Raskaaksi 2019

Itse aloitin tupakoinnin ja lopetin kun alkoi haista niin pahalle. Jotenkin koko toimisto haisee mut kyl tuki outo puplutus mahaan ja nyt holvaa valkkaria tarkistan koko ajan tuliko menkat!

Joo teen saman testin ja jos vahvistuu niin sit se on siinä ja pitää heti mennä lääkäriin. Nukkumatti kutsunut jo tuntikausia mut teini talossa kylässä niin mä nyt vaan touhuan kotityöt näin keskiyöllä Täällä tunnin myöhemmin kello kuin Suomessa mut kyl tuntuu et ei vaan jaksa. Toisaalta vaik tulisi menkat vaan ni on ainaki pms oireet tiedossa Mut toivon plussaa tietty mut jotenki se optimismi hävisi

Kellohan siellä tunti vähemmän kuin Suomessa?
 
Kellohan siellä tunti vähemmän kuin Suomessa?
Sitä tarkoitin. Huomaa nyt kuinka viisaat ihmisaivot on väsyneenä :D
Kauhea joo täällä tunnin vähempi ja muutenki pitkät päivät et ruoka on vasta 9 aikaan yms. Sit on yösähkö halvempi niin sillon pyörii pesukone ja tiskikone ja sit koira ja teinin hoito, toisaalta helppo mut pitää miettii ruuat ja et on tekemistä ja puhtaat vaatteet yms yms ni kyl se on rankkaa ja kurinpito sun muut. Varsinkin kun ei ole oma ja silti sitä kaipaan eniten. Tässä oon huomannut kuinka oon niin äiti ilman lasta kun on energisempi tietyllä tavalla kun on hommaa ja on tarkat arkirutiinit niin oon sit iloisempi . Kauhea sepustus mut kyl huomaan et tahdon äidiksi jne... Nyt vielä pyykit ja sitte on unten maille meno kun huomenna rantapäivä ja sitte on sotkua ku koiruus otetaan mukaan. Hauskaa Jussia :Heartred ja juhannustaikana plussat kaikille!
 
Mun kadonneet ovistikut löytyi periaatteella "tavarat löytyvät silloin, kun niitä ei etsi" :grin Etsin siis pöntönraikastimia
vessojen laatikoista, niin tikut löytyivät suihkun vessan kaapin alimmasta laatikosta. Sinne ne oli vaan heitetty
pyyhkeiden joukkoon. Mies sanoi, että mä oon kuitenkin itte ne sinne heittänyt, enkä muista :hilarious: Vannoisin kyllä,
että niin ei ole käynyt. Miksi ihmeessä olisin raahannut käytetyt tikut vessasta toiseen talon perimmäiseen
nurkkaan o_O Kyllä mä luulen, että kuopus sen kuitenkin on tehnyt. Mutta siis wc -raikastimia ei löytynyt :grin
Onneksi noi tikut nyt löyty, kun vieraat ramppaa suihkutiloissa illalla laughing7
 
Itse aloitin tupakoinnin ja lopetin kun alkoi haista niin pahalle. Jotenkin koko toimisto haisee mut kyl tuki outo puplutus mahaan ja nyt holvaa valkkaria tarkistan koko ajan tuliko menkat!

Joo teen saman testin ja jos vahvistuu niin sit se on siinä ja pitää heti mennä lääkäriin. Nukkumatti kutsunut jo tuntikausia mut teini talossa kylässä niin mä nyt vaan touhuan kotityöt näin keskiyöllä Täällä tunnin myöhemmin kello kuin Suomessa mut kyl tuntuu et ei vaan jaksa. Toisaalta vaik tulisi menkat vaan ni on ainaki pms oireet tiedossa Mut toivon plussaa tietty mut jotenki se optimismi hävisi

Tuu sit kertoo, mitä testi näyttää. Peukut pystöön, että tulee selkeä + :thumright
 
Mua jostain syystä himottaa nyt sillit jääkaapissa, enkä ees tykkää sillistä yhtään :hilarious:. Mut niitä kai ei saa syödä raskaana, ku eihän niitä oo kai keitetty/paistettu?
 
Mua jostain syystä himottaa nyt sillit jääkaapissa, enkä ees tykkää sillistä yhtään :hilarious:. Mut niitä kai ei saa syödä raskaana, ku eihän niitä oo kai keitetty/paistettu?

Googlettemalla selvis et voi syödä kohtuudella :) ainakin juuri avatusta purkista. Kyllähän esim. Japanissa syövät sushiakin :wideyed: mut silli turvallisempi kun lilluu suolassa :hungry:
 
Oon nähny kahtena yönä unta, että pissaan sänkyyn ja se on niin todentuinen, että herään ja pomppaan pystyyn kokeilemaan sänkyä. Ehkä tämä on ennne lähestyvästä synnytyksestä. :scratch:hilarious:

Halusitte tietää, niin kerron.
 
