No välillä tuntuu, että tämä raskautuminen on kyllä melkoista salatiedettä ja sattumankauppaa... Mutta täällä pidetään Nipa sulle peukkuja ja varpaita pystyssä ja toivotaan parasta lopputulosta:)
Hitto näissä hoidoissa kyllä jää henkinen puoli ihan liian vähälle huomiolle kokonaisuudessaan. Sama homma keskenmenojen kanssa. Se että pahimmassa tapauksessa kukaan hoitava taho ei keskity millään tavalla siihen, miltä hoidettavasta tuntuu. Onko teille tarjottu hoitojen tai keskenmenojen yhteydessä esimerkiksi keskusteluapua yms?
Välillä tuntuu hoidoissa unohtuvan se toinen osapuolikin. Ekan kerran mies huomioitiin nyt viesteissä mitä tuli hoitopolulta. Olin ihan että häh??!! Siis positiivista kerrankin.
Meille tehtiin lähete psykalle tokan inssin jälkeen. Olin jo alun perin rastittanut niistä alkukyselykaavakkeista, että halutaan keskusteluapua. Oon käynyt siellä kahdesti, tokalla kerralla oli myös mies mukana. Kolmas aika otettiin enemmän syksyyn, kun vähän ootellaan että mitä tässä seuraavaksi sit meille tehtäis on kyl ollu hyvä käydä vähän juttelemassa mut joo, hoidoissa miestä ei oo huomioitu mitenkään, muuta kun aina on kaks penkkiä siinä tyhjillään, kun astuu sisään toimenpidehuoneeseen eihän ne insseissä edes odota, että mies käy siellä muuta kun veivaamassa purkkiin