen (hänellä toukokuussa synttärit) no ei nyt siltä näytä:smiley-angry017
Pitää tehdä selvää miehille heti alussa ettei se aina ole "hups olen raskaana". Mun mies oli alussa erittäin positiivinen asiasta kokoajan ja musta tuntui ettei se tajunnut miten pieni mahdollisuus ja pieni aikaikkuna se on! Noin 6-8kk jälkeen se ei enää sanonut että kyllä tässä kierrossa onnistuu, vaikka se positiivinen on vieläkin. Mä stressaan kaikesta ja hän on että katsotaan sitten kun sen aika tulee! :)

Täältä ei selvästikään voi olla paria päivää poissa kun on pudonnut muuten jo ihan kärryiltä.:eek: Yritin jo eilen kahlata kaikkea läpi mutta päästyäni loppuun en enää jaksanut kirjoittaa. Enkä nyt muista enää mitä piti kenellekin, mutta hengessä olen siis mukana teidän kaikkien oloissa, suruissa ja jännityksessä! Tsemppejä, haleja ja onnitteluista ja tervetulotoivotuksia siis kaikille jotka niitä kaipaa!

Minulla on kp12/23-28. Olen tikutellut ovista (paitsi toissapäivänä kun unohdin:shifty:) ja mietin eilen että tässä kropassa ei tapahdu kyllä yhtään mitään kun on niin haaleita viivoja. No tänään on jo sitten vähän ajatusta tummumisesta. Ehkä se ovulaatio kuitenkin on tulossa. Munasarjoja on myös kummallisesti jomotellut eilen ja tänään. Ehkä nämä on nyt niitä follikkelin kasvukipuja. Jee, nyt joku superovis tänne kiitos!

Naistenpolin aikakin lähenee, reilu kuukausi enää. Pitänee ensi viikolle varata verikoe. Kiva kun tuossa kutsussa vain luki että käy kk ennen verikokeessa eikä missään lue mitään ohjeita, että pitäisikö paastota tai onko vuorokauden ajalla väliä.:arghh: Kai se sitten on joku sellainen testi jolla ei ole väliä. Toivottavasti sieltä on ainakin lähete tehty sinne verikokeeseen kun ei ne muuten ota sitä näytettä.

Miehen pitäisi varata aika sinne simppatestiin. Ärsyttää kun ei saa aikaiseksi. Pitää varmaan taas hoputtaa. Sillä on niin kiire töissä nyt, ettei päivän aikana muista ollenkaan mitään muuta miettiä. Mutta sillä on kohta työmatka tulossa niin pakko ennen sitä saada se aika varattua.

Minä ajattelin eilen ettei minulla näin keskellä kiertoa ole mitään kirjoitettavaa. Tässä se nyt sitten nähtiin, kauhean pitkä avautuminen.:hilarious:

Joskus se tärppi olo tulee vain, ja silloin odotat sen pari päivää ja teet uuden jos ei ole täti vieläkään tullut. Mulla oli niin että maanantaina tein (dpo12) ja se oli PC liuska ja erittäin haalea hailura, päätin odottaa se 2 päivää ja keskiviikkona (dpo14) kun heräsin oli niin vahva olo että kyllä nyt olen raskaana, niin otin suoraan digin kaapista. 1-2 vko se näytti sitten. PC:n tein myöhemmin samana päivänä ja siinä oli selkeästi tullut punertava viiva myös. Odotus on kauhea, mutta tässä tapauksessa on vain pakko odottaa ja katsoa mikä tulos on :)

Ei sitä pysty olla rennosti :D mullakin vielä nytkin on kauhee stressi meneillään varhaisultran takia. Valmistaudun pahimpaan...

Pitää tehdä selvää miehille heti alussa ettei se aina ole "hups olen raskaana". Mun mies oli alussa erittäin positiivinen asiasta kokoajan ja musta tuntui ettei se tajunnut miten pieni mahdollisuus ja pieni aikaikkuna se on! Noin 6-8kk jälkeen se ei enää sanonut että kyllä tässä kierrossa onnistuu, vaikka se positiivinen on vieläkin. Mä stressaan kaikesta ja hän on että katsotaan sitten kun sen aika tulee! :)

Niimpä kokoajan saa jännittää/stressata jotain:nailbiting:
Toivotaan että teillä kaikki hyvin varhaisultrassa:Heartred

Mä liityn vielä tänne tuolta yritystä odottavista, jospa sitä vielä ehtisi raskaaksi 2019! :)

Nyt menossa yk1 ja kp4 .Viime viikonloppuna suurieleisesti join viimeisen viskini ja poltin viimeisen tupakan. :grin Oon päättänyt, että en juo tai polta enää ollenkaan nyt kun yritys on käynnissä, varminta niin.

