Raskaaksi 2019

Help!

Gyne soitti tänään (se gyne kestä en tykkää yhtään kuka on tosi kyrpä ortassa kokoajan). Hän oli nyt sitä mieltä että en voi alottaa letroja uudestaan ennenkun tarkistetaan ettei se "folli" mikä näkyi ultrassa silloin kp11 24mm ole kysta? Mä en jotenkin jaksa uskoo et se kysta ois?toki ei sitä tiedä mutta.. Ja meillä on kuitenkin lähete kohta tutkimuksiin niin tuntuu turhalta heittää taas pari sataa ultraan kun voisin mieluummin tuhlata sen vaikka aukkari tutkimukseen.. Söisittekö vaan ominpäin vielä kierron letroja ja kattoisitte mihin kierto menee?

Ihanaaaa vihdoin mun kilpparilääkitystä nostettiin jos sais arvot takas raiteille :happy:
Aloitin tänään kans terot, nyt on kp17.
En usko onnistumiseen tässä kierrossa mut oon ainakin tosi tyytyväinen, että tästä kierrosta tulee normaalipituinen.
Ihana hauvavauva ja tsempit nipalle :love7

Help!

Gyne soitti tänään (se gyne kestä en tykkää yhtään kuka on tosi kyrpä ortassa kokoajan). Hän oli nyt sitä mieltä että en voi alottaa letroja uudestaan ennenkun tarkistetaan ettei se "folli" mikä näkyi ultrassa silloin kp11 24mm ole kysta? Mä en jotenkin jaksa uskoo et se kysta ois?toki ei sitä tiedä mutta.. Ja meillä on kuitenkin lähete kohta tutkimuksiin niin tuntuu turhalta heittää taas pari sataa ultraan kun voisin mieluummin tuhlata sen vaikka aukkari tutkimukseen.. Söisittekö vaan ominpäin vielä kierron letroja ja kattoisitte mihin kierto menee?

Mä en oikee osaa sanoo. Mulla ei oo oikeen kokemusta kystista, kerran on ollut ja kun se puhkesi (?) niin teki tosi kipeetä, piti päivystykseen lähteä. Pystytkö kysä vielä jonkun toisen gynen mielipidettä?

Nipa: Ihana koiravauva!:Heartred Ja ihana on tuo sinun raskaustestin viivakin! Minä en tainnut esikoisesta tuon kummempaa viivaa koskaan testatakaan.

Sofia: Minä en omin päin menisi syömään. Kysy vaikka toiselta gyneltä vielä. Jos lääke voi pahentaa kystaa niin ei kannata ottaa riskiä. On h******n kipeä pahimmillaan. Minulta on jouduttu leikkaamaan yksi kysta kun puhkaisun jälkeen uusi ja painoi joka kerralla hermoon. Leikkauksessa meni sitten toinen munajohdinkin. Että niin kiva kysta oli..:shifty: Tosin valtaosa kystista on toki paljon vähemmän ikäviä. Kuulemma.

Minä sitten menin ja sairastuin.:sad001 Koronatestissä käyty ja nyt odotellaan karanteenissa tuloksia. Itseään ei tietenkään mikään muu huoleta kuin se, etten välttämättä pääse perjantaina ultraan (jos tulokset ei ehdi tulla ja tauti hellittää) ja siirto lykkääntyy. :arghh: No, toisaalta minulla tiputtelee vieläkin vähän verta menkkojen jäljiltä, joten en sitten tiedä onko tähän kiertoon järkevää siirtää muutenkaan.

Mutta saatiin kyllä hyviäkin uutisia! Meidän asunto meni kaupaksi!:woot: Ja sen meidän haaveileman omakotitalon myyjäkin hyväksyi meidän ostotarjouksen.:happy093
Nyt vain peukut pystyssä, että meidän lainahakemus menee läpi (alustavasti kyllä jo pankissa lupaili) ja talon kuntotarkastuksessa ei löydy mitään ihmeellistä. Olen kyllä aika fiiliksissä!

