Raskaaksi 2019

Tällaiset tänään. Pitää kyllä pyytää se veritesti ja käydä loppuviikosta siinä. Ei siis yhtään, ei YHTÄÄN, oo olo et tää pitäis paikkaansa. Jotain vaaleanpunaistakin pyyhin myös tänään...

Onnea!! :smiley-bounce016

Tällaiset tänään. Pitää kyllä pyytää se veritesti ja käydä loppuviikosta siinä. Ei siis yhtään, ei YHTÄÄN, oo olo et tää pitäis paikkaansa. Jotain vaaleanpunaistakin pyyhin myös tänään...

Onnea! :love7 nyt tarraa ja liimaa jaja!

Aivan ihanaa, paljon onnea! :smiley-bounce016 Ja tarrasukkia matkaan! :Heartred

Eikä vähän ihanaa :happy7 paljon onnea Nipa:Heartred

Siis tätä mä oon yrittäny koko tän vuoden, harmi että se mies on edelleen työreissussa mutta mä sain smilin :Heartred otin siitä ihmeestä oikein kuvan tänne sitä en saa ladattuu

Kiitos kaikille:Heartbigred oikein valtavasti Tsemppiä tuleviin siirtoihin ja insseihin, jään pitämään teille kaikille peukkuja pystyssä ja taustailen tässä katsellen, että palaanko lähtöruutuun vielä.

Miten hienooooo! :excited001

Mä tein kardinaalimunauksen ja menin saunan jälkeen sörkkimään. Herramunvereni, tuntui siltä, että puolet värkistä puuttui :happy3 Nyt jotenkin tuntuu, että se ei kyllä ehdi ensi kiertoon mennessä käyttökuntoiseksi... Eletään kp25 ja menkat pitäisi alkaa perjantaina. Perjantaina tulisi myös kaksi viikkoa siitä sörkinnästä ja kolme viikkoa piti olla jalat ristissä. Tuhruttaa ja turhauttaa.

Paljon onnea Nipa!:Heartred:Heartred

Antaa valtavasti toivoa itellekki teidän onnistuminen vuodoista huolimatta.

Tänään kp3 ja pistokset alotan illalla. Soitin klinikalle ja sain ajan tasan viikon päähän kp10 ultraan. Voi kunpa päästäis vihdoin tekee inssi pois alta:notworthy

Jännä et jossain aloitetaan kp5 pistokset. Husilla ainakin.

Tänään koronatestiin :bag:

Nipanipanipa <3 Onnea <3 Vauvaliimaa, tarrasukkia, turvavyöt ja turvavaljaat tarraimella! Pysyy kiinni ja 9kk päästä voi tulla ulos <3

NewMoon onnea ja ihanaa vauvakuplaa <3

Nyt antoi Sofi kyllä törkeimmän värikertymän ikinä. Laimee pissakin ja vasta dpo8. Haluun vaan nähdä miltä nää näyttää kun lataa tänne. Negaa on tiedetään, haluun vaan takasin maan pinnalle kun täällä ei nää noista mitään :grin yksi on muokattu

Liitteet

• IMG_20200907_093043__01.jpg
    IMG_20200907_093043__01.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 164
  • IMG_20200907_093050.jpg
    IMG_20200907_093050.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 169
  • IMG_20200907_093429.jpg
    IMG_20200907_093429.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 173
Nyt antoi Sofi kyllä törkeimmän värikertymän ikinä. Laimee pissakin ja vasta dpo8. Haluun vaan nähdä miltä nää näyttää kun lataa tänne. Negaa on tiedetään, haluun vaan takasin maan pinnalle kun täällä ei nää noista mitään :grin yksi on muokattu

No on kyllä selkee viiva ekassa kuvassa :nailbiting:

Ääää! oon niin onnellinen tästä et tekis mieli melkee tirauttaa nyt sitä liimaa ja sukkia ja kaikkea :smiley-angelic001:Heartred

Kyllä mäki näissä nään sitä kuuluisaa jotain
innolla ootan miten tilanne kehittyy :happy:
Joo nää kuvat vääntyy kyl välillä ihan ihmeellisiks ku tänne lataa, laatu mitä hirvein yleensä.
Onks sul ennen tullu tollasia? mä en oo sofilla saanu koskaa mitään viivoja, mulla tuli niihin aina sellset valkoset palkit vaan :hilarious:

Takaisin