Raskaaksi 2019

En kyl ite luottais rfsu :/ ja ei kannata kattoo mistään enää 5(?) min jälkeen olevaa tulosta. Mut toki jos vast dpo10-12 eli tosi alussa ni voihan se olla noin haalee jos raskaus..

Mutta frsu ohjeessa lukee ei saa kattoo 30 min jälkee se on outo poikkeus

itellä kaapissa kans rfsu puikko ja tekis mieli tehdä mutta en usko et onnaa 4h pidätys kun koko ajsn pisaattaa

Mul ei onnistu ovistestitkää ku parin tunnin pidätyksellä ku pissattaa. Mut ehkä sit tullu juotuu enemmän? Mut sulla se vois olla raskausoire :thumleft aamulla jos teet? Jos juokset yölläki pissal ni tuplasti optimistista! Ja jos pitkäl dpo jo ni riittää 2-3h pidätykselki?

En kyl ite luottais rfsu :/ ja ei kannata kattoo mistään enää 5(?) min jälkeen olevaa tulosta. Mut toki jos vast dpo10-12 eli tosi alussa ni voihan se olla noin haalee jos raskaus..

Joo siis kun viiva oli jo ennen sitä 5min testiaikaa. Itehän rfsu sanoo että testitulos pitää lukea 30min sisää mutta kun noita virheellisiä viivoja on näkyny niin paljon.

Pidätin 2h.
Noh, ehkä meen viel apteekin kautta :wacky: testeillä on ollu hauskaa mun kanssa

Jatkan vielä pohdintaa sen verran, että tikutin ovista kp 18 asti ja joka päivä se tummeni, että oisko ovis voinut olla esim kp 20. mut en tiiä miten ne dpot lasketaan :hilarious: ja mulla on lyhyt luteaalivaihe.
Jos ovis kp 20 nii se on dpo 0 ni nyt on dpo 9 harvalla sillon näkyy vielä + kun alkiokaa välttis oo kinnittyny

Yrittäkää malttaa aamupissaan odottaa :D paitsi ehkä jos meinaa juoda alkoholia ni voi yrittää tehä päiväpissasta...

Yrittäkää malttaa aamupissaan odottaa :D paitsi ehkä jos meinaa juoda alkoholia ni voi yrittää tehä päiväpissasta...

Noku se just et ois kiva juoda pari kun pitkästä aikaa mennään kavereiden kanssa ja keikalle vielä, mutta eipä se maailmanloppu ole vaikka limua jois :happy: vaikka "turhaan" joiski :hilarious:

Testaan aamupissa aina pc
Mutta joillakin on päivän tokasta pissasta hcg enemmän ku aamupissas

Mul ei onnistu ovistestitkää ku parin tunnin pidätyksellä ku pissattaa. Mut ehkä sit tullu juotuu enemmän? Mut sulla se vois olla raskausoire :thumleft aamulla jos teet? Jos juokset yölläki pissal ni tuplasti optimistista! Ja jos pitkäl dpo jo ni riittää 2-3h pidätykselki?
Ihan totta jos on dpo enemmä ei tarvii olla aamupissa eikä 4h pidätys

Liitteet

• IMG_20190518_143033__01.jpg
    IMG_20190518_143033__01.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 194
Noku se just et ois kiva juoda pari kun pitkästä aikaa mennään kavereiden kanssa ja keikalle vielä, mutta eipä se maailmanloppu ole vaikka limua jois :happy: vaikka "turhaan" joiski :hilarious:

Eikä myöskään pari juomaa haittais vaik oiski raskaana alussa :)

Vahvistumista viivoille! :nailbiting::shy:

Minä olen tänään ollut todella väsynyt. Eilen nukahdin sohvalle ennen kymmentä, ja nukuin täyden yön. Nyt sama juttu, kun parin tunnin päiväunet yllättivät :sleep002 Ei ole raskauden mahdollisuuttakaan ehtinyt miettimään.

Sunnuntaina oli ovis+ sen jälkeen tuli hirvee himo parsakaaliin. Oon syöny sitä siitä lähtien joka päivä. Viel vuos sitten en voinu sietää parsakaalia ollenkaan ja nyt sit mun oli ihan pakko saada sitä ku tuli himo siihen.. äsken parsakaali-pastaa syödessä mietin et pystyykö parsakaalia grillaa:grin

Takaisin