Raskaaksi 2019

Täällä tänään aamulla pc testi tämän näkönen. Ihan niinku jotain pilkottaa, mut en oo varma. oon taas liikaa tuijottanut vissii testejä kun rupee omiani näkemään:hilarious:
Nega se taitaa olla:sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20190720_102238.jpg
    IMG_20190720_102238.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 179
Täällä tänään aamulla pc testi tämän näkönen. Ihan niinku jotain pilkottaa, mut en oo varma. oon taas liikaa tuijottanut vissii testejä kun rupee omiani näkemään:hilarious:
Nega se taitaa olla:sorry:

Ehkä nega...kandee huome uusiks :) ku malttais iteki uskoo vast sit ku oikeesti väriä, kyl sen sit tietää eikä tarvi arpoa :bag::hilarious: mut eihän sitä malta ja toivoo niin paljon. Mikä dpo? Toiv sulla ois huomenna väriä!
 
Ehkä nega...kandee huome uusiks :) ku malttais iteki uskoo vast sit ku oikeesti väriä, kyl sen sit tietää eikä tarvi arpoa :bag::hilarious: mut eihän sitä malta ja toivoo niin paljon. Mikä dpo? Toiv sulla ois huomenna väriä!

Mä varmaan toivon niin että nään niitä viivoja vaikkei edes ole:bag::hilarious: huomenna tai sit maanantaina Testaan uusiksi.
Mulla Kp32 ja ehkä dpo11, mut en oo varma dpo:ista. Eikä kyllä oo yhtään olikaan että olis tärpännyt, mutta silti sitä vaan niin toivois:banghead:
 
Dpo7. Meillä miehen kanssa lapsivapaa vkloppu. Agendana tehdä remontoida lastenhuone. Se onkin ainut huone mikä meil on vielä kokonaan tekemättä.

Taas muistui mieleen miksi remontoidaan mahdollisimman vähän yhdessä. Tekis mieli suunnilleen repiä miehen pää irti:hilarious: no ei kai, mutta kyllä saa kaikin voimin pinnistellä ettei hermot menisi. Varmaa pmskin alkaa puskemaan:banghead:
 
Nipanderi, yhdessä remontointi on kyllä yks pee. :grin Yhden avioeron osittain sen takia kokenut :hungover:

Täälläkin on nyt lapsivapaa vkoloppu, mietin joskos lähtis naapurikaupunkiin piipahtaan kun siellä on jonkinnäköistä iltamaa. Pieni flunssa edelleen päällä, niin en tiedä jaksaakohan välttämättä. Kierukan poistoaikakin on ens viikolla, herranjumala :eek:

AZ, negalta näyttää :sorry:
 
Mietiskelin tässä, että eihän mulla nyt enää oo juurikaan mitään todennäköisyyttä raskautua, kun kierukka otetaan pois kp 23 paikkeilla ja laskeskelujeni perusteella ovis on jossain kp 19-20, eli vähän niinkuin nyt :scratch Ovistuntemusten mukaan se meni torstaina :grin Mies kun sanoi, että hän haluaa varmistua, etten enää tämän kuun puolella ainakaan ala odottaa.
 
Pahoittelut kp1 kohdanneille :Heartred

Kylläpä väsyttää. Pieni kesäflunssa taitaa olla päällä myöskin. Muistin kiertopäivänkin aamulla väärin :hilarious: Nyt on kp16 eikä 17.
 
Mä taidan tulla taas kuumeilemaan teidän kanssa:happy: olin täällä jo aiemmin mutta lopetin kirjottelun kun mies sanoi ettei haluakkaa meille vauvaa enää.. nyt kuitenkin ollaan oltu ilman ehkäsyä joten mahdollisuus raskauteen on ja uskon että mies tämän ymmärtää myös onhan meillä jo 5 lasta entuudestaan :grin
Mä pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi joten super aktiivisesti ei varmasti yritetä mutta mä voisin pistää koulun tauolle oikein hyvin vauvan takia:love017
Nyt on dpo3 ja aika tuntuu matelevan.. ollaan kyllä talleteltu aika kiitettävästi koko tää viikko kun lapset olivat mummolassa koko viikon:whacky011

Meillä on siis entuudestaan 5 lasta ja nyt on ollut 2xKU ensimmäinen 06/2017 ja toinen 03/2019

Jos joku voi lisätä mut listalle ku se on puhelimen kanssa hankalaa..

Maggie84/ 35 / ya 01/2019 / 6. lapsi toiveissa
 
Juu olen samaa mieltä, että remontointi tai minkä hyvänsä systeemin kasaaminen tai purkaminen toimii hyvin jos molemmat osaa hillitä itsensä. Muuten on aika haastavaa...Nimim.Me ei voida tehdä yhdessä edes 1000 palan palapeliä, koska mulla menee hermot, jos mies saa enemmän paloja paikoilleen. :smiley-angry016

Vielä viikko pitäisi malttaa testin kanssa. Ollaan viikon päästä just sopivasti reissussa ja ajattelin käydä ostamassa jonkun herkän testin. Mitä herkkiä testejä marketeissa on?
 
