Raskaaksi 2019

Onko ollu mitään oireilua? En tarkota et pitäis olla. Yritän keksiä itelle oireita mut ei oo mitään varmaa.

Limat ja halut, jotka on aina tähän aikaan, mutta niistä ei voi tarkkaa päivää päätellä. Mulla on päivittäin vatsakipuja eikä sieltä seasta mitään nippailuja erota.

Screenshot_20190518-181014_Gallery.jpg
En saa kuvaan, mutta pc haamu! Tein päiväpissasta melkein 4h pidätyksestä samasta pissasta josta tein eka one stepin ovistestin ja se oli räikee +
Toki voi olla taas kemiallinen.. kp42 dpo 11-14

Screenshot_20190518-191243_Gallery.jpg
Tässäkin haamu mutta eipä sitäkään kuvaan saa kai ne seuraavat päivät näyttää vahvistuuko

Närästys ja tissit arat. Repäisykipua vatsal ja vilu ja lämmöt pomppas tänää kunnol ylös. 3 päivää sitten dippi lämmöis olisko sillo sit ollu kiinnittymine?

Se on nii henk koht kuinka vahva viiva on itellä ovis +, voithan varmuudeks kokeilla digil

Huomenna vois :) jos ei sit jo ovis ohi :D ke ja tänään talleteltu. toiv riittää jos meni jo..
Nään sun kuvista ihan haaleeta!! Toiv vahvistuu! Ite uskon et jos ees vähän värii testit ni raskaana(/kemiallinen) mut jotain pakko olla! Siks en ymmärrä toi rfsu mahd huijauksia :sour:

Oli pakko tehä digiovistesti :hilarious: nega oli. Mut ei ehkä tarpeeks pitkä pidätys ja oon juonu alkoholia.. No katotaan kui huome :)

Täällä ei mitään ihmeempiä. Nyt dpo5 muistaakseni. Välivuotoja ei ole ollut tässä kierrossa ja oviskin tuli nyt ajallaan. Luulen että se vehnänalkioöljyn pois jättäminen oli hyvä juttu.

Onnea Sansselle ja tarrasukkia pienelle<3

Täällä oli aika vahvat o-tuntemukset eilen, että nyt sitteb odottelen alkaa välivuodot taas jo heti tiistaina tai viimeistään keskiviikkona, muuta ihmeteltävää ei tässä kierrossa olekaan.

Deedeelle peukut pystyssä, että nyt olisi tärppi käynyt:)

Onnea Sannsse!

Täällä kp 30 eikä menkkoja kuulu. Teen huomenna testin jos ei tänään ala.
Mikäs Sammiella tilanne?

Onnea Sannsse!

Täällä kp 30 eikä menkkoja kuulu. Teen huomenna testin jos ei tänään ala.
Mikäs Sammiella tilanne?

Tee ihmeessä ja tuu kertomaan tulos! :nailbiting:

Täällä dpo11, kp32. En oo viikonloppuna testaillut. Ehkä huomenna :bag: On kyllä jotenkin niin varma olo, etten vain usko negaan. Tai jos on nega, niin uskon, että plussa vielä tulee. Ihan kauhistuttaa se olo, jos ei tulekaan tän fiilisen jälkeen... :smiley-angry017

Semmoiset muka-selvät oireet ovat loppuneet, mutta uutena on mm. alavatsan melko kova repiminen ponnistaessa, esimerkiksi istumaannousussa. En tarkalleen paikkanna kohtaa, mutta väittäisin, että on ainakin aika lähellä sitä vasemmalla puolella ollutta nippailua. Hetkeksi joutuu ihan pysähtymään, kun kipu iskee. Jos tämä ei raskaus ole, niin kyllä tässä kierrossa jotakin erikoista silti on :bored:

Onnea Sannsse!

Siis olin varma liuskojen perusteella että digi ois nyt plussa mut ei..?! Mikä mättää :( onks se sit huome..en tiedä miten huome kerkeen testaa, ehkä vasta illalla.. Tai no, tärkeintähän tallettelu on, ja se että edes ovulois :rolleyes:

Liitteet

• 20190519_153159.jpg
    20190519_153159.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 177
Takaisin