Varsinkin viimeisen kuukauden oon ollut ihan täpinöissä odottelusta, mut nyt ku se yk1 koitti niin oonkin ollut aika ahdistunut. Tosin luulen (toivon), että se johtuu nyt ihan vain menkkahormoneista, ja mieliala lähtis tästä nousuun.

Mut oon myös eka kertaa alkanut ahdistua esim. työtilanteestani, missä ei sinänsä mitään hirveää ahdistumista ole. Mutta työsopimukseni on määräaikainen. Mitä jos se päättyy äitiysloman aikana? Vaikeuttaako tulevaa työllistymistä, jos CV:ssä on lapsen hoidosta johtuvaa työttöymyyttä? Äh, miksi pitää olla tällainen, että kelaa etukäteen asioita joista ei etukäteen voi tietää, ja joihin ei voi vaikuttaa...

No, yritän ottaa rennosti! Viikon päästä pääsee jo aloittamaan oviksen tikuttelut!

Tervetuloa. Toivotaan nopeaa pistäytymistä. Hienoja päätöksiä, tsemppiä lopetukseen.

Tässä jo pidempään yrittäneen (en halua olla ilonpilaaja) on kyllä tuo totaalikieltäytyminen alkosta kyllä jäänyt:hilarious: toisaalta, kun en mikään suurkuluttaja ole, niin aika sama. Pakko pitää elämässä muutakin kun tää yrittäminen, muuten sekoaa kasetti:happy:

Tsempit kaikille:happy: AZ, toivotaan että tulos muuttuu tässä, mikä dpo?

Täältä ei selvästikään voi olla paria päivää poissa kun on pudonnut muuten jo ihan kärryiltä.:eek: Yritin jo eilen kahlata kaikkea läpi mutta päästyäni loppuun en enää jaksanut kirjoittaa. Enkä nyt muista enää mitä piti kenellekin, mutta hengessä olen siis mukana teidän kaikkien oloissa, suruissa ja jännityksessä! Tsemppejä, haleja ja onnitteluista ja tervetulotoivotuksia siis kaikille jotka niitä kaipaa!

Minulla on kp12/23-28. Olen tikutellut ovista (paitsi toissapäivänä kun unohdin:shifty:) ja mietin eilen että tässä kropassa ei tapahdu kyllä yhtään mitään kun on niin haaleita viivoja. No tänään on jo sitten vähän ajatusta tummumisesta. Ehkä se ovulaatio kuitenkin on tulossa. Munasarjoja on myös kummallisesti jomotellut eilen ja tänään. Ehkä nämä on nyt niitä follikkelin kasvukipuja. Jee, nyt joku superovis tänne kiitos!

Naistenpolin aikakin lähenee, reilu kuukausi enää. Pitänee ensi viikolle varata verikoe. Kiva kun tuossa kutsussa vain luki että käy kk ennen verikokeessa eikä missään lue mitään ohjeita, että pitäisikö paastota tai onko vuorokauden ajalla väliä.:arghh: Kai se sitten on joku sellainen testi jolla ei ole väliä. Toivottavasti sieltä on ainakin lähete tehty sinne verikokeeseen kun ei ne muuten ota sitä näytettä.

Miehen pitäisi varata aika sinne simppatestiin. Ärsyttää kun ei saa aikaiseksi. Pitää varmaan taas hoputtaa. Sillä on niin kiire töissä nyt, ettei päivän aikana muista ollenkaan mitään muuta miettiä. Mutta sillä on kohta työmatka tulossa niin pakko ennen sitä saada se aika varattua.

Minä ajattelin eilen ettei minulla näin keskellä kiertoa ole mitään kirjoitettavaa. Tässä se nyt sitten nähtiin, kauhean pitkä avautuminen.:hilarious:
Meillä ainakin näkee hyviksestä lähetteen ja sitä varten tarvittavat ohjeen myös :)

Surkuhupaisaa, menkat alko melkein vartti siitä kun tein negan. Tällä hetkellä olo on taas kuin ois rekan alle jäänyt, vaikka olikin semmonen olo et ei oo tärpännyt. Silti se vaan sattuu joka kerta. Oon kyllä niin onnellinen miehestä, se jaksaa tsempata, lohduttaa ja kannatella sillon kun itestä tuntuu että mistään ei tuu mitään. Tsemppiä kaikille, mä vetäydyn hetkeks taas taka-alalle ja koitan saada muuta mietittävää

Tervetuloa. Toivotaan nopeaa pistäytymistä. Hienoja päätöksiä, tsemppiä lopetukseen.

Tässä jo pidempään yrittäneen (en halua olla ilonpilaaja) on kyllä tuo totaalikieltäytyminen alkosta kyllä jäänyt:hilarious: toisaalta, kun en mikään suurkuluttaja ole, niin aika sama. Pakko pitää elämässä muutakin kun tää yrittäminen, muuten sekoaa kasetti:happy:

Tsempit kaikille:happy: AZ, toivotaan että tulos muuttuu tässä, mikä dpo?

