Voimia, puhvis Kurja juttu
Mä testailin ovista vielä tänään, mut negaa oli. Kyl se varmaan tänään oli kuitenkin. Nyt vaan toivotaan parasta
Mittailee lämpöjä vähän ja kato nouseeko? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia, puhvis Kurja juttu
Mä testailin ovista vielä tänään, mut negaa oli. Kyl se varmaan tänään oli kuitenkin. Nyt vaan toivotaan parasta
Mittailee lämpöjä vähän ja kato nouseeko? :)
Eikös ovulaation jälkeen nouse lämpö noin 0,5-1 astetta ja pysyy siinä kunnes ennen menkkoja romahtaa. Body basal temperature, siitä ois täällä ihan oma threadi
Mä aattelin sen vain testata tässä kierrossa, mittaan lämmöt ennen oletettua ovista ja sen jälkeen
Ok, kiitti. Eli aamulla mitataan?
Joo, totta. Ei pitäisi sittenkään olla letroilla mitään tekemistä asian kanssa. :) Hyvä niin!Aiheuttaisko ne jotain sellaista? Eiks niitä oteta vaan muutama ihan kierron alussa?
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/kuukautiskierto/ovulaatiota-metsastamassa/
Tuolta löysin hyvää tietoa lämmön mittaamisesta :)
Muuten tosi hyvä idea tuo uusi lista ja sulavasti se saatu koottua!
Sympatiat kaikille negan kohdanneille, tosiaan on monella nyt ollut pettymys käsillä.
Täällä yllättäen taisi alkaa menkat, oletin, että olisi mennyt ensi viikon puolelle. Tai vähintään tiputtelee jo nyt, mitä synnytyksen jälkeen joitain kertoja tehnyt, aiemmin ei juuri tiputellut. Luteaali lyhentynyt muutamalla päivällä entisestä 14 päivästä.
Kp17. Lämmön mittasin, oli mielestäni normaalilämpöni. 35,6 astetta. Luin kyllä, ettei kaikilla tapahdu lämmössä muutoksia kierrossa. No, testaan ovista edelleen.
Juu ja niitä pitäis testata useemmin et sais osviittaa. Fertility friend tekee makeen chartin niistä. Tässä netistä esimerkkikuva