Raskaaksi 2019

Kyllä mäki näissä nään sitä kuuluisaa jotain
innolla ootan miten tilanne kehittyy :happy:
Joo nää kuvat vääntyy kyl välillä ihan ihmeellisiks ku tänne lataa, laatu mitä hirvein yleensä.
Onks sul ennen tullu tollasia? mä en oo sofilla saanu koskaa mitään viivoja, mulla tuli niihin aina sellset valkoset palkit vaan :hilarious:

Joo kyllä lähes aina enemmän tai vähemmän tota värikertymää...eli siihen mihin oikeen viivan pitäis tulla, ni sen oikeelle puolelle kertyy väriä. :mad: ainahan noi vähän silti sykäyttää..:facepalm: kunhan nyt tervehtyisin ja pääsisin hoitoon, ens viikon ti tai ke alkaa menkat. :smiley-angelic001

Mä oon kanssa tästä omasta tilanteesta nyt taas ihan hoomoilasena. Tosiaan kun sinne eilen sörkin, niin ei tuo kyllä tunnu siltä, että se olisi ihan ookoo vielä ensi kierrossakaan yrittää. Käännyin ystäväni Googlen puoleen ja John Hopkins hospitaali jenkeissä kirjoitti, että suosittelevat kahden kuukauden parantumisaikaa ennen raskauden yritystä :eek:

Näissä on pakko olla jotain eroja just siinä, paljonko sitä tavaraa on sieltä otettu pois? Ymmärrän kyllä, jos on otettu se sokeripalan verran, mutta kun tässäkin otettiin vain 3mm paksuudelta sellainen iho"riekale" ja lääkäri sanoi, että tämän kierron yrityksen (kun ovulaatiopäivä oli silloin) jättäisi nyt välistä. Mutta kun sitä vertakin tuhruttaa ja sitten taas sanottiin, että niin kauan ei saa hepillä törkkiä kun tiputtaa. MUTTA mistä pirusta minä sitten kolmen viikon kuluttua tiedän, että tiputtaako tämän loopin takia vai normaalia alkukierron tiputtelua (joka sitten ei tällä korjaantuisikaan) :dead:

Haluan tietenkin noudattaa ohjeita, ja kaikista pahinta olisi raskautua ja sössiä raskaus kun menin liian aikaisin aloittamaan ja kohdunkaula antaa periksi :rulez

Tällaiset tänään. Pitää kyllä pyytää se veritesti ja käydä loppuviikosta siinä. Ei siis yhtään, ei YHTÄÄN, oo olo et tää pitäis paikkaansa. Jotain vaaleanpunaistakin pyyhin myös tänään...
Onnea ja tarrasukkia! :smiley-bounce016

Mä oon kanssa tästä omasta tilanteesta nyt taas ihan hoomoilasena. Tosiaan kun sinne eilen sörkin, niin ei tuo kyllä tunnu siltä, että se olisi ihan ookoo vielä ensi kierrossakaan yrittää. Käännyin ystäväni Googlen puoleen ja John Hopkins hospitaali jenkeissä kirjoitti, että suosittelevat kahden kuukauden parantumisaikaa ennen raskauden yritystä :eek:

Näissä on pakko olla jotain eroja just siinä, paljonko sitä tavaraa on sieltä otettu pois? Ymmärrän kyllä, jos on otettu se sokeripalan verran, mutta kun tässäkin otettiin vain 3mm paksuudelta sellainen iho"riekale" ja lääkäri sanoi, että tämän kierron yrityksen (kun ovulaatiopäivä oli silloin) jättäisi nyt välistä. Mutta kun sitä vertakin tuhruttaa ja sitten taas sanottiin, että niin kauan ei saa hepillä törkkiä kun tiputtaa. MUTTA mistä pirusta minä sitten kolmen viikon kuluttua tiedän, että tiputtaako tämän loopin takia vai normaalia alkukierron tiputtelua (joka sitten ei tällä korjaantuisikaan) :dead:

Haluan tietenkin noudattaa ohjeita, ja kaikista pahinta olisi raskautua ja sössiä raskaus kun menin liian aikaisin aloittamaan ja kohdunkaula antaa periksi :rulez

No onpas hankala tilanne just jos ei voi tietää et mitä se vuoto on, et edelleenkö operaatiosta vai mistä. Mutta oman käsityksen mukaan (en ole lääkäri!) erot johtuu nimenomaan siitä kuinka paljon on otettu - kuuntelisin sit tässä tapauksessa hoitavaa lääkäriä. Toivotaan kuitenkin et se tiputtelu tolla korjaantuisi, ihan hanurista koko vaiva varmasti!

