DeeDee
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ovis+ ovispäivää edeltävä Päivä eli on dpo-1!Mistä laskette dpo? Jos ovistesti näytti + toissapäivänä, lasketteko et nyt on dpo1 vai 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovis+ ovispäivää edeltävä Päivä eli on dpo-1!Mistä laskette dpo? Jos ovistesti näytti + toissapäivänä, lasketteko et nyt on dpo1 vai 2
En tiedä erottuuko tässä kuvassa mitään mutta haamu sieltä taisi tulla tein äsken, en aamupissasta koska ajatuksissani aamulla marssin vaan pissille enkä muistanut koko asiaa. Nyt siis kp 29/31-33. Alkoi vähän jännittää, pitänee huomenna tehdä vielä toinen testi
Olisiko kp14 ollut sit tummin? Muistan itse yhden kierron jossa noi viivat oli vain tasavahvoja ja ovuloin kyseisessä kierrossa tuolloin. Toki en raskautunut mutta sain sit seukki kierrossa viikon räikeätä o+ mut kävi niin etten ollut ovuloinut lainkaan.... Joskus se jää huomaamatta se ovulaatio.. Ja voihan se olla tulossa vielä, itse ovuloin joskus vasta kp18-23... Ja sullaki kroppa totuttelee km jälkeen vielä .. Kyl se o+ tulee!DeeDee en kyllä osaa sanoa laimeudesta.. Mulla raskaana oli tummaa.
Siis what..kui voi olla näin tasasta, enpä oo ennen nähnyt.. Toiv ei enteile, että ei tuu ovista ollenkaan..:arghh: ja geleen avulla ollu kyllä ovis näihin aikoihin ennen. Nyt siis en syönyt. Ja lämmöt koko kierron pomppinu missä sattuu, tosin mittauksetkin ei aina optimaaliset..
Olisiko kp24 ollut sit tummin? Muistan itse yhden kierron jossa noi viivat oli vain tasavahvoja ja ovuloin kyseisessä kierrossa tuolloin. Toki en raskautunut mutta sain sit seukki kierrossa viikon räikeätä o+ mut kävi niin etten ollut ovuloinut lainkaan.... Joskus se jää huomaamatta se ovulaatio.. Ja voihan se olla tulossa vielä, itse ovuloin joskus vasta kp18-23... Ja sullaki kroppa totuttelee km jälkeen vielä .. Kyl se o+ tulee!
Painokeskusteluun osallistun minäkin. Mun ongelma on päinvastainen. Eli olen yrittänyt syödä paljon terveellistä ruokaa ja treenillä saada lihaksia ja sitä kautta lisää painoa. Jos en tee mitään fyysistä, niin paino putoaa alle normaalin ja sitten tulee ikäviä seurauksia kuten menkkahäiriöitä ym. Oon 167cm ja 60kg. Yritän päästä edes 62 kiloon tässä kesän aikana. Tsemppiä kaikille! :)