Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis onhan tossa viiva! onnea! Mikä dpo sulla menossa?
Mitä täällä ehtikään tapahtua sillä välin kun kävin vauvan synnyttämässä. Pers hellänä yritän tässä hetken istua ja lueskella. Nyt kun vauva näyttää nukkuvan.
Ei vitsi. :bag: Ai. Voi ei. Mä en ole tehnyt niitä, joten en tunnistanut. Olen pahoillani!
Ihanaa paljon onnea teilleSiis onhan tossa viiva! onnea! Mikä dpo sulla menossa?
Mitä täällä ehtikään tapahtua sillä välin kun kävin vauvan synnyttämässä. Pers hellänä yritän tässä hetken istua ja lueskella. Nyt kun vauva näyttää nukkuvan.
Ei tässä varmaan mitään näy, kun tän tänne lataa, mut on tää nyt yhdenlaista näiden testien kanssa onkohan nää pc:t ihan paskoja?
Varmaan ryssin eilen viimeistään sit, jos jotain yrittää tapahtua:banghead: Tein eilen vielä rfsu 6 päivää ennen testin (en kyllä aamupissasta) ja sekin oli ihan tyhjä.... Että kyllä mä sitten eilen pari lasia viiniä ja skumppakin join:banghead:
Joku laittoi vähän aikaa sitten Plussa vai ei ketjuun miten oli testannut RFSUn puikolla ja PC:n puikolla, ja RFSUssa ei näkynyt mitään vaikka PC:ssa selvä viiva. Ihan susi siis.
Minä testasin kahdella rfsu-testillä tänään. Pitäisiskö ihan ottaa toinenkin testilaatu huomenna? Menkat ei tunnu vielä alkavan.
Newmoonille onnittelut, pitkä tie on takana
Nipanderi, ihan selvä plussa on! Joku laittoi vähän aikaa sitten Plussa vai ei ketjuun miten oli testannut RFSUn puikolla ja PC:n puikolla, ja RFSUssa ei näkynyt mitään vaikka PC:ssa selvä viiva. Ihan susi siis. Vahvistumista!
Kp42.. Koska ne menkat alkaa? Masennun ihan just :arghh:
On kyllä outoa! jos ei edes tärpin takia näin..joko oli ovuloimaton tai myöhäinen ovis??? meinaatko ens kierrossa syödä letroja? En usko et ne aiheuttaisi harmia kahta kertaa putkeen. Tai yks välikierto..
No on.. Toivon että ovis oli siinä kp28 tienoilla kun oli oireet ja menkat alkais nyt 5päivän sisään.. Mulla on keskiviikkona soittoaika gynelle niin katotaan mitä mieltä se on niistä letroista.. En oikeesti jaksa toista näin pitkää kiertoa. Ahdistaa kun muut ehtii yrittämään jo kaks kertaa kun mä junnaan samassa kierrossa. Oon ollut niin itkunen tän viikon. Alkaispa nyt vaan ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon..
Minä olen täällä nyt ihan fiiliksissä Nipanderin plussasta ja NewMoonin vauvasta!
Superisti onnea Newmoon!
Ja Nipalle varovaisesti jo onnitteluja ja reilusti tarrasukkia pienelle.
Meillä tehdään pakastealkionsiirto tähän käynnissä olevaan omaan kiertoon. Perjantaina on ultra ja ovulaatiotestejä teen myös. Varmaan jonnekin seuraavalle viikolle osuu siirto. Toivottavasti ei viikonloppuun, ettei mene ohi sen takia.