Raskaaksi 2019

Mä oon itestäni ylpeä, kun oon pystyny olla testaamatta vielä :woot: Viime kierrossa hätähousuna testasin jo kp23 ja siitä parin päivän päästä. Josko nyt kestäisin oikeesti odotella. Menkat olisi myöhässä vasta Rodoksella :wideyed:

Mun tekis mieli testata vaik vasta dpo6 :hilarious::hilarious: ellei ovis ollutkin aiemmin. Saattoi olla myöhemminkin. Nyt sentään lämmöt ollut korkeemmalla. Mut voi johtus mistä vaan. Menkat pitäis alkaa vasta viikon tai reilun viikon päästä :/ seuraava ovis ehkä vasta 4vkon päästä :/

No en tietenkään malttanut testata :hilarious: herkällä vielä. Nega tietty dpo6. Lisää testejä tilaukseen ja testailut alkakoon!:singing:

No ei siinä varmaan mitään näy, kuvittelen vain :) jos progesteroni matala niin ei varmaan tarvitse enää testaillakaan..? Tulokset tulee ehkä ke? Jos huomenna menen.

Ohhoh, olipas tullut vklopun aikana monta sivua viestejä.

Kyllä mä raskauden pystyin tietäämään viimeksi varmaan aika kiinnittymisen tienoilla. Oli sellsinen jännä tunne mahassa, mutta en uskonut että sekään raskaus olis ollut onnistunut, kun oli niin kovat vuodot sillon aluksi. Onneksi neiti sinnitteli mukana.

Mulla edellisessä (pitkässä) yrityksessä onnistumisprosentti raskauksissa oli 50%. Mullekin lääkärissä tyhjennyksen päätteksi (nt:ssä todettu tuulimuna) todettiin, että tulethan ainakin raskaaksi. Se tuntu sillon niin paskalta, että en kyllä voinut kun huutoitkeä. Nyt näiden yk:den aikana ei oo testeihin piirtynyt yhtään mitään. Kyllä tämäkin aikamoista taas on.

Spyrolla taitaa olla viivaa näkyvissä<3

Piinailijoille ja yrittäjille isot halit<3 täällä kp3. Syvin suo on taas kahlattu ja uuteen yritykseen. Aurinkoista kesäpäivää naiset<3

Viivanen näkyy!!

Mä uskon et mun ovis on ollut myöhemmin ku piti ku siel oli jonossa niitä folleja et josko eka vaan posahti ja toinen pääsi kasvamaan ja ekat oireet ollu sit sitä Nyt taas on oksettanut kahvi ja tupakkaa polttava mies pysyy jo loitolla minusta. Haisee niin pahalle. Ja nyt mun ihana kahvihetki on pilattu mut eipä tuo haittaa jos se ihana pieni tulis nyt... Toisaalta mulla voi olla matala hcg nousu syy haamuihin. Isä tuumi et oot sie taas pieniin päin käytä joskus kortsua.

Koirankorvalle isot sympatiat. Toivottavasti se mies siitä taas innostuisi tästäkin asiasta. Ihania ja isoja asioita silti nuo häät yms<3

Oletteko te kertoneet vanhemmillenne yrityksestä?

Itse kerroin isälleni mut me puhutaan tosi paljon ja osan vuotta viettää minun luona etelässä. Niin sille kerroin ja se näki mun alkuraskauden viimeksi ja nyt sitte en oo puhunut mitään ennen ku itse tiedän. Äitini ei tiedä eikä tarvitse ku se aina tuomitsee kaiken

Itse kerroin isälleni mut me puhutaan tosi paljon ja osan vuotta viettää minun luona etelässä. Niin sille kerroin ja se näki mun alkuraskauden viimeksi ja nyt sitte en oo puhunut mitään ennen ku itse tiedän. Äitini ei tiedä eikä tarvitse ku se aina tuomitsee kaiken

Mun vanhemmat tietää ja moni kaveri. Kerkesin monelle kertoa viimeksi jo raskaudestakin..

Mun vanhemmat tietää ja moni kaveri. Kerkesin monelle kertoa viimeksi jo raskaudestakin..
Sama oli itsellä kerroin muutamalle ja silloin äidille mut edelleen pidän siinä uskossa että aktiivista yritystä ei ole... Isä on siis ainut joka tietää toki paras ystäväni tietää,...