Pahoittelut negasta Jann :sad001 :Heartred
Jospa ensi kierto olisi teidän!

Aida ikävää, että sairastuit, toivotaan ettei ole koronaa :smiley-angelic001 Mutta tulipa hyviä uutisia talokaupoista, onnea niiden suhteen :)

Sofia, kyllä mäkin varmaan kysyisin vielä toisen gynen mielipidettä asiaan :think005 Tai vaikea sanoa, kun ei ole tosiaan tuosta kysta-asiasta kokemusta. :confused005 En ehkä napsisi omin päin, jos olisi kysta-epäilyä :bag:

Nipalle vielä, kyllä se sun viiva oli vahvistunut selkeästi! :woot:

Mä en oo nyt uskaltanut testata, kun negaa se varmaan näyttää. Katsotaan viikonloppuna tilannetta, nyt kp 33 :nailbiting:

Sofia, mäkään en kyllä omin päin söisi. Mulla on ollut kystia 2 ja ne on kyllä ihan tuskaisen kipeitä puhketessaan!

Kiitos neuvoista kaikille! Päätin nyt kuitenkin että pidän välikierron, saatan mennä aukkariin ja siellähän sitten näkee onko siellä vielä sama möllykkä. Siis musta tuntuu ettei tuolla gynellä oo ikinä muu mikään mielessä kun pelkät kystat, viimeksi kun olin hänellä ja oli ovulaatio tulossa ja kans iso folli niin hän sitäkin mietti että se voi myös olla kysta. Toki on parempi aina varmistaa mutta mulla ei ikinä oo ollut kystia, toki se ei sano ettei niitä vois tulla mutta tuntuu että sillä on pelkät kystat mielessään aina :DD onko kukaan käynyt terveystalolla aukkarissa? Yritin katsoa netistä sen hintaa kun halusin verrata ovumiaan mutta en löytänyt terveystalon hintaa siihen.. Ovumialla se oli jokun 270e kelan vähennyksen jälkeen

Mies sanoi et töissä kahvitauolla oli pari työkaveria heittänyt "vitsiä" syntyvyyden lasku uutisesta, pohtineet et pitää kaikkien lapsettomien lähteä kotiin pika pikaa korjaamaan asiaa. Huoh.

Tänään aiemmin oli lievää jomotusta alavatsassa/munasarjan kohdalla mutta päänsärkyä ei oo onneks ollu enää:dance011

Nipa: Ihana koiravauva!:Heartred Ja ihana on tuo sinun raskaustestin viivakin! Minä en tainnut esikoisesta tuon kummempaa viivaa koskaan testatakaan.

Sofia: Minä en omin päin menisi syömään. Kysy vaikka toiselta gyneltä vielä. Jos lääke voi pahentaa kystaa niin ei kannata ottaa riskiä. On h******n kipeä pahimmillaan. Minulta on jouduttu leikkaamaan yksi kysta kun puhkaisun jälkeen uusi ja painoi joka kerralla hermoon. Leikkauksessa meni sitten toinen munajohdinkin. Että niin kiva kysta oli..:shifty: Tosin valtaosa kystista on toki paljon vähemmän ikäviä. Kuulemma.

Minä sitten menin ja sairastuin.:sad001 Koronatestissä käyty ja nyt odotellaan karanteenissa tuloksia. Itseään ei tietenkään mikään muu huoleta kuin se, etten välttämättä pääse perjantaina ultraan (jos tulokset ei ehdi tulla ja tauti hellittää) ja siirto lykkääntyy. :arghh: No, toisaalta minulla tiputtelee vieläkin vähän verta menkkojen jäljiltä, joten en sitten tiedä onko tähän kiertoon järkevää siirtää muutenkaan.

