Raskaaksi 2019

Ff mukaan ovis ois ollu pari pvää sit ja tänään menisin labraan :facepalm: en kyl jaksa uskoa et ovis näin myöhään. No näillä mennään ja tänään labraan. Ovistestejä ei enää ole. Onneksi kuitenkin talleteltu lauantaihin asti. Menkoista ehkä näkee sit milloin ovis oikeesti oli, jos oli :rolleyes:

Oonko mä sit ainut Pohjois-pohjanmaalainen:rolleyes:?

Meilläkään ei muut tiedä koko projektista ku minä ja mies. Töissä yks koko ajan utelee, että haluanko lapsia jne ja ku oon jo 30, niin oon vaan vastannut että en tiiä. Välillä haluan, välillä en.. Just seki ku ei oo tiennyt et voiko ees saada, niin ei todellakaan jaksa mitään jokottelua. Noh, nyt rv 7+3, porukat ja sisarukset saa tietää ekan neuvolan jälkeen ja loput sit ku riskiviikot ja nt-ultra on ohi :smug:

Meilläkään ei muut tiedä koko projektista ku minä ja mies. Töissä yks koko ajan utelee, että haluanko lapsia jne ja ku oon jo 30, niin oon vaan vastannut että en tiiä. Välillä haluan, välillä en.. Just seki ku ei oo tiennyt et voiko ees saada, niin ei todellakaan jaksa mitään jokottelua. Noh, nyt rv 7+3, porukat ja sisarukset saa tietää ekan neuvolan jälkeen ja loput sit ku riskiviikot ja nt-ultra on ohi :smug:
Olin ennen ja Lapissa asunut. Oon kyl ainut ulkolainen et jos sattuu yhteiset lasketut ajat suunnilleen niin ei kyl pääse näkee mut voi kyl viestittää ainakin itsellä kiinnostaa...

Kävin tunnin hieronnassa pitkästä aikaa. Varsinkin vasen puoli oli jumissa pitkältä matkalta. Hieroja meinas, et jumien takia mulla särkee päätä harva se päivä. Kyllä teki hyvää :joyful:

Mulla jomottelee alavatsa/alaselkä. Ei kuitenkaa sellasta menkkamaista jomotusta. Viime kierrossa menkat alko dpo10, nyt menossa dpo11. Huomenna taas testiaamu :smiley-angelic001

Meillä tietää yrityksestä vain minun siskoni. Meillä on yhteinen yritys niin on aika oleellista jatkoa ajatellen tietää. Ja toki hän on paras ystäväni myös joten sinänsä kiva kun voi jollekin muullekin puhua kuin miehelle. Vanhemmille kerrotaan sitten kun on tärpännyt. Joskus ekan neuvolan maita. Varmaan tulee juteltua jo aiemmin jos joihinkin hoitoihin tarvitsee lähteä.

Esikoista oodottaessaminulla ei omat oppilaat olleet suurin osa tajunneet että olen raskaana ennen kuin ilmoitin jääväni äitiyslomalle. Toppavaatteissa talvella opetin (ratsastusta siis) niin eivät hoksanneet että maha on kasvanut. Vaikka vaihdoin kesken talven miehen toppahousuihin kun omat ei menneet kiinni.:hilarious:

Nyt on kp27/23-25. Menkkoja ei vieläkään näy. Valkkaria tulee ja välillä se on vähän vaalean punertavaa pyyhkiessä. Rinnat ovat alkaneet vähän aristaa.
Olo on tosi häh, kun arvelin tällä viikolla olevani jo selkeästi uudella yrityksellä tai tietoinen raskautumisesta. Nyt on tällainen kumma välitila. Saa nähdä mihin kääntyy. Positiivista ainakin se, ettei kierto nyt ainakaan enää lyhentynyt.

Mulla oireet vaan lisääntyy, tänään on ollut helppo päivä mut edelleen on samat oireet mut mulla ku yleensä holvaa vv ni nyt ei. Ihan rutikuivaa niin jännittää alkaako vaiko eikö ..

