Raskaaksi 2019

Onko nämä one step testejä raskauskeijulta? Kun mun ovisplussa niillä on tämmöisiä.
View attachment 78178

Kyllä mulla joskus tummempiakin on ollut, mut tuollaisen viivan kanssa pc oli paljon tummempi.

Joo! Mullaki joskus ollu tummempi one stepilläkin. Mut tommonen oli helmikuun gelee raskaus plus kierrosta. Tai silloin aloitin tikutuksen vast kp16 tmv ja oli tommonen. eikä sit enää vahvistunu. Mut nyt ois ollu jo kp11 :nailbiting: kun taas tammikuus tais olla tumma kp21 aikaan...nooh aika näyttää.. Jos ois ovis ollu kp11 (dpo0 tai -1?) ni nyt ois jo dpo2...?

Ensimmäistä kertaa ikinä ovistestissä on muutakin ku viivanpaikka tai tyhjä ympyrä. :woot:

Edit. kuva sentään tuli sivuttain, ei voi kaikki onnistua.

Liitteet

• 1C212CCC-336A-4BBC-BFA6-8555C55B7727.jpeg
    1C212CCC-336A-4BBC-BFA6-8555C55B7727.jpeg
    17.8 KB · Katsottu: 139
Hitsi ku ei oo pregcheckin ovistestei :D sofin sentään ois mut en tiiä kandeeks enää niit alottaa jos ei enää one plussallakaan tummene..

Hillis mikä kp sul?

Tein aamulla raskaustestin ja se oli nega :sorry: Odotin, että se olisi ollut positiivinen ja en halua vieläkään uskoa ennekun menkat alkaa.

Täällä myös alkoi menkkojen odotus kun apteekin ultra 10 herkkä testi nega tänään, dpo12. :oops: Oli siis viivanpaikkoja nuo raskauskeijun onesteppien haamujenhaamut, en suosittele.

Täällä kanssa vuotoa odotellaan huomiseks tai ylihuomiseks. Salaa haaveilen maaliskuun vauvasta, oon ite syntynyt maaliskuussa, mutta helmikuun vauva kävis kanssa paremmin ku hyvin :rolleyes::rolleyes:

Kyllä mulla onestepeilläkin tulee ihan kunnon viivaa nois ovistesteissä, mut kai yksilöllisiö nääkin. Ja totta, nää ovistestit on kivoja, niihin sentään saa plussan:)) tsempit tätien odottelijoille, toivottavasti kuitenkin ei tulisi!

Ja Newmoonille tsempit vuotoihin, liityn tähän vuotokerhoon näinä päivinä. Ajattelin että en tikuttais ovista, mutta taidampa piruuttaan tehdä huomenna testin kun meen käymään kotona (ollaan remonttievakossa). Ei siis raskautumismielessä, siihen tuskin tsäänsejä tässä kuussa, mut mun sisäinen himotestaaja ei taida voida antaa olla testaamattakaan:))

Minäpäs tänään tein taas testiä heti aamusta, jos ei tiirustele niin tyhjähän sekin oli. Kokeilin ovistestillä, mutta ei sielläkään mitään ollut, ja jos totta puhutaan niin ei mulla ole sellainen olo edes. Kp 30/27-28 nyt, eli arvelen mun loman tai lentämisen stressiä aiheuttavan myöhemmän/ olemattoman oviksen tässä kierrossa. Se ei selitä noita kramppeja mitä mulla oli ensin vasemmalla ja sitten oikealla, mutta ei se nyt raskaus vaikuta olevan. Minä siis juon viiniä viisujen kunniaksi tänään :)

Tein aamulla raskaustestin ja se oli nega :sorry: Odotin, että se olisi ollut positiivinen ja en halua vieläkään uskoa ennekun menkat alkaa.

Samassa veneessä. Lohdutan itseäni sillä, että oli vielä kovin aikaista ... Mikäs dpo sulla?

Samassa veneessä. Lohdutan itseäni sillä, että oli vielä kovin aikaista ... Mikäs dpo sulla?

En tiiä mikä dpo kun en saanut positiivista ovistestistä kun loppui tikut kesken :hilarious: Mut tänään kp 29 menossa ja viime kierrossa alkoi vuotaa kp 27. Pohdin nyt, että oisko raskaustestin teko voinut olla liian aikaisin. Tein sellasella italialaisella testillä joka ilmeisesti näyttää sit kun menkat on myöhässä jos oikein ymmärsin kun kääntäjällä suomensin ohjeita :hilarious:

Jatkan vielä pohdintaa sen verran, että tikutin ovista kp 18 asti ja joka päivä se tummeni, että oisko ovis voinut olla esim kp 20. mut en tiiä miten ne dpot lasketaan :hilarious: ja mulla on lyhyt luteaalivaihe.

Itsehän oli pakko testata tänään aamulla uudestaan kun eihän sitä meinaa millään uskoa, haamu oli vahvistunut, ei tarttenu enää tihrustaa edes.. kp 31/32 ja dpo13...

Pakko se on varmaa vielä huomenna ja maanantaina testata

Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?

Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.

Liitteet

• IMG_20190518_132124__01.jpg
    IMG_20190518_132124__01.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 199
  • IMG_20190518_132711__01.jpg
    IMG_20190518_132711__01.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 194
  • IMG_20190518_132925__01.jpg
    IMG_20190518_132925__01.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 202
  • IMG_20190518_133746__01.jpg
    IMG_20190518_133746__01.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 208
Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?

Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.
Huh huh jos on huijariviiva! Eikös NewMoonilla ollu samanlainen ?

itellä kaapissa kans rfsu puikko ja tekis mieli tehdä mutta en usko et onnaa 4h pidätys kun koko ajsn pisaattaa

En kyl ite luottais rfsu :/ ja ei kannata kattoo mistään enää 5(?) min jälkeen olevaa tulosta. Mut toki jos vast dpo10-12 eli tosi alussa ni voihan se olla noin haalee jos raskaus..

Takaisin