Tarkkaan en dpoja tiedä mut oviskivut oli kp 27 ja tänään kp41 eli Dpo olis ehkä jotain 13-14 mut mulla noista kivuista menee se noin 16 päivää niin menkat alkaa eli ei tavallaan oo edes menkat myöhässä vielä.

Sain nyt päiväpissasta apteekin ultraankin selvän haamun (näkyy kuvassa huonosti)

Liitteet

• IMG_20190903_115309.jpg
    IMG_20190903_115309.jpg
    25.4 KB · Katsottu: 204
  • IMG_20190903_125504.jpg
    IMG_20190903_125504.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 220
Meillä ainakin näkee hyviksestä lähetteen ja sitä varten tarvittavat ohjeen myös :)
Just hoksasin, että omakannasta löytyy tuo lähete. Aiemmin ei kyllä siellä vielä näkynyt, mutta nyt oli. Ohjeita en kyllä löytänyt, mutta googlailin mitä ne testit tarkoittaa niin muissa ei ollut erityisiä ohjeita, kilppariarvojen takia pitää aamupäivällä ottaa.

Kiitos! :) Juu, kyllä mäkin miehelle jo sanoin, että jos tässä kestää kauan, niin voi olla että alkaa pänniä toi täys alkoholittomuus. Tällä hetkellä se tuntuu vaan ihan kivalta "riitiltä" joka lapsen yrittämiseen liittyy. :D En oo siis itsekään mikään suurkuluttaja ollut, ja tupakkaakin polttanut vain yhden silloin tällöin. Mieskin sanoi, että alkoholittomuus välillä on hyvä idea ihan muuten vaankin, sanoi itsekin vaihtavansa saunaoluet ykkösolueen samalla kun mä vaihdan alkoholittomaan. Mutta katsotaan, miten etenee!

Tsemppiä kaikille jännittäjille omissa tilanteissanne!

Muokattu viimeksi:
Jotain hailuraa se mun testeihin vaan yrittää tulla. Ei vaan vahvistu kunnolla.. ei hyvältä näytä :banghead::shifty:

Liitteet

• IMG_20190903_135457.jpg
    IMG_20190903_135457.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 191
AZ:lle viivojen vahvistumista. Vaikka nuo RFSUn puikkotestit ei taida olla sieltä luotettavimmasta päästä, niin minulla lopulta hyvin hailura haamu tarkoitti plussaa. Ja negatiivinen testi ollut täysin valkoinen. Toivottavasti näin myös sinulla :)

Tänään aamulla uskaltauduin viimein tekemään digin (nyt 5+3), tämän tuloksen myötä saa testailut riittää.:Heartred Nyt vaan odottelen ensimmäistä neuvolakäyntiä ja ultraa. Eihän tämä stressaaminen taida koskaan loppua. Ensin stressaa, että tuleeko plussaa ja sitten, että vahvistuuko se. Ja viivojen vahvistuttua voikin alkaa jännittää ekaa ultraa jne. :rolleyes:

IMG_0921.jpg

Juu testiki on ny positiivinen niin mietin että mitä ultrassa näkyy. Soitin gynelle ja se toivotti tervetulleeksi ja sanoi että näkee sitten miltä näyttää kohdussa ja munasarjoissa.

Anteeksi tämä mut en osaa yhtään iloita. Oon vaan todella hämillään enkä osaa iloita. Toivon nytte kumminkin et pysyisi sisällä. Päivällä sit pissin tikkuun ja 2 viivaa tuli heti. No, rv5 oliski menos ja kai tuo tumma viiva kertoo et hcg nousee. Anteeksi avautuminen mut tämä tilanne on ihan kamala suhteen kannalta. Lopulta raskaana ja itken. Mitä tämä on?

Juu testiki on ny positiivinen niin mietin että mitä ultrassa näkyy. Soitin gynelle ja se toivotti tervetulleeksi ja sanoi että näkee sitten miltä näyttää kohdussa ja munasarjoissa.

Anteeksi tämä mut en osaa yhtään iloita. Oon vaan todella hämillään enkä osaa iloita. Toivon nytte kumminkin et pysyisi sisällä. Päivällä sit pissin tikkuun ja 2 viivaa tuli heti. No, rv5 oliski menos ja kai tuo tumma viiva kertoo et hcg nousee. Anteeksi avautuminen mut tämä tilanne on ihan kamala suhteen kannalta. Lopulta raskaana ja itken. Mitä tämä on?

Varmasti ristiriitaiset fiilikset, kauanko teillä olikaan nyt yritystä jos saa kysyä? En nopealla selauksella löytänyt. Tsemppiä :Heartbigred

Tsemppiä Jesbe :Heartred Tilanne on kyllä sellainen, että varmasti vaatii vähän aikaa sulattelua. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa!

Takaisin