Kävin tunnin hieronnassa pitkästä aikaa. Varsinkin vasen puoli oli jumissa pitkältä matkalta. Hieroja meinas, et jumien takia mulla särkee päätä harva se päivä. Kyllä teki hyvää :joyful:

Mulla vissii sama. Mut kerran oon vaan käyny hieronnassa. Kenties muutkin asiat aiheuttaa päänsärkyä mulla..

Spyro kyllä sä olet raskaana!! :Heartred

Mullakin kai menkkajomotuksia, en uskalla kauheesti pohtia. Tyhmänä tein aamul testin dpo7 tietty nega. Verikoe maksoi 60e :sour: nyt ootellaan :)

Olin ennen ja Lapissa asunut. Oon kyl ainut ulkolainen et jos sattuu yhteiset lasketut ajat suunnilleen niin ei kyl pääse näkee mut voi kyl viestittää ainakin itsellä kiinnostaa...

Joo, viestittely ja vertaistuki kyllä kiinnostaa, varsinkin ku eka lapsi kyseessä :happy:

Ei mullakaan mitenkään valkkaria holvaa, mut ei oo mikään rutikuivakaan. En yhtään muista miten oli ihan alussa.. Enemmän mulla oviksen aikaan tulee, mitä nyt.

Ääh, tää odottelu on kyllä rasittavaa. En viiti vielä testata ja jomottelee siihen malliin, et kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee :bored: Jos ne tulossa on, niin saisivat tulla nyt, ettei sitten reissussa :meh: Flo ennustaa alkavaksi 4.7, jolloin kierto olisi 28 päivää.

On mulla kyllä tekemistä, mutta silti ajatuksissa pyörii nämä asiat. Sama juttu varmaan teilläkin? o_O

Muokattu viimeksi:
Nyt on kp27/23-25. Menkkoja ei vieläkään näy. Valkkaria tulee ja välillä se on vähän vaalean punertavaa pyyhkiessä. Rinnat ovat alkaneet vähän aristaa.
Olo on tosi häh, kun arvelin tällä viikolla olevani jo selkeästi uudella yrityksellä tai tietoinen raskautumisesta. Nyt on tällainen kumma välitila. Saa nähdä mihin kääntyy. Positiivista ainakin se, ettei kierto nyt ainakaan enää lyhentynyt.

Ootko siis testannut vielä ollenkaan? Kuulostaa kyllä lupaavalta:)

Samoin spyrolla:)

Jannnille peukut pystyssä, että plussa olisi tuloillaan:)

Huomenna meen myös verikokeisiin ja muutamien päivien päästä saakin alkaa taas tikuttaa ovulaatiota. Kp4.

Hieronta tekis kyllä niiiiin hyvää! Just välillä paikat niin kipeet että oikein päätä särkee. Mulla on kotona sellainen foamroller, se on ihan ässä vehje:)

Mä oon Keski-Pohjanmaalta. On se vähän lähempänä kuin muut. :grin

Joo, viestittely ja vertaistuki kyllä kiinnostaa, varsinkin ku eka lapsi kyseessä :happy:

Ei mullakaan mitenkään valkkaria holvaa, mut ei oo mikään rutikuivakaan. En yhtään muista miten oli ihan alussa.. Enemmän mulla oviksen aikaan tulee, mitä nyt.
Mullaki tuli juu oviksen aikaan ja sillon tällöin mut paljo vähemmän ku normisti et niin.. Ehkä se päinvastoin on hyvä merkki en tiedä ja nimenomaan ku eka olis kyseessä ja suht samaan aikaan tulis jos oon ni vertaistuki nimenomaan :)

Minä taidan olla ainut joka on satakunnasta päin:hilarious: mut se on aika lähellä Pirkanmaata kyllä:happy:
Täällä tänään kp13, vielä saa ovista odotella, vaikka en kyllä yhtään tiedä millon sitä odottaisi kun nää kierrot niin sekasin:hilarious: ensviikolla lääkäri soittaa verikokeiden tuloksia et niitä nyt vaan sit oottelen:rolleyes:

Takaisin