Raskaaksi 2019

Mahtavia haamuja, täällä jännätään teidän puolesta. Itsellä ihan lähipäivinä kp1 :sad001 progekoe tosiaan vei jo toivon ja lämmötkin lähti tänään alas.

Mutta hauskaa loppujuhannusta ja viikonloppua kaikille, toivottavasti lähipäivinä saatais tirkistellä monia positiivisia testejä!!
 
DeeDee en kyllä osaa sanoa laimeudesta.. Mulla raskaana oli tummaa.

Siis what..kui voi olla näin tasasta, enpä oo ennen nähnyt.. Toiv ei enteile, että ei tuu ovista ollenkaan..:arghh: ja geleen avulla ollu kyllä ovis näihin aikoihin ennen. Nyt siis en syönyt. Ja lämmöt koko kierron pomppinu missä sattuu, tosin mittauksetkin ei aina optimaaliset..
 

Liitteet

  • 20190622_100346.jpg
    20190622_100346.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 142
DeeDee, dpo9 on aika pienet dpot vielä
Mut silmään näkyy ni toivottavasti se vahvistuu tai on sitä itseään. Mulla on ihan tummaa pissi vaik koko ajan juomassa.. Ja haisee vauvan vaipalle. Tämä mulla on ollut joskus aiemmin, mun mielestä viime km alussa jos en väärin muista
 
Ja kp1. Jäi edellinen kierto vaan 25 päivään, tosin ovis+ oli poikkeuksellisen aikaisin, jo kp12, eli jos oviksen laskee sen mukaan olleen kp13, oli luteaali taas sen saman 12 kuin aina. Tosin en nyt sitten tiedä tapahtuiko mitään ovista ollenkaan, kun progetulos niin alhainen.

Tää menkkojen eka päivä on mulla aina kyllä yhtä tuskaa, maha ihan pirun kipee ja siihen päälle vielä henkinen superpahaolo ja pettymys (vaikka periaatteessa toki jo tiesi että ei ole raskaana). :sad001
 
Toi tunne on niin kaatava vaikka oottaa menkkoja niin joka kertainen pettymys se on. Voimahalit sulle ankkuri! Oon ihan varma et tää vuos on meille kaikille suotuisa :Heartred
 
DeeDee en kyllä osaa sanoa laimeudesta.. Mulla raskaana oli tummaa.

Siis what..kui voi olla näin tasasta, enpä oo ennen nähnyt.. Toiv ei enteile, että ei tuu ovista ollenkaan..:arghh: ja geleen avulla ollu kyllä ovis näihin aikoihin ennen. Nyt siis en syönyt. Ja lämmöt koko kierron pomppinu missä sattuu, tosin mittauksetkin ei aina optimaaliset..
Olisiko kp14 ollut sit tummin? Muistan itse yhden kierron jossa noi viivat oli vain tasavahvoja ja ovuloin kyseisessä kierrossa tuolloin. Toki en raskautunut mutta sain sit seukki kierrossa viikon räikeätä o+ mut kävi niin etten ollut ovuloinut lainkaan.... Joskus se jää huomaamatta se ovulaatio.. Ja voihan se olla tulossa vielä, itse ovuloin joskus vasta kp18-23... Ja sullaki kroppa totuttelee km jälkeen vielä .. Kyl se o+ tulee! :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Olisiko kp24 ollut sit tummin? Muistan itse yhden kierron jossa noi viivat oli vain tasavahvoja ja ovuloin kyseisessä kierrossa tuolloin. Toki en raskautunut mutta sain sit seukki kierrossa viikon räikeätä o+ mut kävi niin etten ollut ovuloinut lainkaan.... Joskus se jää huomaamatta se ovulaatio.. Ja voihan se olla tulossa vielä, itse ovuloin joskus vasta kp18-23... Ja sullaki kroppa totuttelee km jälkeen vielä .. Kyl se o+ tulee! :Heartred

Listassa siis kp12-kp18 :) eli vois viel tulla tänään myöh tai sit kp19-22 :) nyt siis kp18. Ois kiva saada joku päivä, et tietää milloin mennä progetestiin. Tai sit meen vaan about kp28 o_O
 
Painokeskusteluun osallistun minäkin. Mun ongelma on päinvastainen. Eli olen yrittänyt syödä paljon terveellistä ruokaa ja treenillä saada lihaksia ja sitä kautta lisää painoa. Jos en tee mitään fyysistä, niin paino putoaa alle normaalin ja sitten tulee ikäviä seurauksia kuten menkkahäiriöitä ym. Oon 167cm ja 60kg. Yritän päästä edes 62 kiloon tässä kesän aikana. Tsemppiä kaikille! :)

Laskin et sun bmi nyt 21.5 mikä ihan normaali, ootko laskenut et mikä ollu kun alkanu olemaan kiertohäiriöitä? Millaisia ja onko lääkärillä siis todettu johtuvan painosta?
Mun bmi 21.1 ja koen olevani hoikka/normaalipainoinen. Toki painan nyt vähemmän kuin just ennen lapsia, mutta paljon vähemmänkin olen painanut enkä muista kiertohäiriöitä kärsineen. Toki tämäkin on yksilöllistä!
Mä siis jännityksellä ootan ekoja menkkoja n. neljään vuoteen kun kuopuksen jälkeen laitettiin kierukka ennenkuin kierto ehti alkamaan.

Onnea haamuista ja ovis plussista ja ihanaa juhannuksen aikaa kaikille! :)
Me ollaan oltu keskiviikosta asti mökillä ja ollu niin paljon touhua ja muuta mietittävää, et eilen illalla vasta muistin taas koko kiertopäivät ja vaun foorumin laughing7
 
Hyvää juhannusta kaikille :)

Tuntuu hullulta, että oikein odotan menkkojen alkavan kun ne on tähän asti aina olleet niin epätoivotut! Nyt vaan tilanne on niin kummallinen, kun edellisistä on niin kauan (01/2017), enkä yhtään tiedä, mitä mun kehossa tapahtuu, ja pitikö minipillerit menkat pois, vai riittääkö mulla muutama imetyskerta vuorokaudessa pitämään ne pois, vai joko iski vaihdevuodet, vai kohdun myoomako aiheuttaa jotain häiriötä. Muutaman päivän päästä tulee kuukausi siitä kun lopetin minipillerit. Ärsyttävää aikaa tämä. Kuitenkin olis se hyvin pieni toive, että jollain ihmeen konstilla vielä raskautuisin :bag:
 
Dpo9 ja ehkä oikein haaveiluviivalaseilla näkyy ehkä jotain ainakin livenä :rolleyes: no testailut jatkuu aamulla. Ylempi testiajalla ja alempi kuivuttua työvuoron :grin
 

Liitteet

  • 2E5B7AD1-02FF-4ADD-9E46-877A6F9862D6.jpeg
    2E5B7AD1-02FF-4ADD-9E46-877A6F9862D6.jpeg
    6.5 KB · Katsottu: 130
  • 77F08054-475E-45BB-8245-37CACB705138.jpeg
    77F08054-475E-45BB-8245-37CACB705138.jpeg
    6 KB · Katsottu: 149
Takaisin
Top