Raskaaksi 2019

Kyllä noi pms-oireet yllättävän paljon muistuttaa raskausoireita, kun mäkin oon kahdessa kierrossa ollut ihan varma, et on tärpännyt. Olis vaan pitäny uskoa testejä, kun ne negaa näytti..

Ääh, tää odottelu on kyllä rasittavaa. En viiti vielä testata ja jomottelee siihen malliin, et kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee :bored: Jos ne tulossa on, niin saisivat tulla nyt, ettei sitten reissussa :meh: Flo ennustaa alkavaksi 4.7, jolloin kierto olisi 28 päivää.

On mulla kyllä tekemistä, mutta silti ajatuksissa pyörii nämä asiat. Sama juttu varmaan teilläkin? o_O

Mulla ei koko aikaa tekemistä niin aika piinaavia hetkiä tulee usein :wtf:

Meninki sanomaa ettei tunnu menkkamaiselta jomotukselta, nyt meinaan tuntuu :hilarious:

Mullakin kai menkkajomotuksia, en uskalla kauheesti pohtia. Tyhmänä tein aamul testin dpo7 tietty nega. Verikoe maksoi 60e :sour: nyt ootellaan :)

Oho, olipa kallis verikoe!! :( Mulla on toi progekoe ollut aina jonkun 35 €.

Täällä kp 10, ovista odottelen kp 13-15 (tai sitä jotain feikkiovista, joka näkyy tikuissa :banghead:). Mutta ollaan jännän äärellä, jos nyt ehdin saamaan ne digitikut ajoissa, ekaa kertaa tarkoitus testata niitä liuskojen rinnalla!

Tallettelut aloitettu jo pari päivää sitten, viikonloput meillä hyviä, kun tulee puuhailtua pari kertaa päivässä :) Sen sijaan näin työviikolla on kyllä yleensä hiljaisempaa, tarvii siis ottaa viettelytaidot käyttöön lähipäivinä!

Tosin huomenna mulla siis se gyne, toivotaan, että siellä näkyis ovis tuloillaan, niin ei tarvis koko toivoo heittää tän kierron osalta, vaan pääsis piinaileen ainakin siihen seuraavaan progekokeeseen asti :rolleyes:

Ja testikuvia odotellaan piinailijoilta!!! :hello2

Ja siis hommailtu on siihe tahtii pitkin kiertoo, että siitä ei voi olla kiinni ainakaa:hilarious:

Samoin :) ei ennen olla näin usein talleteltu ees :)

ankkuri, montako kertaa käyt progekokeessa? Kysy siltä uudelta gyneltä letroja! Tuu lukemaan Letrozolin käyttäjiä? -keskustelua :)

Samoin :) ei ennen olla näin usein talleteltu ees :)

ankkuri, montako kertaa käyt progekokeessa? Kysy siltä uudelta gyneltä letroja! Tuu lukemaan Letrozolin käyttäjiä? -keskustelua :)

En oo viä ihan varma, menenkö tässä kierrossa tohon progekokeeseen, katotaan, mitä gyne sanoo huomenna :) Ja ajattelin kyllä letroja pyytää, let's see mitä tapahtuu..

Ja jos ne saan, niin tuun ilman muuta tonnekin keskusteluun, kiitti vinkistä!!

Mulla dpo7 ja oon tehny jo 2 :hilarious::hilarious::hilarious: nyt ei enää herkkiä ni koitan olla tekemättä pariin pvään :angelic:

Ääh, mun oli tarkoitus tässä kierrossa kokeilla cb kahden hormonin ovistestiä, mutta huomasin äsken, että eka testi pitäisi tehdä huomenna aamupissasta. Testit on toki apteekissa ja paikallinen on mennyt kiinni. Onkohan tämä nyt kuinka tarkkaa? :wacky:

Mitä sanotte, onko tänään ollu huippu töiden aikaan? Onko tänään siis dpo-1?:p

Liitteet

• 156199253849237628615480741772.jpg
    156199253849237628615480741772.jpg
    27.2 KB · Katsottu: 174
Luin justiinsa lehdestä että meidän neuvolan terkka on saanut lapsen. Ei siis kannata ainakaan vuoteen raskautua ettei joudu sijaiselle :hilarious: Tuo terkka on oikeesti ihan mieletön, ihan kuin joku taivaan enkeli. Sai just jonkun palkinnonkin. Hauska aina kuunnella kun muut valittaa kuinka neuvolassa "kytätään" ja neulova "urputtaa" ja muuta, kun minulla ei ole mitään muuta kuin ylistävää sanottavaa.

Tsempit Ankkurille huomiselle gynelle, toivottavasti tulee hyviä uutisia :)

Takaisin