Raskaaksi 2019

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Äiti1977, 26 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Deedeellä kyllä plussa näkyvissä:)

Voi harmi monette, ettei tullut tulosta. Nyt nauttimaan kesästä ja paineettomuudesta ja uusilla voimilla syksyyn:) hauskaa kesää:) mä varmasti oottelen täällä vielä silloinkin, kun palailette.

On nyt joku sudenkuoppa vaihe meneillään tän raskautumisen kanssa, sori siitä, ei ees oo mitään syytä, mähän olen ihan piinapäivissä vielä:)
    • Tykkää Tykkää x 6
  2. Helena80 Rakastunut foorumiin

Aah, yin joogassa kävin :joyful: Kannatti mennä, vaikka väsytti :happy:
    • Tykkää Tykkää x 6
  3. Liirumlaarum Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020

Tommonen oli suunnilleen mun dpo13 päivän testi :) Sillon testasin ekan kerran siis ja ihan skeptisenä, että no houkutellaa menkat ny testillä kun menkkojen houkutteluseksi ei auttanu :D
    Dpo 14 oli ihna hitusen tummempi ja sit dpo 15 jo selkeesti tummempi :) Vielä muutama piinaava päivä sulla edessä, että onko vihdoin sitä itseään :Heartred Toivotaan parasta!
    • Tykkää Tykkää x 4
  4. jannn Ihastunut foorumiin

Onnea DeeDee toiv vahvistuu ja tarrasukkia!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Kiitos kaikki! Itsellä vaan olo etten uskalla vielä innostua. Kaksi vai kolmeko edellistä kiertoa kemiallisia:sad001 dpo 10 tänää
    • Sympatiaa Sympatiaa x 11
  6. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Kiitos kannustutuksest tuli heti parempi luotto tähän :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4
  7. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Monella se tulee se plussa kun on ns.luovuttanu! Jospa sulleki käy nii :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 3
  8. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Oliko se NewMoon kellä oli digissä aina ovisplussa päivää ennen liuskoja?
  9. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Onnea:Heartred onko toi one stepin 10 vai 25? Mulla taitaa olla kaapissa molempia
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Tindell Peruskäyttäjä

Onnea Deedee, plussa on :happy:!

Jesbe, mulla oli ihan eka oire väsymys, ennen ku menkat oli myöhässä. En vaan aatellu asiaa sen kummemmin ku luulin että oon vaan tulossa kipeeksi.. Ja se vaan pahenee :rolleyes: ku sais nukkua ekaan ultraan asti niin oisin tyytyväinen.

Varmasti tekee paussi täältä ihan hyvää :grin, oma paussi sai aikaan plussan :p. Toivottavasti pysyy tällä kertaa matkassa. Se kliseinen "onnistuu sitte ku lakkaa yrittämästä".
    • Tykkää Tykkää x 5
  11. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Pahoittelut kp1 :sad001
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  12. Monette Peruskäyttäjä

Kiitos te kaikki ihanat kannustuksista! :Heartred

Palaillaan! :hello
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  13. Helena80 Rakastunut foorumiin

Tsemppiä, Monette :Heartred Hyvää kesää :happy:
    • Tykkää Tykkää x 3
  14. Tindell Peruskäyttäjä

Toi menkkojen houkutus oikeesti toimii :hilarious:. Mullaki nega kierroissa on aina alkanu menkat, jos a)raskaustestit tulee viimein postissa b)huomenna ajattelin testata.
    • Tykkää Tykkää x 4
  15. ankkuri Peruskäyttäjä

Jep, juuri tämä on vähän liian alituinen tilanne ja fiilis nykyisin, kun vuosi yritystä takana ja halu äidiksi olisi niin kova. Mutta kp2 nyt ja huomattavasti eilistä helpompi ja kivempi päivä onneks :)

Tosi harmi Monette, paljon voimia ja toivotaan, että tauko auttaa. Mä täällä suht varmasti odottelemassa sitten sun mahdollista paluuta :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  16. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Mulla digi ilmoitti dpo9 päiväpissasta raskaana 1-2. Kun 10miu herkkä testi näytti haamua.
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. ankkuri Peruskäyttäjä

Paljon onnea plussanneille, ihana saada hyviä uutisia ketjuun!!! Toivotaan, että viivat vahvistuvat ja pikkuiset pysyvät kyydissä :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  18. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Tsemppiä jokaiselle omiin tilanteisiinsa, vahvistumista haamuille!
    • Tykkää Tykkää x 4
  19. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Hitsi joutui poistaa puhelimesta foorumi sovelluksen, kun ei oo toiminut sitten perjantain jälkeen. Nyt pääsee puhelimella selaimen kautta tänne kirjottelee, aina hyppäsi sinne foorumi appiin kun yritin mennä selaimella... :facepalm:

Mutta niin tuo foorumi appi vissiin ajetaankin alas, että sen käyttö lopetetaan/lopetettiin.
  20. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Vautsi! Kiitos kun kerroit :) eli ihan hyvin olisi voinut tänään näkyä mullakin 1-2 :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3

Jaa tämä sivu