Raskaaksi 2019

Onnea newmoon!

Nipalle tsempit, rfsun testit on lähiaikoina ollut ihan kuraa joten jättäisin ne kauppaan (sekä herkät että normi liuskat).

Sympatiat negoista ja tsempit piinailijoille.

Kp 2 alkoi hirveellä splatter showlla ja ilmoitin just esikoisen tarhaan tammikuusta alkaen. Joten sinne meni mun unelma, että lasten välissä ei tarvis näyttää naamaansa työelämässä :sour:

Nipanderi ihan selkeä punainen viiva! Ihan valtavasti onnea, pieni itku tirahti täällä! :Heartbigred

NewMoonille sylin täydeltä onnea pienestä unelmasta! :HeartbigredMiten jakselet?

Siis onhan tossa viiva! :love7 onnea! Mikä dpo sulla menossa?

Mitä täällä ehtikään tapahtua sillä välin kun kävin vauvan synnyttämässä. Pers hellänä yritän tässä hetken istua ja lueskella. Nyt kun vauva näyttää nukkuvan.

Paljon onnea NewMoon vauvasta! :Heartbigred

Newmoonille onnittelut, pitkä tie on takana :Heartred

Nipanderi, ihan selvä plussa on! Joku laittoi vähän aikaa sitten Plussa vai ei ketjuun miten oli testannut RFSUn puikolla ja PC:n puikolla, ja RFSUssa ei näkynyt mitään vaikka PC:ssa selvä viiva. Ihan susi siis. Vahvistumista!

Ei vitsi. :bag: Ai. Voi ei. Mä en ole tehnyt niitä, joten en tunnistanut. :facepalm: Olen pahoillani!

äh! ei haittaa mitään :happy::grin

Siis onhan tossa viiva! :love7 onnea! Mikä dpo sulla menossa?

Mitä täällä ehtikään tapahtua sillä välin kun kävin vauvan synnyttämässä. Pers hellänä yritän tässä hetken istua ja lueskella. Nyt kun vauva näyttää nukkuvan.
Ihanaa paljon onnea teille :binkybaby:Heartblue
Ei tässä varmaan mitään näy, kun tän tänne lataa, mut on tää nyt yhdenlaista näiden testien kanssa:mad: onkohan nää pc:t ihan paskoja?

Varmaan ryssin eilen viimeistään sit, jos jotain yrittää tapahtua:banghead: Tein eilen vielä rfsu 6 päivää ennen testin (en kyllä aamupissasta) ja sekin oli ihan tyhjä.... Että kyllä mä sitten eilen pari lasia viiniä ja skumppakin join:banghead:

Hei vau :nailbiting::nailbiting::Heartred onhan toi nyt plussaa jo nyt liimat sinne!

Joku laittoi vähän aikaa sitten Plussa vai ei ketjuun miten oli testannut RFSUn puikolla ja PC:n puikolla, ja RFSUssa ei näkynyt mitään vaikka PC:ssa selvä viiva. Ihan susi siis.

Minä testasin kahdella rfsu-testillä tänään. :eek: Pitäisiskö ihan ottaa toinenkin testilaatu huomenna? Menkat ei tunnu vielä alkavan.

Newmoonille onnittelut, pitkä tie on takana :Heartred

Nipanderi, ihan selvä plussa on! Joku laittoi vähän aikaa sitten Plussa vai ei ketjuun miten oli testannut RFSUn puikolla ja PC:n puikolla, ja RFSUssa ei näkynyt mitään vaikka PC:ssa selvä viiva. Ihan susi siis. Vahvistumista!

Mulla meni näin! Toivotaan, että viiva pysyy!:Heartred

NewMoon, onnea valtavasti! :Heartbigred

Newmoon onnea! Ja Nipa paljon onnea! Jos tuo on vain haamu niin on kyllä törkeä! Jopa mun silmät näkee sen selvästi!!

Kp42.. Koska ne menkat alkaa? Masennun ihan just :arghh:

On kyllä outoa! :sorry: jos ei edes tärpin takia näin..joko oli ovuloimaton tai myöhäinen ovis???o_O meinaatko ens kierrossa syödä letroja? En usko et ne aiheuttaisi harmia kahta kertaa putkeen. Tai yks välikierto..

On kyllä outoa! :sorry: jos ei edes tärpin takia näin..joko oli ovuloimaton tai myöhäinen ovis???o_O meinaatko ens kierrossa syödä letroja? En usko et ne aiheuttaisi harmia kahta kertaa putkeen. Tai yks välikierto..

No on.. Toivon että ovis oli siinä kp28 tienoilla kun oli oireet ja menkat alkais nyt 5päivän sisään.. Mulla on keskiviikkona soittoaika gynelle niin katotaan mitä mieltä se on niistä letroista.. En oikeesti jaksa toista näin pitkää kiertoa. Ahdistaa kun muut ehtii yrittämään jo kaks kertaa kun mä junnaan samassa kierrossa. Oon ollut niin itkunen tän viikon. Alkaispa nyt vaan ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon..

No on.. Toivon että ovis oli siinä kp28 tienoilla kun oli oireet ja menkat alkais nyt 5päivän sisään.. Mulla on keskiviikkona soittoaika gynelle niin katotaan mitä mieltä se on niistä letroista.. En oikeesti jaksa toista näin pitkää kiertoa. Ahdistaa kun muut ehtii yrittämään jo kaks kertaa kun mä junnaan samassa kierrossa. Oon ollut niin itkunen tän viikon. Alkaispa nyt vaan ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon..

Tiedän tunteen..mulla 33-43 kierrot yleensä :(

Minä olen täällä nyt ihan fiiliksissä Nipanderin plussasta ja NewMoonin vauvasta! :smiley-bounce016

Superisti onnea Newmoon!:Heartbigred

Ja Nipalle varovaisesti jo onnitteluja ja reilusti tarrasukkia pienelle.:Heartbigred

Meillä tehdään pakastealkionsiirto tähän käynnissä olevaan omaan kiertoon. Perjantaina on ultra ja ovulaatiotestejä teen myös. Varmaan jonnekin seuraavalle viikolle osuu siirto. Toivottavasti ei viikonloppuun, ettei mene ohi sen takia.

Minä olen täällä nyt ihan fiiliksissä Nipanderin plussasta ja NewMoonin vauvasta! :smiley-bounce016

Superisti onnea Newmoon!:Heartbigred

Ja Nipalle varovaisesti jo onnitteluja ja reilusti tarrasukkia pienelle.:Heartbigred

Meillä tehdään pakastealkionsiirto tähän käynnissä olevaan omaan kiertoon. Perjantaina on ultra ja ovulaatiotestejä teen myös. Varmaan jonnekin seuraavalle viikolle osuu siirto. Toivottavasti ei viikonloppuun, ettei mene ohi sen takia.

Mullakin on perjantaina ultra ja toivottavasti siirto sit siitä seuraavalla viikolla :)

Tällaiset tänään. Pitää kyllä pyytää se veritesti ja käydä loppuviikosta siinä. Ei siis yhtään, ei YHTÄÄN, oo olo et tää pitäis paikkaansa. Jotain vaaleanpunaistakin pyyhin myös tänään...

Liitteet

• IMG_20200907_064427.jpg
    IMG_20200907_064427.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 235
Takaisin