Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tämän aamun testi
Onnea!
Onnea ja tarrasukkiatämän aamun testi
Minä tuhlaan digiin nyt sitten kun menkat myöhässä. Voiko pahoinvointi ja oireet sit rymähtää heti päälle? Mulla on ihan tosi huono olo fyysisesti ja sitte toi tissikipu on ihan kamalaa. Tuntuu et vois vain laittaa nukkuun viikoksi niin sit vois hyvin mielin tehdä sen digin....En uskaltanu tuhlaa digii! Mutta viivat tuli heti, ehkä vahvemmat kuin eilen? En oo varma..
Minä sain digeillä ennen liuskoja aikoinaan Toki kaikki olemme yksilöitä . Mut sul voi nyt sit ovis olla tulossaKp19 ja ainakin herkempi ovistesti hieman tummempi tänään. Ehkä illemmalla vielä digi. Niistä en oo koskaan saanut plussaa, tuskin nytkään. Ennen oon tehny vasta, kun liuskat tummana. Ja digissä lukee että näyttää 2 hedelmällisintä päivää. Kandeisko tehdä siis ennen kuin ovis+ liuskassa?
En voi kuvitellakaan mitä te käytte läpi jolla alkaa olla yrityksen aloituksesta yli puoli vuotta ja sitä enemmän. Kyllä ei pitäis olla raskautuminen vaikeaa niillä jotka vauvoja haluaa. Kaikki vaikeudet pitäis vaan olla niillä jotka ei halua vauvoja tai jotka sellaisia ei ansaitse :banghead:
Täällä kp8 ja pikkuhiljaa alkaa testailut ovikselle :P