Vanhemmille en, mutta muutama kaveri tietää, kun ehdin kertoo siitä edellesestä raskaudesta

Mä piinailen! Ovisplussan sain toissapäivänä (kp16) CB:n digillä, eilen testasin vielä OneStepin liuskalla, mutta näytti negaa. Saas nähdä mten käy! Mä oon aina tullut helposti raskaaksi (yk1, yk1 ja yk2), mutta tosiaan 2 keskenmenoa ollut, josta toinen oli osittainen rypäleraskaus... Tästä johtuen positiivinen testi myös pelottaa, koska tiedän, ettei se vielä takaa mitään..
Onko täällä muita, joilla ollut hormonikierukka ehkäisynä? Mulla oli se viime syksyn kaavinnan (rypäleraskaus) jälkeen, kun piti 6kk odottaa ennen kuin sai alkaa uudestaan yrittämään. Olin yllättynyt, että bongasin oviksen jo 16pvä kierukan poiston jälkeen, mutta huolettaa onko limakalvo ehtinyt kunnolla "kasvaa", jotta tästä oviksesta voisi jo kunnon raskaus lähteä kehittymään. Lääkäri, joka poisti kierukan, sanoi kyllä, että saa heti alkaa yrittämään...

Mulla oli 3v kierukka ja ovis oli sit ihan viikon sisällä poistosta, eli heti päästiin ns hommiin Tulosta ei ekalla yrittämällä tullu, mut ei oletettukkaan et heti tärppäis.

Helena80 ja AZ, multakin löytyy adhd poika, 9v. Ja raivostuttavan sotkuinen huone aina!

Täällä taas päivät vilissy niin että sivukaupalla oli luettavaa ennenku loppuun pääs ja kärryille tapahtumista. Haamuille vahvistumista ja piiailijoille tsemppiä!

Täällä lähti muutama päivä sit yk2 käyntiin.
Eli nyt vaan odotellaan tädin poistumista takavasemmalle, niin pääsee odottelemaan seuraava ovista.
Olin yllättyny miten hyvin kiertoa sai seurattua vaikka osan ajasta oli kierukkakin vielä käytössä. 28pvää tuli pituudeksi eli ihan fine :)
Mökillä ollaan koko kööri, käytiin esikoisen kans ajelemassa crosseilla hyvän aikaa ja pihahommiakin olis. Jotenkin tosi laiska olo.

Vanhemmille en oo sanonut, mut kyllä moni kaveri tietää yrityksestä ja niille jotka kyselee, että eikö uutta nyt putkeen, oon kyllä avoimesti kertonut, että yrityksen puutteesta se ei ole kiinni.

Vanhemmille en oo sanonut, mut kyllä moni kaveri tietää yrityksestä ja niille jotka kyselee, että eikö uutta nyt putkeen, oon kyllä avoimesti kertonut, että yrityksen puutteesta se ei ole kiinni.

Kyselin kun meistä moni joutunut kertomaan myös ikäviä uutisia.. Niin mietin itse et kuinka moni muuten kertoo yrityksestä..

Täällä istun 40 lämmössä ja vilunväreet . Huoh, nippailuu hitusen ja oksettaa. En millään malttaisi odottaa testiä ens viikonloppuna.. Jotenkin niin varma olo tärpistä..

Luulo ei oo tiedon väärti mut niinku DeeDee niin mul on joku ihme aavistus jonka vuoksi oon sit ollu varovainen esim reumalääkkeiden suhteen ja lihaskipu on outo. Ei oo ollut lihaskipua ja selkeä rannekanavan tukkeuma mitä on enää harvoin ollut. Jostain luin et joillain pahenee ja joillain helpottaa raskauden aikana.

Unista en tiedä mut aiemmin uneksin tosiaan vauvoista ja nyt vain raskauden jatkumisesta ja seksistä. En näe seksiunia normisti.. Sit nenä on kuin pölyä olis joka paikassa vaik ihan on siistiä eikä enää siitepölyä ilmassa niinkään. Sori nämä avautumiset mut on niin tyhmä olo ku ovis ajankohta ei tiedossa ja sitte oireet mitä ei ole anovulatorisissa ollu eli sillon ei oo tissit kipeet ei mitään paitsi just ennen menkkoja ja maha ummella, nyt aineenvaihdunta on ihan super...

Takaisin