Raskaaksi 2019

Testasin eilen pc liuskalla negan. Tänään kp 29/28. Epäilen että ovis on ollut myöhemmin koska kyllä tässä vaiheessa olisi jo haamua pukkaamassa läpi, ja en kyl nähnyt mitään vaikka kuinka tiirustelin! Sinänsä sillä ei ole väliä koska me ei olla 3 kiertoon yritetty aktiivisesti edes, mutta viimeiset 3 kiertoa ovat myös olleet säännölliset 27-28 päivää. Siksi testailin... Koitan nyt miettiä miten sen huomisen kanssa tehdään. Olisi tarkoitus juhlia viisuja viinin ja juuston kera. Kai mun täytyy huomenna vielä testaa kerran jos ei tässä 24 hn aikana vuoto ala.

Tsemppiä kaikille! Tämä on yhtä piinaa tää tietämättömyys!
Mullahan on tilanne se että testasin kans kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja negatiivinenhan se oli ja sit saman viikon sunnuntaina tein testin taas kun ei alkanut kuulumaan ja niinhän siinä oli sitten maagiset kaksi viivaa.:pompus: Kun en tikuta ovista enkä mitään niin ei pysty paljon laskettua aikaa kertoilemaan tarkemmin maanantaina selviää onko siellä mitään elävää vai oonko valeraskaana o_O

Onnea Sannsse! Toivotaan vahvistumista :Heartred

FF maksullisessa versiossa on paljon ominaisuuksia, joita ei ilmaisesta löydy. Esimerkiksi muiden taulukoiden vertaaminen omiin ja oman luteaalivaiheen ja sen oireiden tarkempi seuraaminen. Liitin tähän nyt taulukon mun viime kierrosta. Oli siis nega, kuten lämmöistä hyvin huomaa :dead:

Liitteet

• _20190517_101213.JPG
    _20190517_101213.JPG
    47.2 KB · Katsottu: 189
Kun en tiedä, pidän epätodennäköisenä, kun ei ole yleensäkään näin myöhään ollut, mutta mistä tuota tietää o_O , taidan jättää mittauksen kuitenkin tässä kierrossa tähän :bored:
Oisko sitten voinu tapahtua vaan niin nopeaan että kp16 oli vielä koholla ja 17 olisi ohi jo??? :scratch
Viimeksi kun ultrasivat folli näkyi sinä ultrapäivänä ja insse oli seuraavana päivänä, niin rakkula oli puhjennut jo.
Joskus menee nopee lh hhuippu ohi, vaikee sanoo onko vai ei

Onkos sulla Hanni jo nt-ultra?:) tuuhan kertoileen sit:)

Tässä ihan ajantaju häviää. Sillon kun me alettiin yrittää, ni kaveri sai just kaks viivaa... Ja pian se synnyttää. Toisaalta tuntuu, et ei oo yrittänyt vielä pitkään, mut sit tälläsissa kohdissa sitä pysähtyy miettimään, että niin... Jos sitä raskautuis helposti, niin tässähän olisi pian nyytti sylissä.

Noh, sori tän aamun synkistelyt:) onnea plussista ja tarrasukkia pienille<3

Ja mikä meininki Jesbellä? Mä oon vähän pihalla, siis voiko sittenkin olla että ei ollutkaan km? Toivotaan niin<3

Huomenta kaikille! Täällä saatu pc haamunhaamun kiinni ja cb haamu.. ainakin omaan silmään.. katsotaan lähteekö vahvistumaan..

Dpo12 ja kp 30/32

Näkeehän muutkin jotain eikä vaan oma silmä huijaa? Puoliso näki kanssa haamun tosin.
Eihän toi ole haamu enää, hyvin erottaa ilman tiirustelua :) onnea ja tarrasukkia!

