Mä taas kerron avoimesti lasten haasteista ja meidän arjesta keskustellessa, mutta en somessa . Jotkut tutut kertovat somessakin omien lasten haasteista.
Mulla ihan sama, kaikki sukulaiset ja kumminkaimat tietää kyllä että lapsella on haasteita (eikä sitä toki ole vaikeaa huomata, koska ei puhu vielä ja käytössä tukiviittomat) mutta somessa en ole maininnut asiasta mitään. Laitan hänestä kyllä kuvia ja kerron jotain hauskoja juttuja, mutta aina positiivisessa hengessä. En halua laittaa edes mitään sellaisia "kattokaa mein lapsi söi jätskiä ja nyt on naama ihan likainen" -kuvia. Aina pitää olla puhdas ja iloisen näköinen
Tämänkertaisesta yrityksestä ei olla vielä puhuttu kenellekään. Tai minä en ole, en tiedä onko mies kertonut. Ekasta kerrottiin kyllä, ja kaikki olennaiset tietävät myös miten lapsi sai alkunsa. Varmaan siksi eivät ole nyt mitään kyselleetkään, kun tietävät ettei ihan helpoimman kautta mennyt. Jos ja kun tämä tästä nyt taas tälläkin kertaa pitkittyy niin sitten tulee varmasti kerrottua, on tosiaan sellainen asia joka on hyvä päästä purkamaan ja jakamaan tärkeille ihmisille.