Mutta saatiin kyllä hyviäkin uutisia! Meidän asunto meni kaupaksi!:woot: Ja sen meidän haaveileman omakotitalon myyjäkin hyväksyi meidän ostotarjouksen.:happy093
Nyt vain peukut pystyssä, että meidän lainahakemus menee läpi (alustavasti kyllä jo pankissa lupaili) ja talon kuntotarkastuksessa ei löydy mitään ihmeellistä. Olen kyllä aika fiiliksissä!

Kiitos. Kävin tänään verikokeessa. Tulos oli 47. Kuulosti musta kyllä kovin alhaiselta, mut poli ei ehtinyt vielä tänään ottaa kantaa siihen. Pyysin kontrolliakin. Oon googletellut tietenkin kaikenlaista, tässäkin asiassa, tieto lisää "tuskaa" :nailbiting::lurking:

Kiitos. Kävin tänään verikokeessa. Tulos oli 47. Kuulosti musta kyllä kovin alhaiselta, mut poli ei ehtinyt vielä tänään ottaa kantaa siihen. Pyysin kontrolliakin. Oon googletellut tietenkin kaikenlaista, tässäkin asiassa, tieto lisää "tuskaa" :nailbiting::lurking:

Ainakin jotain yrittää tapahtua! Ja viivatkin kuitenkin selvästi vahvistuneet. Voihan olla et sulla on ollut kiinnittyminen myöhään tms. Kontrolli kertoo :nailbiting:

Toivotaan että on noususuuntainen tulos! Ja huomasin kans et vaihteli kyllä viitearvot paljonkin riippuen lähteestä. Mulla oli dpo15 hcg 76 mutta mulla oli toki 100% varma dpo-päivä. Ja sulla kun ei katottu inssissä miltä tilanne näyttää et ei voi olla satavarma hedelmöittymispäivästä et jos sul onki 1-2pv pienemmät päivät niin arvo on varmasto aika keskiarvoinen :)

Moi kaikille piiitkästä aikaa! Mulla on ollu pahemmanluonteista ajan puuttumis ongelmaa ja sisäänkirjautumisen kanssa myös haastetta. Harmittaa olla ihan pihalla teidän kuulumisista:sad001
Viimeset 10 sivua kävin lukemassa ja Jesbelle ihanaa raskautta! New Moonille paljon paljon onnea pienen syntymästä ja ihanaa aikaa vauvakuplassa :Heartred Nipanderille onnittelut plussasta, toivotaan että hcg jatkaa nousua! :)

Koen että geleet on auttaneet toipumaan keskeytyksestä. Eka kierto oli mielestäni lyhyt eli 32 pv ja myös mahdollisesti tuli ovis, ihan varma en ole. Nyt tokassa kierrossa oli jo varma ovis, tai niin varma kun nyt voi olla, ja kierto 29 päivää mikä on ollut mulle uusi normaali geleen aikana. Ja on ihme, että oli normaali kierto, koska mulla oli edelleen se istukan palanen kohdussa. Ennen geleen käyttöä mun kierto oli n. 32-36 päivää, eli on lyhentynyt ihan mukavasti. Edelleen vaan tarvin Terolutit luteaalia pidentämään.

Mä sulta joskus aikaa sitten kyselin että miten tuo jäljelle jäänyt palanen oireili, mutta kun kuukausi ollut taukoa, niin et tietoakaan oletko jo vastannut..
Siis sulla kierto toimi kuitenkin normaalisti?
Mä olen tätä miettinyt, että tyhjeninköhän itse kunnolla, mutta ajattelin et kerta oviksen olen nyt molemmissa kierroissa tuntenut ja saanut testillä kiinni, niin eiköhän tuolla oo palauduttu.. Miten vois olla varma?
Ekat kunnolliset menkat tyhjennyksen jälkeen siis oli ja meni, oli tosi runsaat ja pitkät ja sen jälkeen tiputtelua/veristä pyyhkiessä jatkui melkein ovikseen asti noin joka toinen päivä.. Mietin jo et mitähän vattua tuolla tapahtuu ja onko kaikki sittenkään ok. Mut ovistesti oli vahva ja oviksen jälkeen loppui kokonaan. :confused005
Ovis oli myöhässä(kkm aiempiin kiertoihin nähden) kp18 tuli plussa, mut luulen oviksen ollene kp18-19. kp19 alko jo oireet helpottamaan.
Nyt ois siis dpo9-10. Kova flunssa iski päälle eilen, iltapalelua on ollut et väristyksiä vaan menee ja rinnat on vähän arat , tai nännit. Muutoin ei oireita ja odottelua vaan. Normaalisti odottelisin menkkoja jo huomiselle kun tänään kp28, mut eiköhän kierto oo pidempi, kun oviksin oli muutaman päivän myöhässä.
Viimeksi eli tyhjkennyskierrossa luteaali jäi 10päivään , mutta normisti ollu siellä 11-12.
Testit kuumottelis, mut koitan odotella rauhassa.

