Kp25 dpo10. Tämän aamun pc testi
Varmasti vahvistuu parissa päivässä jos kaikki hyvin! Onnea ja tarrasukkia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp25 dpo10. Tämän aamun pc testi
Määkin nään kyllä viivan :)Kp25 dpo10. Tämän aamun pc testi
Oletteko te kertoneet vanhemmillenne yrityksestä?
Itse kerroin isälleni mut me puhutaan tosi paljon ja osan vuotta viettää minun luona etelässä. Niin sille kerroin ja se näki mun alkuraskauden viimeksi ja nyt sitte en oo puhunut mitään ennen ku itse tiedän. Äitini ei tiedä eikä tarvitse ku se aina tuomitsee kaiken
Sama oli itsellä kerroin muutamalle ja silloin äidille mut edelleen pidän siinä uskossa että aktiivista yritystä ei ole... Isä on siis ainut joka tietää toki paras ystäväni tietää,...Mun vanhemmat tietää ja moni kaveri. Kerkesin monelle kertoa viimeksi jo raskaudestakin..
Oletteko te kertoneet vanhemmillenne yrityksestä?
Itse kerroin isälleni mut me puhutaan tosi paljon ja osan vuotta viettää minun luona etelässä. Niin sille kerroin ja se näki mun alkuraskauden viimeksi ja nyt sitte en oo puhunut mitään ennen ku itse tiedän. Äitini ei tiedä eikä tarvitse ku se aina tuomitsee kaiken
Mä piinailen! Ovisplussan sain toissapäivänä (kp16) CB:n digillä, eilen testasin vielä OneStepin liuskalla, mutta näytti negaa. Saas nähdä mten käy! Mä oon aina tullut helposti raskaaksi (yk1, yk1 ja yk2), mutta tosiaan 2 keskenmenoa ollut, josta toinen oli osittainen rypäleraskaus... Tästä johtuen positiivinen testi myös pelottaa, koska tiedän, ettei se vielä takaa mitään..
Onko täällä muita, joilla ollut hormonikierukka ehkäisynä? Mulla oli se viime syksyn kaavinnan (rypäleraskaus) jälkeen, kun piti 6kk odottaa ennen kuin sai alkaa uudestaan yrittämään. Olin yllättynyt, että bongasin oviksen jo 16pvä kierukan poiston jälkeen, mutta huolettaa onko limakalvo ehtinyt kunnolla "kasvaa", jotta tästä oviksesta voisi jo kunnon raskaus lähteä kehittymään. Lääkäri, joka poisti kierukan, sanoi kyllä, että saa heti alkaa yrittämään...
Vanhemmille en oo sanonut, mut kyllä moni kaveri tietää yrityksestä ja niille jotka kyselee, että eikö uutta nyt putkeen, oon kyllä avoimesti kertonut, että yrityksen puutteesta se ei ole kiinni.