Edit: Onnea nipalle ja liimaa matkaan :smiley-angelic001

Tällein vähän omanapailuna perään heti: Ostin sitten pakaste prinsessakakun kun nää menkat alkoi vituttaa tällein kolmantena päivänä vasta aivan armottomasti. Ja kyllä, nyt para aikaa syön lähes jäistä kakkua ja selaan foorumia.. On tää ihan positiivista vaihtelua mun kp1 perus valikoiman valkoviinilasilliselle ja kylmäsavulohelle (suoraan paketista). Ja seuraavaksi vois sit koittaa vaikka ottaa vitutuksen hoitoon päikkärit :sleep011

Nipalle onnea hirmuisesti :angel13
Ei tuossa ole enää mitään epäselvää.

Ja muutkin pasista ja insseistä nyt toukokuisiin!

Jannnilla on kyllä tosi törkeä tuo värikertymä. Valkoinen viivanpaikka oikein loistaa siinä vieressä :finger:

Mä saankin mieheni tänään kotiin, katotaan jaksaako hän... saatikka jos kaikki pikkuveijarit on 3 viikkoo vanhoja niin onko niistä mihinkään :smiley-angelic001
Mä yritin vielä lataa teille hymykuvaa, kukaan mun kavereista ei ymmärrä, ne on niitä jotka ei tajuu tikuttamisesta mitään :happy118

Mä saankin mieheni tänään kotiin, katotaan jaksaako hän... saatikka jos kaikki pikkuveijarit on 3 viikkoo vanhoja niin onko niistä mihinkään :smiley-angelic001
Mä yritin vielä lataa teille hymykuvaa, kukaan mun kavereista ei ymmärrä, ne on niitä jotka ei tajuu tikuttamisesta mitään :happy118

Jotkut kuvat on kyllä sellaisia, et ei suostu latautumaan... Nyt paljon talletteluonnea:sign17:thumright

Jotkut kuvat on kyllä sellaisia, et ei suostu latautumaan... Nyt paljon talletteluonnea:sign17:thumright
Se on ihan totta on se sitte suoraan latauksen kautta otettu kuva tai albumi niin ei mittään... ensin vähän syömään ulos niin ilta ei voi päättyä muuhun kun vällyjen väliin vois kokeilla tästä kierrosta sen punaviinin :confused005

Nipanderi, onneksi olkoon!!! :happy093
Aivan huippujuttu :Heartred

Täällä ei vieläkään vuotoa :bag: kp ehkä jotain 31.
Tänään aloitin ne uudet työt ja voih, niitä lapsosia. Aivan valtavan onnellinen saa jokainen vanhempi olla omastaan kaikista haasteista huolimatta :Heartred
Tää tän päiväinen vahvisti mulle kuitenkin sitä, että mä haluan tehdä töitä varhaiskasvatuksessa ja motivoi opiskelemaan lisää. Muutenkin ekaksi päiväksi kaikki meni suhteellisen hyvin ja kivan tuntuinen paikka oli kyseessä. :happy:

Nyt päikkärit, palataan. :shy: Niin ja aika kovia vatsajomoja ollut, mut näinköhän mitään.. :bag:

Entiedä onks teillä tälläisiä mut mulla on aina ollu sellanen mielikuva tai semmonen, että oisin raskaana syksyllä/talvella ja oon kuvitellu millaista se vois olla, kietoituis masun ja miehenkanssa viltin alle sohvalle samalla kun kynttilät palais ja katottais telkkarista jotain hömppää ja näin, kuulostaa ehkä jonkunmielestä ihan pöhköltä :hilarious:
mut en oo ikinä mun visioissa nähny että oisin kesällä raskaana.

Entiedä onks teillä tälläisiä mut mulla on aina ollu sellanen mielikuva tai semmonen, että oisin raskaana syksyllä/talvella ja oon kuvitellu millaista se vois olla, kietoituis masun ja miehenkanssa viltin alle sohvalle samalla kun kynttilät palais ja katottais telkkarista jotain hömppää ja näin, kuulostaa ehkä jonkunmielestä ihan pöhköltä :hilarious:
Mä taas haluisin olla masun kanssa kesämekossa :love7 Mutta kyllä kaikki kävis.. ei ole hömppää haaveilla :Heartred

Mä oon aina kuvitellu kuinka saan työntää talvipakkasella lasta vaunuissa ja pukee sen kaikkeen ihanaan pehmoseen ja lämpöseen!! Kuinka hiljalleen sataa lunta vaunulenkillä lumi narisee kengän alla ja posket helottaa ihanaa punaa :greet015 mä oon itekki ihan talvilapsi

Takaisin