Oon ihan varma että ovis on ollut vasta viikko sitten tms ja sen takia ei näyt testissä mitään. Menkat sieltä tulee muutaman päivän myöhässä vain :) ei sillai harmitä mutta vois alkaa jo! Pääsen huomenna nauttimaan punaviinistä...
Ps. Väsyttää juuri nyt sitten. Oire? Viisuviikko? :D

Onkos sulla Hanni jo nt-ultra?:) tuuhan kertoileen sit:)

Tässä ihan ajantaju häviää. Sillon kun me alettiin yrittää, ni kaveri sai just kaks viivaa... Ja pian se synnyttää. Toisaalta tuntuu, et ei oo yrittänyt vielä pitkään, mut sit tälläsissa kohdissa sitä pysähtyy miettimään, että niin... Jos sitä raskautuis helposti, niin tässähän olisi pian nyytti sylissä.

Noh, sori tän aamun synkistelyt:) onnea plussista ja tarrasukkia pienille:Heartred

Ja mikä meininki Jesbellä? Mä oon vähän pihalla, siis voiko sittenkin olla että ei ollutkaan km? Toivotaan niin:Heartred

Mulla on nyt pää pyörällä, kyllä km on kyseessä antoi vain testejä et kattoa itse kunnes se on nega ja eka kertaa sain tommosen viivan ku kaikki peli on menetetty. Kerron sit ku käynyt siel et miten meni. On päädytty lääkkeelliseen tyhjennykseen. Koska ilmeisesti en muuten vuoda ja toivotaan että tulee plus sit pian ku keho vielä muistaa raskauden

Oon pahoillani<3 lääkkeillä mullakin sillon tyhjennettiin ja samat ohjeet. Ei viel kannata alkaa ees testaa, oota tyhjennysvuoto ainakin. Se plussa näkyy kumminkin aika kauan. Halauksia ja tsemppiä kovasti

Huomenta kaikille! Täällä saatu pc haamunhaamun kiinni ja cb haamu.. ainakin omaan silmään.. katsotaan lähteekö vahvistumaan..

Dpo12 ja kp 30/32

Näkeehän muutkin jotain eikä vaan oma silmä huijaa? Puoliso näki kanssa haamun tosin.

Oi mikäs siellä pilkistää! Vahvistumisia:Heartred

Mulla on nyt pää pyörällä, kyllä km on kyseessä antoi vain testejä et kattoa itse kunnes se on nega ja eka kertaa sain tommosen viivan ku kaikki peli on menetetty. Kerron sit ku käynyt siel et miten meni. On päädytty lääkkeelliseen tyhjennykseen. Koska ilmeisesti en muuten vuoda ja toivotaan että tulee plus sit pian ku keho vielä muistaa raskauden

Voi Jesbe :sad001 oon superpahoillani ja tsemppiä:Heartred

Saisko vinkkejä hyvistä kierronseurailusovelluksista? En aio tikuttaa ovista enkä mittailla aamulämpöjä tai mitään muutakaan "ylimääräistä". Haluan vain jonkun mihin merkata kuukautiset ja seksikerrat, ja josta helposti näkee edellisten kiertojen pituudet ja muut perustiedot.

Kp1 yk1 täällä tänään. Tästä lähtee! :)

Saisko vinkkejä hyvistä kierronseurailusovelluksista? En aio tikuttaa ovista enkä mittailla aamulämpöjä tai mitään muutakaan "ylimääräistä". Haluan vain jonkun mihin merkata kuukautiset ja seksikerrat, ja josta helposti näkee edellisten kiertojen pituudet ja muut perustiedot.

Clue on mulla hyvä, siitä näkee perustiedot . Siinä tosin ei niinkään oireita seurailla lähinnä oppii huomaamaan tietyistä asioista mut ja toistuu joka kierrossa

Flo on minusta ihan hyvä :)

Womanlog toimii myös ihan perusseurannassa hyvin :)

Juu älä testaile pariin viikkoon... Olisko ollu siis kaksoset??:Heartpink:oops:

Flo on tosi hyvä!!

Oon tuolla km foorumilla pohdiskellu, voikohan gelee tehdä hallaa?? Tiedän ainaki 3 tapausta, joissa gelee kierroista km/ku/tm. Ja nyt käytän sitä taas apua..

Siis what...ei ovista ollenkaan vai ehkä vielä tulossa???

Liitteet

• 20190517_180529.jpg
    20190517_180529.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 175
Takaisin