Mä oon kanssa tästä omasta tilanteesta nyt taas ihan hoomoilasena. Tosiaan kun sinne eilen sörkin, niin ei tuo kyllä tunnu siltä, että se olisi ihan ookoo vielä ensi kierrossakaan yrittää. Käännyin ystäväni Googlen puoleen ja John Hopkins hospitaali jenkeissä kirjoitti, että suosittelevat kahden kuukauden parantumisaikaa ennen raskauden yritystä
Näissä on pakko olla jotain eroja just siinä, paljonko sitä tavaraa on sieltä otettu pois? Ymmärrän kyllä, jos on otettu se sokeripalan verran, mutta kun tässäkin otettiin vain 3mm paksuudelta sellainen iho"riekale" ja lääkäri sanoi, että tämän kierron yrityksen (kun ovulaatiopäivä oli silloin) jättäisi nyt välistä. Mutta kun sitä vertakin tuhruttaa ja sitten taas sanottiin, että niin kauan ei saa hepillä törkkiä kun tiputtaa. MUTTA mistä pirusta minä sitten kolmen viikon kuluttua tiedän, että tiputtaako tämän loopin takia vai normaalia alkukierron tiputtelua (joka sitten ei tällä korjaantuisikaan)
Haluan tietenkin noudattaa ohjeita, ja kaikista pahinta olisi raskautua ja sössiä raskaus kun menin liian aikaisin aloittamaan ja kohdunkaula antaa periksi