Niin monelle olis kommentoitavaa, mutta tästä alkaa jo romaani tulla, joten lopettelen tältä erää. Tsemppiä ja halauksia kaikille, olette olleet ajatuksissa vaikken ole tänne ennättänytkään :Heartred

Edit: Ja juuri kun olin entterin painanu ja menny vessaan, niin tuli ekaa kertaa menkkoja enteilevää peigeä pyyhkiessä :facepalm: Kakka. Eli vkl aikana alkanee uusi kierto, eikä tarvi jännäillä.

Muokattu viimeksi:
Keskeytin eilen opinnot joita oon tehny työn ohessa ja varasin keskusteluajan työterveyteen. Tänään tuli postissa pahimpaan ahistukseen tilattuja vauvanvaatteita (ja ylinopeussakko). Näillä mennään.

Tänään on jo parempi olo ja koronatesti oli negatiivinen, jee! Jos tänään ei enää nouse kuume niin taidan päästä huomenna ultraan. Ihan on tehnyt hyvää tällainen pysähtyminen ja lepääminen. Varmasti auttaa kummasti tässä vauvaprojektissa, että stressitaso laskee ja rentoutuu. Se saa olla tämän kierron projekti, että yritän ottaa rennosti ja lepäilen. Tänään on ollut ihana kuunnella sateen ropinaa!

Ihania hetkiä teidänkin kaikkien elämiin! :love017 Vaikeuksien keskellä niitä osaa erityisesti arvostaa.

Moi kaikille piiitkästä aikaa! Mulla on ollu pahemmanluonteista ajan puuttumis ongelmaa ja sisäänkirjautumisen kanssa myös haastetta. Harmittaa olla ihan pihalla teidän kuulumisista:sad001
Viimeset 10 sivua kävin lukemassa ja Jesbelle ihanaa raskautta! New Moonille paljon paljon onnea pienen syntymästä ja ihanaa aikaa vauvakuplassa :Heartred Nipanderille onnittelut plussasta, toivotaan että hcg jatkaa nousua! :)

Mä sulta joskus aikaa sitten kyselin että miten tuo jäljelle jäänyt palanen oireili, mutta kun kuukausi ollut taukoa, niin et tietoakaan oletko jo vastannut..
Siis sulla kierto toimi kuitenkin normaalisti?
Mä olen tätä miettinyt, että tyhjeninköhän itse kunnolla, mutta ajattelin et kerta oviksen olen nyt molemmissa kierroissa tuntenut ja saanut testillä kiinni, niin eiköhän tuolla oo palauduttu.. Miten vois olla varma?
Ekat kunnolliset menkat tyhjennyksen jälkeen siis oli ja meni, oli tosi runsaat ja pitkät ja sen jälkeen tiputtelua/veristä pyyhkiessä jatkui melkein ovikseen asti noin joka toinen päivä.. Mietin jo et mitähän vattua tuolla tapahtuu ja onko kaikki sittenkään ok. Mut ovistesti oli vahva ja oviksen jälkeen loppui kokonaan. :confused005
Ovis oli myöhässä(kkm aiempiin kiertoihin nähden) kp18 tuli plussa, mut luulen oviksen ollene kp18-19. kp19 alko jo oireet helpottamaan.
Nyt ois siis dpo9-10. Kova flunssa iski päälle eilen, iltapalelua on ollut et väristyksiä vaan menee ja rinnat on vähän arat , tai nännit. Muutoin ei oireita ja odottelua vaan. Normaalisti odottelisin menkkoja jo huomiselle kun tänään kp28, mut eiköhän kierto oo pidempi, kun oviksin oli muutaman päivän myöhässä.
Viimeksi eli tyhjkennyskierrossa luteaali jäi 10päivään , mutta normisti ollu siellä 11-12.
Testit kuumottelis, mut koitan odotella rauhassa.

