Raskaaksi 2019

Mä taas kerron avoimesti lasten haasteista ja meidän arjesta keskustellessa, mutta en somessa . Jotkut tutut kertovat somessakin omien lasten haasteista.

Mulla ihan sama, kaikki sukulaiset ja kumminkaimat tietää kyllä että lapsella on haasteita (eikä sitä toki ole vaikeaa huomata, koska ei puhu vielä ja käytössä tukiviittomat) mutta somessa en ole maininnut asiasta mitään. Laitan hänestä kyllä kuvia ja kerron jotain hauskoja juttuja, mutta aina positiivisessa hengessä. En halua laittaa edes mitään sellaisia "kattokaa mein lapsi söi jätskiä ja nyt on naama ihan likainen" -kuvia. Aina pitää olla puhdas ja iloisen näköinen :grin

Tämänkertaisesta yrityksestä ei olla vielä puhuttu kenellekään. Tai minä en ole, en tiedä onko mies kertonut. Ekasta kerrottiin kyllä, ja kaikki olennaiset tietävät myös miten lapsi sai alkunsa. Varmaan siksi eivät ole nyt mitään kyselleetkään, kun tietävät ettei ihan helpoimman kautta mennyt. Jos ja kun tämä tästä nyt taas tälläkin kertaa pitkittyy niin sitten tulee varmasti kerrottua, on tosiaan sellainen asia joka on hyvä päästä purkamaan ja jakamaan tärkeille ihmisille.

Ugh, mikä päivä. Tuli käveltyä 9800 askelta Särkkiksessä. Tukkijokeenkin pääsin kaksi kertaa
ja tuli mahtavat kuvat molemmilla kerroilla :hilarious: Lapset oli niin puhki, että kuopus sai kunnon
kiukkukohtauksen kotona. Mutta vaikka oltiin 7h, jäi osa laitteista käymättä ja toisissa taas
käytiin sen kaks kertaa tai enemmän. Porukkaa oli hirveesti ja moneen paikkaan pitkä jono.

Oma napa taas vaihteeksi sori; tänä iltana ku olin kirjoittanut isälle viestin että nyt on asunto siivottu vieraita varten niin iski niin huono olo et kyölin ilmaa ja limaa. Onneks on bidee niin ehdin sinne syöstä sen ja sillon mulla usii takaraivoon et ei voi enää olla muuta. Kyl petyn ja tipun universumista jos en muka oota

Ylläpito on muokannut viestiä.

Last edited by a moderator:
Meillä on periaatepäätöksenä, että ollaan pidetty lapsi pois somesta, kyllä mulla on joitakin kuvia, mutta sellaisia missä on kumminkin tunnistamattomana:) mies nyt ei oikeestaan edes someta, niin sille se on vielä helpompaa kun mulle:)

Meillä on periaatepäätöksenä, että ollaan pidetty lapsi pois somesta, kyllä mulla on joitakin kuvia, mutta sellaisia missä on kumminkin tunnistamattomana:) mies nyt ei oikeestaan edes someta, niin sille se on vielä helpompaa kun mulle:)
Oon itse tehnyt päätöksen et pidän lapsen pois somesta kuten instasta yms kun se tulee jos tulee Toki kiva laittaa joku vauva kuva mut ei siten jatkuvalla syötöllä et just joku hei tulin maailmaan kuva kavereille fbs mut ei tosiaan esim raskaus juttuja tms ku haluan syliin asti ja en osaa selittää mikä mut sai tekee sen päätöksen mut näin olen päättänyt . Ei tarvitse olla siellä ku omat kuvat

Toki jokainen tekee itse omat päätökset et en tuomitse mut minunkin valinta on minun ja muut tekee niinkuin tahtoo

Mä oon kertonnu muutamalle kaverille olisko viis... työkaverin kanssa oltiin tallinnassa just ja se kysy koska aletaan yrittää (ollaan siis 2 hengen kampaamo ja oon sannonnu että jossain vaiheessa) mä en vaan jotenkin haluu sille kertoo niin sanoin että en kerro koska asia ei kuulu muille! Hää rupes jotain että eikö hänen kuuluis tietää että osais varautua jos jään pois, no ei mun mielestä ja sanoin vaan kunnioittavani toisen tahtoa vaikka hän ei sitä oo mulle niin sanonnukkaan ei vaan jotenkin...

Blaah. Ylihuomenna olis flon mukaan ovis, tässä juur laskeskelin, että aikasintaan sais ensvuoden huhtikuus tulla lapsi, jos on tullakseen...eli seuraavasta kierrosta alkaa yritys. Hinku yritykseen on kova, mut sit toisaalta pelkään, et onko kuitenki liian aikasta, kun esikoinen täytti juur vasta vuoden. Mut toisaalta ei tiie et kuin kauan kestää, et on pullat uunissa jos ylipäätään saadaan uuniin asti.

Täällä kans Pirkanmaa!

Yhteen suurperhekuumeilijaan täällä tutustuin aikanaan ja vaikka harvoin nähään, niin ystäviä ollaan :)

Täällä on ihan näillä näpyköillä ovis. Oon testannut kun hullu mut ihan vielä ei tasapaksut viivat oo. Peittoa on kyllä heilutettu joka päivä ja välillä kahteen kertaan et siitä ei jää kii tämä kierto. En malta oottaa ekoja piinapäiviä. Meillä tämän yrityksestä tietää mun varaäiti, joka on päiväkodin täti, sit se ystävä täältä, tosin se tietää koska on foorumillakin ja sit mun entinen lähiesimies ja paras ystävä, koska hän on reikimestari ja reikitelly kroppaa vastaanottavaiseksi, katotaan toimiiko <3 ollaan myös reikitelty kroppaa vastaanottaa x-kromosomia, koska poikia on jo 3, niin tyttö ei tekis pahaa ollenkaan <3 :D

Mukavaa viikkoa kaikille <3

Liitteet

• 15619489945353589271687662217105.jpg
    15619489945353589271687662217105.jpg
    24 KB · Katsottu: 128
Kp26/28-32. Menkkamainen olo, huono olo. Odottelu jatkuu. Tänään kauppaan, hierontaan ja joogaan sekä kotihommia. Mies lomalla :joyful:

Muokattu viimeksi:
Täällä kans Pirkanmaa!

Yhteen suurperhekuumeilijaan täällä tutustuin aikanaan ja vaikka harvoin nähään, niin ystäviä ollaan :)

Täällä on ihan näillä näpyköillä ovis. Oon testannut kun hullu mut ihan vielä ei tasapaksut viivat oo. Peittoa on kyllä heilutettu joka päivä ja välillä kahteen kertaan et siitä ei jää kii tämä kierto. En malta oottaa ekoja piinapäiviä. Meillä tämän yrityksestä tietää mun varaäiti, joka on päiväkodin täti, sit se ystävä täältä, tosin se tietää koska on foorumillakin ja sit mun entinen lähiesimies ja paras ystävä, koska hän on reikimestari ja reikitelly kroppaa vastaanottavaiseksi, katotaan toimiiko :Heartred ollaan myös reikitelty kroppaa vastaanottaa x-kromosomia, koska poikia on jo 3, niin tyttö ei tekis pahaa ollenkaan :Heartred :D

Mukavaa viikkoa kaikille :Heartred

Hei, miten te sovitte treffejä sen foorumituttavuuden kanssa, kun ei mitään ryhmiä saa perustaa. Ihan foorumin yksityiskeskusteluissako? :)o_O

Takaisin