Raskaaksi 2019

Onnea Sannsse!

Siis olin varma liuskojen perusteella että digi ois nyt plussa mut ei..?! Mikä mättää :sad001 onks se sit huome..en tiedä miten huome kerkeen testaa, ehkä vasta illalla.. Tai no, tärkeintähän tallettelu on, ja se että edes ovulois :rolleyes:

Toi liuska kyl mun mielestä on plussa... Outo :bored: Ahkeraa tallettelua nyt kaiken varalta! :wink

Mulla oli ovis+ viikko sit sunnuntaina ja olisko ollu torstai vai perjantai ku nippaili kohdunseudulla. Voisko se olla kiinnittymis yritys ellei sit oo ihan kiinnittyminen ollu. Viel en oo testannu ku siit on niin vähän aikaa mut jos sitä vaik ens viikol joku päivä testaa:rolleyes:

Mulla oli ovis+ viikko sit sunnuntaina ja olisko ollu torstai vai perjantai ku nippaili kohdunseudulla. Voisko se olla kiinnittymis yritys ellei sit oo ihan kiinnittyminen ollu. Viel en oo testannu ku siit on niin vähän aikaa mut jos sitä vaik ens viikol joku päivä testaa:rolleyes:

Hyvin paljon mahdollista että olisi kiinnittymistä...

Mä tein ekan testin dpo12 ja siinä näkyi haamu, ja nyt dpo14 haamu ei ollut enään haamu, vaan selkeä plussa..

Muokattu viimeksi:
Hyvin paljon mahdollista että olisi kiinnittymistä...

Mä tein ekan testin dpo12 ja siinä näkyi haamu, ja nyt dpo14 haamu ei ollut enään haamu..

Niin iloinen tuosta sun plussasta! :love7

Ja samaa mieltä, voisi hyvin ajoittua kiinnittymiseen :happy:

Hei muutes, miten pitkä operaatio tuo kiinnittyminen on? Onko se muutaman minuutin, tunnin vai päivä homma? :bookworm:

Minä täällä taas :smiley-angelic006

Hei mites on tuo ovistestin käyttäminen raskaustestinä...nyt siis dpo11 ja ovulaatiotestissä selvä viiva, ei kuitenkaan ihan räikeä punainen. Jos olisi kyseessä alkuraskaus, niin kirkuisiko punaisena?

Ai miksi ovulaatiotesti? Hyvä kysymys. Löysin itseni sellaista kokeilemasta kuitenkin :bag:

Sannsse onnee!!

DeeDee toivon että nyt olis tärppi käynyt ja Koirankorva kyl toi on minust plus kaveri sai tommosen ja sillä testil ja sit heti digi 3+.

Mulla on nyt kkm mun repertuaarissa. Kyllä ketuttaa. Surettaa ja itkenyt olen mut tsemppaan muita. Toki voi olla et mun ykt jäi ku suhde on mitä on. Ei oo enää suhdetta ollut hetkeen valitettavasti Raskaus ja tulossa olevat sukulaiset on pitäny tämän pystyssä

No mä en omalla kohdalla luottais sellaiseen ovulaatiotestiin, koska mulla on ympäri kierron ovulaatiotestissä kaksi viivaa, oviksen aikaan tummat:)

Hei mites on tuo ovistestin käyttäminen raskaustestinä...nyt siis dpo11 ja ovulaatiotestissä selvä viiva, ei kuitenkaan ihan räikeä punainen. Jos olisi kyseessä alkuraskaus, niin kirkuisiko punaisena?

Ai miksi ovulaatiotesti? Hyvä kysymys. Löysin itseni sellaista kokeilemasta kuitenkin :bag:

En tiedä kuinka tumma se olisi, itsekin tein kyllä joskus raskaana. Mutta siis oletan, että jos raskaana, niin vähäinenkin väri voi meinata raskautta. Koska ei ainakaan pitäis LH olla korkealla :rolleyes:

Tsemppiä Jesbe sulle<3 toivottavasti saatte suhdesotkut selvitettyä, olisihan se kumppanin tukikin surun keskellä merkittävää:(

Tsemppiä Jesbe sulle:Heartred toivottavasti saatte suhdesotkut selvitettyä, olisihan se kumppanin tukikin surun keskellä merkittävää:sad001
Kiitos. Hän kai suree omalla tavallaan koska sanoi minulle ettei halua että päädyn aborttiin kun oltiin noita eropuheita aiemmin puhuttu ja ei se ollu iloinen enkä saanut puhua koko raskaudesta yms joten . Kiitos teille ku ootte ollu tukena <3

Varmaan tosi yksilöllistä mitä ne ovistestit näyttää milloinkin :) eli ei tosiaan kande raskaustestinä 100% luottaa.

