Raskaaksi 2019

Onnea Sen!!
Ja nipalle tsempit inssiin, jospa kolmas kerta toden sanoo:Heartred

Mulla loman eka päivä. Kohta kampaajalle, jos se vähän piristäisi. Jotenkin apea olo ja snadisti masentaa, varmaa jotai pms oireilua. Noh, kaksi viikkoa niin pääsee piikittään:thumleft

Ja sofia oon sata varma et nyt plussaat! :hello2

Sen, täältäkin onnea vielä! Niin hieno juttu :smiley-angelic003:love7

Nipanderille myös tsemppiä inssiin, josko nyt vihdoin tarttuis pieni mukaan :thumright

Ja Sofian testiä odotellaan :grin

Mulla oli aivan hirvee migreeni, piti perua etäluennot ja kaikki. Makasin yöllä vessan lattialla vati kainalossa ja vasta nyt helpotti. Heräsinkin juuri. Yh, mitkä oli olot :bored:
Onneksi särky meni ohi, nyt enää vaan etoo. Itekin tässä toivon jos olis jonkun kultamunan hautonut, mut noh, tuskinpa :rolleyes::confused005

Nyt tulee tilitys. Ihan vitun uskomatonta toimintaa HUSilta taas. Meidän alkioita olis pitänyt ottaa useampi sulamaan eilen, että oltais päästy tänään siirtoon, niin biologi oli ottanut vaan yhden, joka sitten ei jatkanut jakaantumista :sorry: Mulla on mennyt ihan turhaan tähän kiertoon rahaa useampi satanen. Pettymys on ihan valtava, oon itkenyt silmät päästäni. Laitoin palautetta netin kautta tonne. OmaKannassa lukee että ens kerralla ottavat useamman sulamaan. Me ei onnistuta ikinä, kaikki on näköjään sitä vastaan.

Sen, täältäkin onnea vielä! Niin hieno juttu :smiley-angelic003:love7

Nipanderille myös tsemppiä inssiin, josko nyt vihdoin tarttuis pieni mukaan :thumright

Ja Sofian testiä odotellaan :grin

Mulla oli aivan hirvee migreeni, piti perua etäluennot ja kaikki. Makasin yöllä vessan lattialla vati kainalossa ja vasta nyt helpotti. Heräsinkin juuri. Yh, mitkä oli olot :bored:
Onneksi särky meni ohi, nyt enää vaan etoo. Itekin tässä toivon jos olis jonkun kultamunan hautonut, mut noh, tuskinpa :rolleyes::confused005

Mulla oli kans ihan hc migreeni eilen, eli joko mulla oli ovis tai sit se oli toi ukkonen. Tavallaan vähän semmonen fiilis että ovis ois vasta tulossa, joten en ole varma. Ärsyttää kun ovis päivänä usein iskee just migge niin ei todellakaan tule talleteltua, me onneksi edeltävänä päivänä kyllä ehdittiin JOS nyt oli siis ovis migreeni. Mulla on krooninen migreeni muutenkin, niin näitä nyt tulee syystä ja toisesta - mut voimakas migreeni jos tulee niin yleensä syy nimenomaan on toi ovis tai tyyliin stressin laukeaminen, muuten säryt on aika siedettävää luokkaa.

Nyt tulee tilitys. Ihan vitun uskomatonta toimintaa HUSilta taas. Meidän alkioita olis pitänyt ottaa useampi sulamaan eilen, että oltais päästy tänään siirtoon, niin biologi oli ottanut vaan yhden, joka sitten ei jatkanut jakaantumista :sorry: Mulla on mennyt ihan turhaan tähän kiertoon rahaa useampi satanen. Pettymys on ihan valtava, oon itkenyt silmät päästäni. Laitoin palautetta netin kautta tonne. OmaKannassa lukee että ens kerralla ottavat useamman sulamaan. Me ei onnistuta ikinä, kaikki on näköjään sitä vastaan.

Voi paska! Alko ketuttaa sun puolesta! :sad010

Aivan käsittämätöntä toimintaa:( oon tosi pahoillani tilanteesta. Nää hoidon siirtymiset on aivan peestä kaiken rahanmenon lisäksi.

