Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä vielä pari viikkoa piinailua. Ovis oli ja meni ja se hyödynnettiin. Nyt mies työmatkalla viikon. Sen jälkeen käydään reissussa sukulaisten luona ja sitten menkat/r-testi. Miten voinkin olla näin pitkät pari viikkoa???
Aina se 10-14 pv tuntuu superpitkältä varsinki dpo6 eteenpäin aika todella matelee
Piinaviikkojen ainoa hyvä puoli näin kesäaikaan on se, että aika ei vilise eteenpäin vaan ennemminkin matelee, eli kesä kestää pidempään!
Nipanderin kans tosiaan samoissa mennään, kätevää kun tietää dpo:n itse tarkistamatta
Täällä enterorokko nyt itellä päällä, nielu vereslihalla ja kitalaessa paljon puhjenneita rakkuloita. Joka nielasu sattuu, niin ja puhuminen. Just great.
Piinaviikkojen ainoa hyvä puoli näin kesäaikaan on se, että aika ei vilise eteenpäin vaan ennemminkin matelee, eli kesä kestää pidempään!
Nipanderin kans tosiaan samoissa mennään, kätevää kun tietää dpo:n itse tarkistamatta
Täällä enterorokko nyt itellä päällä, nielu vereslihalla ja kitalaessa paljon puhjenneita rakkuloita. Joka nielasu sattuu, niin ja puhuminen. Just great.
Seksiä ollut kuitenkin pe/la, ma ja ti... Eli ovis tuskin ja mahdollinen raskauskaan vielä mitenkään voisi näkyä, kun ei olisi kiinnittynytkään. Hmmm.
Aida, teillä onkin näköjään alkanut samoihin aikoihin yrittelyt. Toivottavasti saat lähetteen. Mua ainakin pidettiin näissä asioissa nuorena (32) et ekaksi vuosi yritystä täyteen eka:banghead: mä en muista miltä suunnalta olit, mut vissiin tyksissä ja tayssissa ei niin hirveenä oo ollu jonoja, naikkarilla taitaa olla kyl. Toki en tiedä mitä kesäsulut on saanut aikaan, varmaan ovat voineet kasvattaa jonoa?
Negaa näyttää.
Voi NewMoon, pahoittelut, mutta toivoa on niin kauan kun menkat on pois
jannn, oliko sun keskenmeno varhainen vai jo pitemmällä?
Rusehtavaa pyyhkiessä
Itku tuli, enpä ole itkenyt menkkoja ennakoivan vuodon takia vuosiin.
Tää koko yrittäminen on ihan p*skaa
Saattoi olla tuulimunakin. Varhaisultrassa oli enää niiin vähän tavaraa sisällä ettei osannut alkaa. Vuoto oli alkanut pari päivää aiemmin. About vkolla 6 meni kesken. 7+4 oli menkoista silloin mut mut mielestäni sanoi et oikeesti 5-6 vkot oli 4+2 sain plussan. Olis ehkä näkynyt haaleesti ennenki sitä jos ois testaillu yhtä usein ku nykyään kolmisen viikkoa sain olla raskaana, mut jostain syystä oli koko ajan fiilis et jospa meneeki kesken.