Meillä taas talleteltiin ja nyt sattui kohdunseinämään (?) tai mikä onkaan. Ei erityisesti jommalle kummalle puolelle vaan koko alavatsaan. Hmm. Muuten krampannut vähän alavatsaa, molempia puolia, mut ei niin vahvasti lähellekään kuin helmikuussa plussakierrosta. Mut ei kai se sitä kipua vaadi et onnistuu :rolleyes::confused004:smiley-angelic001

Varmaan tosi yksilöllistä mitä ne ovistestit näyttää milloinkin :) eli ei tosiaan kande raskaustestinä 100% luottaa.

Meillä taas talleteltiin ja nyt sattui kohdunseinämään (?) tai mikä onkaan. Ei erityisesti jommalle kummalle puolelle vaan koko alavatsaan. Hmm. Muuten krampannut vähän alavatsaa, molempia puolia, mut ei niin vahvasti lähellekään kuin helmikuussa plussakierrosta. Mut ei kai se sitä kipua vaadi et onnistuu :rolleyes::confused004:smiley-angelic001
Pidän peukkuja täällä <3

"Positiivinen tulos ovulaatiotestilla tarkoittaa että ovulaatio on lähenemässä tai että on raskaana. Ovulaatiotesti voi olla negatiivinen vaikka olisi raskaana. Positiivisen raskaustestin jälkeen ei ole enää epäselvyyttä asiassa; Positiivinen ovulaatiotesti voi antaa vihjeen kuinka asian laita saattaa olla, mutta se ei anna varmaa vastausta vaan raskaustesti on syytä tehdä."
https://www.kotitesti.fi/info/raskaustesti-info/118/#raskaustestina

Mullahan on nyt ovistesti räikeä + ja pc sama haamu ku eilenki, uskon että reagoi hgc

Voimia, Jesbe! Täällä me ollaan :Heartred

Omassa tilanteessa siis saattaa olla tai saattaa olla olematta :hilarious::rolleyes: Sain raskaustestiinkin himmeän viivan, mutta en usko sitä, koska se oli rfsu :finger:

Voimia, Jesbe! Täällä me ollaan :Heartred

Omassa tilanteessa siis saattaa olla tai saattaa olla olematta :hilarious::rolleyes: Sain raskaustestiinkin himmeän viivan, mutta en usko sitä, koska se oli rfsu :finger:

Heh :D aamul sait? Millo uusiks? Onks muita ku rfsu kotona?

Heh :D aamul sait? Millo uusiks? Onks muita ku rfsu kotona?

On, mut ei niin (muka) herkkiä (mut dpo11). Päiväpissasta tein. Ehkä pitää silti liuska aamulla törsätä :bag:

Toisaalta en haluaisi, kun nega pelottaa. Ja toisaalta jos testi on negatiivinen, niin en usko, että on nega. Helppoa :rolleyes:

:hilarious:

Jänniä hetkiä monilla!!

Täällä menkkoja odotellaan edelleen. Mulla on normaalisti niin kellontarkka kierto, oli ekanki km ja kaavinnan jälkee. Nyt jo km alusta laskien kp 34 ja kunnon vuodosta kp 30. Kierto mulla on aina 28.

Jänniä hetkiä monilla!!

Täällä menkkoja odotellaan edelleen. Mulla on normaalisti niin kellontarkka kierto, oli ekanki km ja kaavinnan jälkee. Nyt jo km alusta laskien kp 34 ja kunnon vuodosta kp 30. Kierto mulla on aina 28.

Tai plussaa :rolleyes::grin vai ootteletko vaan menkkoja, et usko enää raskauteenko?

Sammie tuttu juttu :grin tein viime kierrossa mooonta testiä ku en halunnu uskoa negaa. Sulla kyllä aika lupaavaa ollut, mut jolleki voi olla aikasta toi dpo.

Niin iloinen tuosta sun plussasta! :love7

Ja samaa mieltä, voisi hyvin ajoittua kiinnittymiseen :happy:

Hei muutes, miten pitkä operaatio tuo kiinnittyminen on? Onko se muutaman minuutin, tunnin vai päivä homma? :bookworm:
Mulla nippaili useemman kerran alavatsal sillo to tai pe vai olisko ollu molempina päivinä en muista :rolleyes:

Takaisin