Niin monelle olis kommentoitavaa, mutta tästä alkaa jo romaani tulla, joten lopettelen tältä erää. Tsemppiä ja halauksia kaikille, olette olleet ajatuksissa vaikken ole tänne ennättänytkään :Heartred

Edit: Ja juuri kun olin entterin painanu ja menny vessaan, niin tuli ekaa kertaa menkkoja enteilevää peigeä pyyhkiessä :facepalm: Kakka. Eli vkl aikana alkanee uusi kierto, eikä tarvi jännäillä.
Tuo kohtuun jäänyt istukan pala oireili vuotamalla. Aluksi jälkivuotoa tuli normaalisti ja se alkoi ihan hyvässä ajassa niukkenemaan. Pari päivää oli vuodotonta, kunnes alkoi vaaleanrusehtava tiputtelu. Sitä sitten jatkui viikkoja, pari kertaa oli vuodottomia päiviä välissä. Muutama päivä ennen ekoja menkkoja irtosi joku tosi iso pala/hyytymä/jotain kiinteää, mutten pystynyt tarkemmin katsomaan sitä kun olin töissä. Menkat tuli ja meni, mutta tiputtelu jatkui verisenä, jolloin alkoi olla selvää, että jotain on vialla ja hakeuduin lääkäriin. Mulla ei missään vaiheessa ollut kipuja, hajua tai kuumetta, mistä olisin tajunnut jo aiemmin mennä tutkimuksiin. Pala irrotettiin hysteroskopialla nukutuksessa, kun se oli niin iso. Siitäkin tuli tietysti jälkivuotoa ja sitten menkat ajallaan. Nyt ei enää vuoda mitään. :happy: Outoa, mutta kierto on tosiaan toiminut normaalisti koko ajan.

Tsemppiä piinailuun! :)

Ihana koiruli, söpö todella! :love7

Aidalle onnea negasta koronatestissä! :hello ja asuntokauppojen hyvästä näkymästä! Tänään tosiaan on ollut tunnelmallista, kun on satanut. Miehen kanssa kävimme sateettomana hetkenä metsässä, mies otti haulikon mukaan jos olisi kanalintuja näkynyt. No piilossa älysivät pysyä... :grin Mies tosin on metsästäjäksi hellämielinen, ei aina raaski ampua. Minä hiippailin hiljaisuudesta ja rämeen tuoksusta nauttien perässä. Koira nautti, kun sai juosta vapaana.

Ne menkat ei ole vieläkään alkaneet. :confused005 kävin tänä aamuna verikokeessa, jos löytyisi selitys kilpirauhasarvoista.

Täällä herättiin kp1 aamuun. Eilen jo kovasti yritti alkaa, mutta ei intoutunut kunnolla ennen 18.00. Jotenkin todella hyvä fiilis. Koputan puuta. Mutta silti, silleen TÄÄ on meidän kierto :hilarious: Katsotaan sitten kun vuoto jatkuu menkkojen jälkeen ja taas vituttaa kun ei LOOP auttanutkaan mihinkään :hilarious:

Nyt taas ryhdistäydyin ja alan mittailemaan lämpöjä. Ovistestejä on järkyttävä kasa jäljellä kun viime kiertoon ostin muistaakseni sen 52 testin paketin ja ovis tulikin jo kp16, kuten edellisessäkin kierrossa :eek: Mies sai töistä parhaita mahdollisia uutisia, jos ei olla valmiita muuttamaan, voi hän jatkaa työtään koti-Suomesta ja siellä maailmalla paikan ottaa yksi toinen tiimin jäsen! Eli edessä ei olekaan "pakkovauvanteko" tai työttömyys! :smiley-bounce012 Tämän pitäisi nyt vähentää stressiä molemmissa.

