Raskaaksi 2019

Voi Nipa!:Heartbigred:hello2 Wau!!!! Miten voikaan ihminen olla näin onnellinen toisen puolesta!:dummy:
Vedäpäs meidät muutkin mukaan plussa-aaltoon. Hyvin voisin toisen toukokuisen vauvan ottaa. Olisi siinä sitten molempien lasten synttärit ihan lähekkäin.

Minulla on vähän huoli tästä seuraavasta siirrosta. Keltarauhastukilääkitys teki sen että menkat on nyt kestäneet jo yli viikon. Tai ei nyt menkat varsinaisesti, mutta tiputtelee edelleen välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mietityttää miltä limakalvo näyttää nyt kun tämä venyy. Toki on mahdollista, että ovulaatiokin sitten tulee myöhemmin. Onneksi on se ultra perjantaina niin nähdään miltä näyttää.

Mullakin on perjantaina ultra ja toivottavasti siirto sit siitä seuraavalla viikolla :)
Oi, mahtavaa. Jännätään yhdessä sitten.:nailbiting:

Nega sieltä silti tuli nyt aamulla apteekin herkällä testillä. Ei se testien vika taida olla. :sad001

Negaa täälläkin dpo9 onneksi vasta.. mutta tuskinpa muuksi muuttuu. Koronatestikin nega :hilarious: onneksi.

Pahoittelut Onnenomena :Heartred

Pahoittelut negoista :( täällä vihdoin kp1. Kierto oli 43 päivää. Jumalaare että tuntui ikuisuudelta.. Ens viikon maanantaina on kuulemma miehen tulokset tullu omalle terkkarille. Onko muilla muuten letroista mitä sivuvaikutuksia? Mulla oli alussa päänsärky mutta nyt loppukierrosta itkuisuus ja nyt on kovemmat menkka kivut, vaikka ei sillä että vielä särkylääkettä tarvisi.

Pahoittelut negoista :sad001 täällä vihdoin kp1. Kierto oli 43 päivää. Jumalaare että tuntui ikuisuudelta.. Ens viikon maanantaina on kuulemma miehen tulokset tullu omalle terkkarille. Onko muilla muuten letroista mitä sivuvaikutuksia? Mulla oli alussa päänsärky mutta nyt loppukierrosta itkuisuus ja nyt on kovemmat menkka kivut, vaikka ei sillä että vielä särkylääkettä tarvisi.

Päänsärkyä ainakin ollut joskus :scratch

Pahoittelut negoista :sad001 täällä vihdoin kp1. Kierto oli 43 päivää. Jumalaare että tuntui ikuisuudelta.. Ens viikon maanantaina on kuulemma miehen tulokset tullu omalle terkkarille. Onko muilla muuten letroista mitä sivuvaikutuksia? Mulla oli alussa päänsärky mutta nyt loppukierrosta itkuisuus ja nyt on kovemmat menkka kivut, vaikka ei sillä että vielä särkylääkettä tarvisi.

Onneksi vihdoin uusi kierto ja uusi mahdollisuus! Mulla ei oo letroista tullu sivuvaikutuksia, tai en ainakaa nyt äkkiseltään muista:scratch tänään aamulla heräsin kauheeseen hedariin, mut luulen et johtuu niskajumista.. Pitää yrittää vähän venyttää jos se auttais

Mulla kuivui suu niinä päivinä kun söin letroja ja hikoilutti. Muuten oli sit pahemmat PMS-oireet.

Pahoittelut Onnenomenalle negasta!

Mulla on oudot menkat ja mun tekis mieli mielenrauhan vuoksi testata kaapista vika r-testi vaikkei oo mitään oireitakaan. Vuotoa oli vaan kp2 ns suht normaalisti, eka päivä tosi vähän ja kolmas taas vähäistä ja tänään jää vaan pyyhkiessä.. tälläsiä mun menkat on ollut sillon kun oli kierukka (jos menkat ees tuli ylipäätään). Ei kipuja, pms oireita ei ollut. Outo, ja nyt mun pää taas alkoi kuvittelemaan kaikenlaistaista :dance008 ehkä ootan viikon et mitkä fiilikset ja mietin uudestaan, kun puhdas nega sais vaan sen fiiliksen päälle että oon pöpi.

Pahoittelut Onnenomenalle negasta!

Mulla on oudot menkat ja mun tekis mieli mielenrauhan vuoksi testata kaapista vika r-testi vaikkei oo mitään oireitakaan. Vuotoa oli vaan kp2 ns suht normaalisti, eka päivä tosi vähän ja kolmas taas vähäistä ja tänään jää vaan pyyhkiessä.. tälläsiä mun menkat on ollut sillon kun oli kierukka (jos menkat ees tuli ylipäätään). Ei kipuja, pms oireita ei ollut. Outo, ja nyt mun pää taas alkoi kuvittelemaan kaikenlaistaista :dance008 ehkä ootan viikon et mitkä fiilikset ja mietin uudestaan, kun puhdas nega sais vaan sen fiiliksen päälle että oon pöpi.

Mutta toisaalta - jos on epäilys, miksi ei testasi. Silloin tietäisi välttää kaikkea vauvalle vaarallista, jos olisikin raskaana. Minäkin olen kerran testannut nyt keväällä, kun oli niin niukkaa vuoto. Ystäväni sai kerran ultrassa aika yllätyksen, kun vauva olikin kuukauden vanhempi. Niukat menkat olivat olleet kiinnittymisvuotoa.

Päänsärky riivaa edelleen, toivottavasti helpottais.. Toka pistos piti töissä kahvitauolla hoitaa vessassa, no meni se niinkino_O

Eiköhän tää kierto ollu tässä. Ens viikolla toiv alkaa pistelyt :smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20200909_075321.jpg
    IMG_20200909_075321.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 183
View attachment 93551 meidän vauva saapui eilen:Heartred tänään meen verikokeeseen... Onneksi on tämä hauvavauvaa sitten, jos tää toinen menee vihkoon:nailbiting:

Oooii:love7 ihana! En muista mikä rotu olikaan? Näyttää lagotolta tai espanjanvesikoiralta..
Ootko tehnyt lisää testejä, onko vahvistunut? Tai onko oireita ilmennyt? Hyvin se menee :Heartpink

Oooii:love7 ihana! En muista mikä rotu olikaan? Näyttää lagotolta tai espanjanvesikoiralta..
Ootko tehnyt lisää testejä, onko vahvistunut? Tai onko oireita ilmennyt? Hyvin se menee :Heartpink

En mä tiedä onko toi vahvistunut vai ei, ei se ainakaan tasavahva ole... Ei oo mitään oireita

Liitteet

• IMG_20200909_081624.jpg
    IMG_20200909_081624.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 216
Takaisin