Raskaaksi 2019

Kiitos teille, on se vuoto jo v.pun mut ei vielä tule suojaan asti juurikaan et ei ihan vielä kp1, mut kyllä se sieltä tulee :sad001
Alavatsaa sattuu jo..

Kiitos!
Niinhän se on.. Silti mä jaksan toivoa, että onnistuisi :banghead: tyhmäähän se on..
Jotenkin ajattelin kun mies lopetti tupakoinnin et olis parantunut laatu, mut se taitaa johtua jostain rakenteellisista jutuista, kun käsittääkseni Tupakka vaikuttaa "vaan" liikkuvuuteen (ja oisko ollu määrään vai tilavuuteen?).

Meinasin että ens kierron elän selibaatissa niin ei tarvi mietti et oisko raskaana.
Ellen sit ala kuvittelemaan, että olen seuraava Neitsyt-Maria. Tai käy puolukassa ja käy "Marjatat". :hilarious: no ei, leikki sikseen.. Onneksi mun huono huumori on säilynyt :scratch

En haluis sanoa miehelle taas et Juu ei. :banghead:

Tai nyt sit kuukauden nautit elämästä ja steessittömyydestä ja keräät voimia tuleviin hoitoihin. Nekin voi olla henkisesti ja muutenkin koettelevia. Onhan se rööki yks helvetin myrkky, mut tuhoaisko koko hedelmällisyyden, en tiedä. Mutta ihailen kyllä sun optimismia, kun mä olen jokaisen ovulaation jälkeen heittänyt jo hanskat tiskiin:)

Oli vissiin niin hyvä positiivinen aalto ja tuli paljon plussiakin peräkkäin tossa hetki sitten nii nyt vissiin tuli tänne vastapainoksi nega ja huonojen uutisten aaltoo_O
Tsemppiä ja jaksamisia kaikille! :Heartred

Valkovuoto on edelleen tosi runsasta ja äsken alkoi vihloa vasenta rintaa "pinnasta" tavalla, jota en ennen ole kokenut. Viime kierrossa mulla ei ollut pientäkään toiveikkuutta, ei vain tuntunut siltä. Nythän tässä sen sijaan toiveet herää taas vähän... :love7

Täällä alkoi jäätävä nännikipu! Kp 16 ja ovis on ollut jo. Mietin, että missä vaiheessa jotain hedelmöittymiseen viittaavia oireita vois ilmaantua??? Mulla ei normaalisti rinnat oireile missään vaiheessa kiertoa. :angelic:

Täällä alkoi jäätävä nännikipu! Kp 16 ja ovis on ollut jo. Mietin, että missä vaiheessa jotain hedelmöittymiseen viittaavia oireita vois ilmaantua??? Mulla ei normaalisti rinnat oireile missään vaiheessa kiertoa. :angelic:

Tiedätkö, mikä dpo?

Mullakaan ei normaalisti rinnat oireile missään vaiheessa kiertoa. Dpo 6 havahduin siihen et rinnat hieman turvonneet, ei paljoa mutta sen verran et huomasin!
Mulla oli jotenkin heti tärppipäivien jälkee olo et nyt tärppäs, en uskaltanu ääneen sanoa mut sellanen fiilis vaan oli.

Mulla on nyt dpo6 ja on kyllä rinnat kipeät. Mut mä kun vedän niitä lugeja, niin luulenpa että omalla kohdalla on enemmän sitä ku jotain muuta:(

Kävin kaverin kanssa markkinoilla. Ostin tytölle ihan törkeen hienon jakkaran:Heartred
Sellaisen eläkepapan tekemän. Mä yritin taistella itseni kanssa, mut en mahtanut mitään:love017

Luulisin, että dpo 7. Voi tosin olla, että Letrozolit tämän aiheuttaa... :banghead: Eli tuskin sittenkään mitään tarkoittaa. :sad001

Nyt tärppäät letrojen avulla niin annat mulleki toivoa :) en tiiä aiheuttaaks ne tollasta enää oviksen jälkeen :wideyed::rolleyes:

Menkat alkaa olee ohi, tää on se kierto kun me lähetään kesälomareissulle tekemään se lapsi!! :hug003 joo,o voi olla että tipun korkeelta ja kovaa :biggrin

Luulisin, että dpo 7. Voi tosin olla, että Letrozolit tämän aiheuttaa... :banghead: Eli tuskin sittenkään mitään tarkoittaa. :sad001

En mäkään usko et letrot enää tollon oiretta aiheuttais! Toki jos et oo aina luomusti ovuloinu ja nyt ovuloit niin keltrauhasen aiheuttamaa oiretta... Tai sit tärppi! Kyl varmaa dpo7 on mahdollista jo jotain tuntea. Mullahan luomukierroissa rinnat yleensä kipeyty 4-7 pv ennen menkkoja ja nyt letrojen kans ei samanlaista rintakipua oo tullut kertaakaan (nyt jo viides letrokierto menossa). On nää mutkikkaita juttuja :confused005

Aiheuttaisko ne jotain sellaista? Eiks niitä oteta vaan muutama ihan kierron alussa?

Takaisin