Aivan käsittämätöntä paskaa. Voimia.:Heartred

Niinpä.. En vaan ymmärrä miten voidaan möhliä noin..

On kyllä taas ihan syvältä :sorry: voimahalit täältä :Heartred

Mulla oli kans ihan hc migreeni eilen, eli joko mulla oli ovis tai sit se oli toi ukkonen. Tavallaan vähän semmonen fiilis että ovis ois vasta tulossa, joten en ole varma. Ärsyttää kun ovis päivänä usein iskee just migge niin ei todellakaan tule talleteltua, me onneksi edeltävänä päivänä kyllä ehdittiin JOS nyt oli siis ovis migreeni. Mulla on krooninen migreeni muutenkin, niin näitä nyt tulee syystä ja toisesta - mut voimakas migreeni jos tulee niin yleensä syy nimenomaan on toi ovis tai tyyliin stressin laukeaminen, muuten säryt on aika siedettävää luokkaa.

Joo tosi samat fiilikset. Mulla se hormonaalinen migreeni on tyyliin luokkaa pää räjähtää. Koskee siis aivan sairaasti. :help Mut ite oon aika varma, et tää oli nyt hormonaalista, oli niin jäätävä olo ja vieläkin itseasiassa on sellanen pieni päänsärky tuntuma toisella puolella päätä. Tänään oli ovistesti herännyt selkeesti henkiin, et uskon siis siihen et jos jotain tapahtuis tällä kertaa. :smiley-angelic001

Ei helvetti..!! Kiva että pitäis tehdä niidenkin työt näköjään. Itse asiassa tästä tuli mieleen, kun olin inssissä viimeksi, mua ennen kävi vastaanotolla tyttö , oli siellä 7min ja sit tuli itkien pois ja sanoi äidilleen että sai väärää lääkettä..siis ilmeisesti oli vetänyt jo väärää lääkettä..ja äiti meni kysyy kelle voi reklamoida .. hyvä luotto tohon paikkaan..niillä on liikaa töitä :(

Simpat on nyt kyydissä

Siis apua mitä? Voi hele sentään:Heartbigred hyvä, että laitoit palautetta, vaikka se ei tietenkään korjaa aiheutunutta mielipahaa eikä tappiota:Heartred ihan uskomatonta!!!

Jannn.. Mitkä speksit? :hilarious: ei mulla hirveenä oo antaa mitään:hilarious: täällä kun ei enää inssiin mentäessä edes ultrata, niin mun tilanteestahan mä en tiedä mitään enempää kun viimeksikään:hilarious: miehen näyte oli jälleen hyvä ja 40 miljoonaa liikkuvaa kaveria pesun jälkeen lähti etsimään kohdetta:grin

Simpat on nyt kyydissä

Siis apua mitä? Voi hele sentään:Heartbigred hyvä, että laitoit palautetta, vaikka se ei tietenkään korjaa aiheutunutta mielipahaa eikä tappiota:Heartred ihan uskomatonta!!!

Jannn.. Mitkä speksit? :hilarious: ei mulla hirveenä oo antaa mitään:hilarious: täällä kun ei enää inssiin mentäessä edes ultrata, niin mun tilanteestahan mä en tiedä mitään enempää kun viimeksikään:hilarious: miehen näyte oli jälleen hyvä ja 40 miljoonaa liikkuvaa kaveria pesun jälkeen lähti etsimään kohdetta:grin

Ainiin :hungover::hilarious: oho 40..meillä luki omakannassa 5.5.E6/ml pesun jälkeen mutta voiko tarkoittaa tuota..

