Nyytti
Asioista perillä oleva
Hyvää juhannusta kaikille :)
Tuntuu hullulta, että oikein odotan menkkojen alkavan kun ne on tähän asti aina olleet niin epätoivotut! Nyt vaan tilanne on niin kummallinen, kun edellisistä on niin kauan (01/2017), enkä yhtään tiedä, mitä mun kehossa tapahtuu, ja pitikö minipillerit menkat pois, vai riittääkö mulla muutama imetyskerta vuorokaudessa pitämään ne pois, vai joko iski vaihdevuodet, vai kohdun myoomako aiheuttaa jotain häiriötä. Muutaman päivän päästä tulee kuukausi siitä kun lopetin minipillerit. Ärsyttävää aikaa tämä. Kuitenkin olis se hyvin pieni toive, että jollain ihmeen konstilla vielä raskautuisin :bag:
Mulla on ollu menkat viimeks 5/15 et I feel you, jännitystä täälläkin miten kierto palautuu!
Mä siis plussasin kuopuksesta 6/15, syntyi 2/16 ja kierukka laitettiin 5/16 eikä kierto sitä ennen ollut käynnistynyt, jälkivuoto toki oli nii kuin aina synnytysten jälkeen.
Mä imetin melkein 2v7kk ja kierukka varmasti suurin syy menkattomuuteen. Kierukan poistosta kohta kaks viikkoa ja arvellut kierron mukaan kp23/29-30 jos menee kuten ennen. Eli viikon päästä ois aika, saas nähä!