Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosin itte oon vaan ilonen, että loppu tämä turha kierto, nyt tarmoa täynnä uuteen kiertoon kera letrozolin, vehnänalkioöljyn ja putsatun munanjohtimenVoi ei Mrs. Smith ja Pipsu
Joo, tuo kierron pitkittyminen on kyllä suoraan sieltä itestään, nyt kaikki pms oireetki hävis, ihana tunne ! Toki toivottavasti sun oireet ennakois plussa :)Jes pipsu!!! Hyvä asenne!! Mäkin haluisin jo pois tästä jumista!!!
Tiedän tunteen Mullakin ois ollu la parin viikon päästä, jos kaikki ois menny hyvin.. toivottavasti kuitenkin tärppäis :)Kurja tilanne Mrs. Smithillä. Nyt joko se plussa tai täti kehiin, toki mieluummin tuo ensimmäinen.
Alinah, minusta sunnuntain tallettelu voi olla oikein hyvin riittävä, jos ovuloi eilen/tänään. :) Ja samaa mieltä noista lämmöistä, että ovulaation aikaan voi vähän heitellä/laskea.
Täällä haikeat ajatukset pinnassa, huomenna olisi laskettu aika keväisellä plussalla. Voisi jo olla pieni tuhisija sylissä... Huomenna myös dpo 12 ja testipäivä. Ei tunnu, että olisi tärpännyt. Tissit kipeytyivät kummasti pari päivää ovulaation jälkeen, mutta nyt arkuus tuntuu vähentyneen. Pissahätä on herkistynyt, mutta sitä se voi muutenkin olla. Alavatsalla tuntuu teräviä nipistyksiä välillä, mutta nekin voivat olla mitä vain. Vielä pari päivää sitten olin hyvinkin toiveikas, mutta nyt enää ei jaksa usko riittää.
Dpo 12 nyt. Mies tuli kotiin ja hänkin näkee viivat testeissä! Malttamattomana tein Apteekin ultran nyt laimeammasta pissasta, samanlaista haamua kuin nuo aiemmat (jotka tummahkosta aamupissistä). Koitan nyt pantata nesteiden kanssa ja illempana yrittää saada tikkuun sen verran vahvaa viivaa, että kuvaankin yltäisi. :DToivotaan mangusti!!!! :) :) mikä sulla on dpo?
En mä käyny hakee vielä sitä punkkua, katotaan nyt. Oon kahden vaiheilla...
Dpo 12 nyt. Mies tuli kotiin ja hänkin näkee viivat testeissä! Malttamattomana tein Apteekin ultran nyt laimeammasta pissasta, samanlaista haamua kuin nuo aiemmat (jotka tummahkosta aamupissistä). Koitan nyt pantata nesteiden kanssa ja illempana yrittää saada tikkuun sen verran vahvaa viivaa, että kuvaankin yltäisi. :D