Täällä tänään aamulla pc testi tämän näkönen. Ihan niinku jotain pilkottaa, mut en oo varma. oon taas liikaa tuijottanut vissii testejä kun rupee omiani näkemään:hilarious:
Nega se taitaa olla:sorry:

Ite en nää mitää mutta kannattaa parin päivän päästä uusia :oops: mulla oli yhessä vaiheessa kai varhanen keskenmeno tai kemiallinen. Kun näytti että päivä päivältä tummenee ja sit haaleni. Nii siinä tuntu että tulee hulluks ku alkaa näkemään viivanpaikkoja. Toki näitä on kuullu et saattaa vasta 8rv näkyä vasta testissä et ei tiiä. Missävaiheessa kiertoa siis oot? Tai se dpo siis
 
Juu olen samaa mieltä, että remontointi tai minkä hyvänsä systeemin kasaaminen tai purkaminen toimii hyvin jos molemmat osaa hillitä itsensä. Muuten on aika haastavaa...Nimim.Me ei voida tehdä yhdessä edes 1000 palan palapeliä, koska mulla menee hermot, jos mies saa enemmän paloja paikoilleen. :smiley-angry016

Vielä viikko pitäisi malttaa testin kanssa. Ollaan viikon päästä just sopivasti reissussa ja ajattelin käydä ostamassa jonkun herkän testin. Mitä herkkiä testejä marketeissa on?
Mää en tiä muita herkkiä (niitä 10mlu) kun se rsfun, mut se nyt ei kuulemma kauheen luotettava:rolleyes:
 
Ite en nää mitää mutta kannattaa parin päivän päästä uusia :oops: mulla oli yhessä vaiheessa kai varhanen keskenmeno tai kemiallinen. Kun näytti että päivä päivältä tummenee ja sit haaleni. Nii siinä tuntu että tulee hulluks ku alkaa näkemään viivanpaikkoja. Toki näitä on kuullu et saattaa vasta 8rv näkyä vasta testissä et ei tiiä. Missävaiheessa kiertoa siis oot? Tai se dpo siis

Eiku tuollaha se näkyki se kierto:shy:
 
Juu olen samaa mieltä, että remontointi tai minkä hyvänsä systeemin kasaaminen tai purkaminen toimii hyvin jos molemmat osaa hillitä itsensä. Muuten on aika haastavaa...Nimim.Me ei voida tehdä yhdessä edes 1000 palan palapeliä, koska mulla menee hermot, jos mies saa enemmän paloja paikoilleen. :smiley-angry016

Vielä viikko pitäisi malttaa testin kanssa. Ollaan viikon päästä just sopivasti reissussa ja ajattelin käydä ostamassa jonkun herkän testin. Mitä herkkiä testejä marketeissa on?

Precheck on ainaki kehuttu ja prismasta ite oon joskus ostanu :cool: niitä rsfu ei kannata ostaa
 
Precheck on ainaki kehuttu ja prismasta ite oon joskus ostanu :cool: niitä rsfu ei kannata ostaa
Joo, tosta rfsu:n testistä oon lukenut. Joku voisi kysyä miksi pitää testata aikaisemmin, mutta luulen, että kaikki tällä foorumilla tietävät miksi. :) Nännikipu jatkuu ja suihkussa käynti sattui ihan järkyttävän paljon!
 
Mietiskelin tässä, että eihän mulla nyt enää oo juurikaan mitään todennäköisyyttä raskautua, kun kierukka otetaan pois kp 23 paikkeilla ja laskeskelujeni perusteella ovis on jossain kp 19-20, eli vähän niinkuin nyt :scratch Ovistuntemusten mukaan se meni torstaina :grin Mies kun sanoi, että hän haluaa varmistua, etten enää tämän kuun puolella ainakaan ala odottaa.
Muistanko oikein, että sinulla on kuparikierukka? Sen vaikutus muistaakseni perustuu kiinnittymisen estämiseen. Sinällään munasolu saattaa ennen poistoa hedelmöittyä (irronnut munasolu säilyy n. vuorokauden hedelmällisenä) ja sitten matkaa useita päiviä kohtuun, että olisikohan se mahdollista sen jo kiinnittyä, jos kierukka juuri ennen sitä poistetaan. Vai säilyykö kierukan aiheuttamat muutokset vähän pitempään ja limakalvo ei vielä olisi valmis kiinnittymiselle. Taisi tämä vastaus olla yhtä tyhjän kanssa... :P
 
Pregchekin nimeen vannon minäkin :thumleft hyvä ja halpa!

Maggie84 tervetuloa :Heartred


Mistä nää kaikki oireet tulvii kun vasta dpo6 tänään, eihän nää nyt voi raskaudesta johtua mitenkään :banghead: ärsyttävää ku nostaa turhaan toiveita :bored: joku valeraskaus päällä :joyful:
 
Valeraskaus :laughing002 Ihmekös on tehnyt mieli imettää tytön pehmoleluja :laughing021On tää naisihmisen elämä kyllä hassua, kun yks viikko ollaan ihan ranteet auki ja perse veressä, yks viikko vietellään miestä minkä ehditään ja pari viikkoa valeraskaana :think005 :joyful: (näin karkeasti karrikoiden :wink)
 
Takaisin
Top