Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rusehtavaa pyyhkiessä
Itku tuli, enpä ole itkenyt menkkoja ennakoivan vuodon takia vuosiin.
Tää koko yrittäminen on ihan p*skaa![]()

Eikös se ole että jos raskautuu niin se vuosi alkaa alusta? Tai sit kun on kolme keskenmenoa niin sit pääsee hoitoihin?
Mun mielestä pitäis olla puoli vuotta ja pääsis hoitoihin. Ja sitten vielä se että jos halutaan syntyvyyttä niin pitäis olla se, että hoidot pitäis olla ilmaisia ja niitä pitäis saada niin kauan kun haluaa tai kykenee.
Saattoi olla tuulimunakin. Varhaisultrassa oli enää niiin vähän tavaraa sisällä ettei osannut alkaa. Vuoto oli alkanut pari päivää aiemmin. About vkolla 6 meni kesken. 7+4 oli menkoista silloin mut mut mielestäni sanoi et oikeesti 5-6 vkot oli4+2 sain plussan. Olis ehkä näkynyt haaleesti ennenki sitä jos ois testaillu yhtä usein ku nykyään
kolmisen viikkoa sain olla raskaana, mut jostain syystä oli koko ajan fiilis et jospa meneeki kesken.
Niin paskalta kun se kuulostaa, niin et sä kyllä kauheana voi asialle, jos vika on miehen siittiöissäVitsi kun voiskin olla niin että tulis raskaaksi aina silloin kun haluaatsempit kaikille. täällä eletään tylsää oviksen odotteluvaihetta :S

Onneksi sisko ei tuosta keksinyt, että mulla saattaa olla kova vauvakuume. Hän ehkä laittoi sen matikkapääni piikkiin 

Hyppään tänne takaisin, kesken meni tämä raskaustoki luomuplussa, että voipi olla mahdollisuus luomuna raskautua :)

Jäi tosi hyvä mieli. Eihän se toki paljon voinut vielä nyt tehdä muuta kuin jututtaa ja sisätutkimuksen teki myös. Siltä osin kaikki näytti hyvältä. Otti jotain näytteitä ja antoi lähetteet verikokeisiin sekä minulle että miehelle. Ja varasi miehelle lääkäriajan. Tosi ruuhkainen on nyt kesällä tk niin joutui vähän kikkailemaan että sai mahtumaan miehelle sen ajan sinne. Mutta halusi mahdollisimman nopeasti sen.
En ole ihan varma laittoiko jo nyt lähetteen sinne lapsettomuuspolille mutta ainakin puhui sinne olevan noin 2-3kk jono. Onneksi ei sen enempää! Ja sanoi vielä, että yleensä yrittävät saada nopeasti sinne jos on ikää enemmän.
Onhan ne hoidot julkisella ilmaisia. Polimaksut ja lääkkeet pitää maksaa, mutta niissäkin on katot.
Hyppään tänne takaisin, kesken meni tämä raskaustoki luomuplussa, että voipi olla mahdollisuus luomuna raskautua :)
oon pahoillani.