En tiedä erottuuko tässä kuvassa mitään mutta haamu sieltä taisi tulla :woot: tein äsken, en aamupissasta koska ajatuksissani aamulla marssin vaan pissille enkä muistanut koko asiaa. Nyt siis kp 29/31-33. Alkoi vähän jännittää, pitänee huomenna tehdä vielä toinen testi :wideyed:
 

Liitteet

  • 05DADD1D-75A2-4476-8661-27D02C04EE80.jpeg
    05DADD1D-75A2-4476-8661-27D02C04EE80.jpeg
    37.4 KB · Katsottu: 231
En tiedä erottuuko tässä kuvassa mitään mutta haamu sieltä taisi tulla :woot: tein äsken, en aamupissasta koska ajatuksissani aamulla marssin vaan pissille enkä muistanut koko asiaa. Nyt siis kp 29/31-33. Alkoi vähän jännittää, pitänee huomenna tehdä vielä toinen testi :wideyed:
Kyl mun silmään näkyy haamu!
 
Täällä on nukuttu puolille päiville, aioin tehdä testin mutta unohdu ja hyvä niin olis aikaista. Tosin oireet pysyy mut on epäuskoinen olo et se haamu nyt selkenisi... Ja aina se mahis et ovis ei tullutkaan eli se folli vain puhkesi ja juu..

Tindell: kyl jotenki oudoksuttaa omatkin ruokahimot ja nälkä on ja ei ole. Jotenkin apaattinen.

Toivon kaikille ovisplussat muutkin plussat ja tsemppiä! Juhannustaikoja teemme niin kaikki. Plussaa
 
Elle, kyllä mäkin haamun nään :thumright

Jesbe, tee se testi, kun siltä tuntuu :happy:. Eihän sillä kiire ole. Mulla joskus kysta aiheutti jotain raskauteen liittyviä oireita, mut ei kyllä mitään voimakkaita ja nekin saatto olla jotain pms:ää. Muistaakseni oli hajuaistin voimistumista, raudan makua suussa juodessa, alavatsassa pientä kipuilua ja sit pientä tiputtelua. Ne tosiaan oli niin lieviä, ettei varmaan ois ees huomannut jos ei ois menny googlaamaan ja luullu olevansa raskaana :hilarious: (ei sillon yritetty/toivottu lasta, mut iski vauvakuume sen takia). Menin tosiaan niiden vuotohäröjen ja kipujen takia lääkäriin, löyty se muistaakseni 5cm tai 6cm kysta mikä hävisi sit seuraavaan ultraan ku se ois katottu tarkemmin sisäkautta.
 
Elle, kyllä mäkin haamun nään :thumright

Jesbe, tee se testi, kun siltä tuntuu :happy:. Eihän sillä kiire ole. Mulla joskus kysta aiheutti jotain raskauteen liittyviä oireita, mut ei kyllä mitään voimakkaita ja nekin saatto olla jotain pms:ää. Muistaakseni oli hajuaistin voimistumista, raudan makua suussa juodessa, alavatsassa pientä kipuilua ja sit pientä tiputtelua. Ne tosiaan oli niin lieviä, ettei varmaan ois ees huomannut jos ei ois menny googlaamaan ja luullu olevansa raskaana :hilarious: (ei sillon yritetty/toivottu lasta, mut iski vauvakuume sen takia). Menin tosiaan niiden vuotohäröjen ja kipujen takia lääkäriin, löyty se muistaakseni 5cm tai 6cm kysta mikä hävisi sit seuraavaan ultraan ku se ois katottu tarkemmin sisäkautta.
Oon itse miettinyt onko se ihan siitä kystasta johtuvaa tänään iski kiukku kohtaus ja sitte rinnat on todella todella arat. Paine alavatsalla ja mintun maku ellottaa. Voihan olla et yritti kiinnittyä ja ei kiinnittynyt
 
En tiedä erottuuko tässä kuvassa mitään mutta haamu sieltä taisi tulla :woot: tein äsken, en aamupissasta koska ajatuksissani aamulla marssin vaan pissille enkä muistanut koko asiaa. Nyt siis kp 29/31-33. Alkoi vähän jännittää, pitänee huomenna tehdä vielä toinen testi :wideyed:
Kyllä mäkin haamun nään :smiley-bounce013
 
En tiedä erottuuko tässä kuvassa mitään mutta haamu sieltä taisi tulla :woot: tein äsken, en aamupissasta koska ajatuksissani aamulla marssin vaan pissille enkä muistanut koko asiaa. Nyt siis kp 29/31-33. Alkoi vähän jännittää, pitänee huomenna tehdä vielä toinen testi :wideyed:

Haamuhan se siellä. Toivotaan vahvistumista. :Heartpink
 
Oon itse miettinyt onko se ihan siitä kystasta johtuvaa tänään iski kiukku kohtaus ja sitte rinnat on todella todella arat. Paine alavatsalla ja mintun maku ellottaa. Voihan olla et yritti kiinnittyä ja ei kiinnittynyt

Voihan se hormoneja sotkee, mutta tuskin se haamuja testiin tekee.. Ja ei mulla ainakaan ne oireet ollu lähellekään samaa tasoa, mitä nyt ku oon raskaana. Tosi lieviä, tai jotain kuvittelua/pms:ää en tiiä. Muistan et kävellessä sattu vatsaan ja alaselkään välillä.
 
Juu haamu iltapäivän pisusta mut joo haamujen haamu. Kyl se selviää ajan kanssa Tissei viillellyt todella paljon nyt ja ihan arat arat... Toivosti nyt kiinnittyy kunnollisesti
 
Mistä laskette dpo? Jos ovistesti näytti + toissapäivänä, lasketteko et nyt on dpo1 vai 2
 
Takaisin
Top