Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletteko te kertoneet vanhemmillenne yrityksestä?
Itse kerroin isälleni mut me puhutaan tosi paljon ja osan vuotta viettää minun luona etelässä. Niin sille kerroin ja se näki mun alkuraskauden viimeksi ja nyt sitte en oo puhunut mitään ennen ku itse tiedän. Äitini ei tiedä eikä tarvitse ku se aina tuomitsee kaiken
Läheisin ystäväni tietää ja molempien vanhemmat on varmasti arvanneet. Entiselle ja nykyiselle työparille olen myös kertonut. Kaveriporukassa kerroin joku aika sitten, kun keskustelunaihe liippasi läheltä. Asiasta ei ole sen jälkeen puhuttu ja luulen, että tipun porukasta pois siinä vaiheessa, kun äidiksi tulen.
Läheisin ystäväni tietää ja molempien vanhemmat on varmasti arvanneet. Entiselle ja nykyiselle työparille olen myös kertonut. Kaveriporukassa kerroin joku aika sitten, kun keskustelunaihe liippasi läheltä. Asiasta ei ole sen jälkeen puhuttu ja luulen, että tipun porukasta pois siinä vaiheessa, kun äidiksi tulen.
Miks tippuisit kaveriporukasta ?
Miksi niin kävisi? Minulla oli ikävä ystäväpiiri aikoinaan kun oli vaikea elämäntilanne itselläni eli tuli hairahduttua aineisiin hetkellisesti niin kaverit tuli sillon kun olin hakeutunut hoitoon ja selvinnyt niistä niin sitten ne tuli ja sano ettei voi olla mun kavereita eikä kuuden vuoden jälkeenkään puhu minulle. Hankala tilanne. Ikävä jos äitiys pilaisi ystävyyden .. Vai ymmärsinkö väärin
Oletteko te kertoneet vanhemmillenne yrityksestä?
Itse kerroin isälleni mut me puhutaan tosi paljon ja osan vuotta viettää minun luona etelässä. Niin sille kerroin ja se näki mun alkuraskauden viimeksi ja nyt sitte en oo puhunut mitään ennen ku itse tiedän. Äitini ei tiedä eikä tarvitse ku se aina tuomitsee kaiken
Mä oon kertonu vanhemmille, mummille, sisaruksille, kavereille ja kelle lie :)
Ja myös vaikeuksista ja tutkimuksista tietää varmaan kaikki. Mun on pakko puhua läheisille nää jutut, onneks kaikki tosi tsemppaavia, ja toivoo meidän onnistumista varmaan vähintään yhtä paljon kuin me itse :)
Mutta töissä en kyllä ole maininnut kenellekään. Enkä aiokaan kertoa kun mahdollisimman viime tingassa. Ei varmasti siellä katsota hyvällä, ja varmasti jäisin pois monista mielenkiintoisista projekteista, jos mun edes aavisteltais olevan kohta raskaana.
Ovisviiva samanlaista, jospa huomenna on sit plussa.
Mä kyllä haluan avoimesti puhua tästä meidän yrityksestä kun on niin kauan mennyt. Jokunen vuosi sitten vielä vastasin kysyjille että ehei, ei vauvoja meille kun en halunnut asiasta sen enempää keskustella.