Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko nämä one step testejä raskauskeijulta? Kun mun ovisplussa niillä on tämmöisiä.
View attachment 78178
Kyllä mulla joskus tummempiakin on ollut, mut tuollaisen viivan kanssa pc oli paljon tummempi.
Kp 13/26. Flo ennustaa ovista huomiselle.
Tein aamulla raskaustestin ja se oli nega Odotin, että se olisi ollut positiivinen ja en halua vieläkään uskoa ennekun menkat alkaa.
Samassa veneessä. Lohdutan itseäni sillä, että oli vielä kovin aikaista ... Mikäs dpo sulla?
Huh huh jos on huijariviiva! Eikös NewMoonilla ollu samanlainen ?Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?
Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.