Eilen ostin uuden puhelimen ja Clue ja Flo molemmat nollaantui :happy3 Sinne meni kolmen vuoden menkkadata. Shittt :smiley-angry019

Täällä herättiin kp1 aamuun. Eilen jo kovasti yritti alkaa, mutta ei intoutunut kunnolla ennen 18.00. Jotenkin todella hyvä fiilis. Koputan puuta. Mutta silti, silleen TÄÄ on meidän kierto :hilarious: Katsotaan sitten kun vuoto jatkuu menkkojen jälkeen ja taas vituttaa kun ei LOOP auttanutkaan mihinkään :hilarious:

Nyt taas ryhdistäydyin ja alan mittailemaan lämpöjä. Ovistestejä on järkyttävä kasa jäljellä kun viime kiertoon ostin muistaakseni sen 52 testin paketin ja ovis tulikin jo kp16, kuten edellisessäkin kierrossa :eek: Mies sai töistä parhaita mahdollisia uutisia, jos ei olla valmiita muuttamaan, voi hän jatkaa työtään koti-Suomesta ja siellä maailmalla paikan ottaa yksi toinen tiimin jäsen! Eli edessä ei olekaan "pakkovauvanteko" tai työttömyys! :smiley-bounce012 Tämän pitäisi nyt vähentää stressiä molemmissa.

Eilen ostin uuden puhelimen ja Clue ja Flo molemmat nollaantui :happy3 Sinne meni kolmen vuoden menkkadata. Shittt :smiley-angry019

Ehkei vuoto enää alakaan! Paitsi jos nyt joku rupi irtoaa, voiko se vielä vuodella? Kauanko vielä seksikieltoa?
Hyvä toi työjuttu!! Ja jotenkinhan nuo tiedot sai synkattya puhelimesta toiseen..pitiköhän olla kirjautuneena, tai ennen kuin kirjautuu uudella Puh niin siirtää..öö joo. Itsellä se meni plörinäks, joten käsin laitoin vain menkkojen ajankohdat uuteen Flohun. Mutta mulla oli alle 2v tietoja siellä :p

Ehkei vuoto enää alakaan! Paitsi jos nyt joku rupi irtoaa, voiko se vielä vuodella? Kauanko vielä seksikieltoa?
Hyvä toi työjuttu!! Ja jotenkinhan nuo tiedot sai synkattya puhelimesta toiseen..pitiköhän olla kirjautuneena, tai ennen kuin kirjautuu uudella Puh niin siirtää..öö joo. Itsellä se meni plörinäks, joten käsin laitoin vain menkkojen ajankohdat uuteen Flohun. Mutta mulla oli alle 2v tietoja siellä :p

No, niinhän se menee, että pessimisti ei pety :hilarious: Tänään on tasan kaksi viikkoa ja kolme viikkoa oli kielto, mikäli siis ei enää vuoda. Jos vuotaa, niin sit vuodon loppuun asti. Tarkastelemma tilannetta menkkojen jälkeen joskus ensi viikolla :pompus: Tossa just katsoin, et en vissiin edes ollut mitenkään kummoisesti rekisteröitynyt, kun ei sähköposti ja mikään salasanayhdistelmä skulannut :shifty: No, onneksi ehdin joskus kesällä rekisteröityä Countdown to pregnancy -sivustolle ja sinne lyömään useamman kierron tiedot! Kaivelen sieltä sitten.

Takaisin