Kiitos teille, on se vuoto jo v.pun mut ei vielä tule suojaan asti juurikaan et ei ihan vielä kp1, mut kyllä se sieltä tulee
Alavatsaa sattuu jo..
Kiitos!
Niinhän se on.. Silti mä jaksan toivoa, että onnistuisi :banghead: tyhmäähän se on..
Jotenkin ajattelin kun mies lopetti tupakoinnin et olis parantunut laatu, mut se taitaa johtua jostain rakenteellisista jutuista, kun käsittääkseni Tupakka vaikuttaa "vaan" liikkuvuuteen (ja oisko ollu määrään vai tilavuuteen?).
Meinasin että ens kierron elän selibaatissa niin ei tarvi mietti et oisko raskaana.
Ellen sit ala kuvittelemaan, että olen seuraava Neitsyt-Maria. Tai käy puolukassa ja käy "Marjatat". no ei, leikki sikseen.. Onneksi mun huono huumori on säilynyt
En haluis sanoa miehelle taas et Juu ei. :banghead:
Tai nyt sit kuukauden nautit elämästä ja steessittömyydestä ja keräät voimia tuleviin hoitoihin. Nekin voi olla henkisesti ja muutenkin koettelevia. Onhan se rööki yks helvetin myrkky, mut tuhoaisko koko hedelmällisyyden, en tiedä. Mutta ihailen kyllä sun optimismia, kun mä olen jokaisen ovulaation jälkeen heittänyt jo hanskat tiskiin:)