Ei helvetti..!! Kiva että pitäis tehdä niidenkin työt näköjään. Itse asiassa tästä tuli mieleen, kun olin inssissä viimeksi, mua ennen kävi vastaanotolla tyttö , oli siellä 7min ja sit tuli itkien pois ja sanoi äidilleen että sai väärää lääkettä..siis ilmeisesti oli vetänyt jo väärää lääkettä..ja äiti meni kysyy kelle voi reklamoida .. hyvä luotto tohon paikkaan..niillä on liikaa töitä :sad001
Oon kuullut muutenkin huonoja juttuja HUSista. Joidenkin alkiot oli pilattu siten, että siinä maljalla oli ollut jotain pesuainetta tms.
Meillä on muutenkin ollut ongelmia HUSin kanssa.. PHKS kanssa harvemmin mitään, onneksi asioidaan pääosin siellä mutta siirrot tietysti Helsingissä. En vaan pääse yli tästä mielipahasta millään :sorry:

Nipanderille pidän peukkuja ihan puutumiseen asti :smiley-angelic001

ja Kosmos, en voi ymmärtää miten kukaan voi mokata noin! Tosi harmi, olen pahoillani puolestasi! :Heartbigred

Mulla on huomenna hysteroskopia/kaavinta, että saadaan loput istukasta ulos kohdusta. HUS, täältä tullaan...:eek: toivottavasti kaikki työntekijät on hyvässä terässä sitten.

Ainiin :hungover::hilarious: oho 40..meillä luki omakannassa 5.5.E6/ml pesun jälkeen mutta voiko tarkoittaa tuota..

Nyt on joku katko kannassa, ni en pääse kirjautuu, mut nyt sano noin, viimeks oli 39 miljoonaa ja ekalla kerralla, kun se näytekin oli vajaa niin oli 9.8 miljoonaa. Että kavereita riittää, mut en mä tiedä mitä ne sit tekee, ui ympyrää? :bored::hilarious:

Ja sitä myös sanoivat, että insseillä jatketaan (juu kyllä, mun kannasta huolimatta). Perusteli sen sillä, koska tää mun vuotohäiriön syy on tuntematon ja on sitä mieltä, että yritetään tässä nyt sit etsiä siihen ratkaisua ennen sitä... Et ainakin joku tähystys tehtäis ennen kun siirrytään ivf. Voooi persus, sanon minä, en varmaan pääse sinne ikinä:mad:

Mutta välikiertoja ei välttämättä inssien välillä tarvita, vaikka sanoi et noiden keltarauhaslääkkeiden kanssa olis hyvä pitää välillä taukoa, kun pidentävät mulla kiertoa. Sanoin, että ens kuu pidetään taukoa, kun on ne meidän hääjuhlat ja sen jälkeen jatketaan taas:happy:

Nipanderille pidän peukkuja ihan puutumiseen asti :smiley-angelic001

ja Kosmos, en voi ymmärtää miten kukaan voi mokata noin! Tosi harmi, olen pahoillani puolestasi! :Heartbigred

Mulla on huomenna hysteroskopia/kaavinta, että saadaan loput istukasta ulos kohdusta. HUS, täältä tullaan...:eek: toivottavasti kaikki työntekijät on hyvässä terässä sitten.

Kiitos, isot tsempit sinne myöskin:Heartbigred

Nyt on joku katko kannassa, ni en pääse kirjautuu, mut nyt sano noin, viimeks oli 39 miljoonaa ja ekalla kerralla, kun se näytekin oli vajaa niin oli 9.8 miljoonaa. Että kavereita riittää, mut en mä tiedä mitä ne sit tekee, ui ympyrää? :bored::hilarious:

Ja sitä myös sanoivat, että insseillä jatketaan (juu kyllä, mun kannasta huolimatta). Perusteli sen sillä, koska tää mun vuotohäiriön syy on tuntematon ja on sitä mieltä, että yritetään tässä nyt sit etsiä siihen ratkaisua ennen sitä... Et ainakin joku tähystys tehtäis ennen kun siirrytään ivf. Voooi persus, sanon minä, en varmaan pääse sinne ikinä:mad:

Mutta välikiertoja ei välttämättä inssien välillä tarvita, vaikka sanoi et noiden keltarauhaslääkkeiden kanssa olis hyvä pitää välillä taukoa, kun pidentävät mulla kiertoa. Sanoin, että ens kuu pidetään taukoa, kun on ne meidän hääjuhlat ja sen jälkeen jatketaan taas:happy:

Toivottavasti tutkimuksissa löytyy joku hoidettavissa oleva syy, jos raskaus ei tästä inssistä ala. Toivotaan parasta.

Kait tuo tarkoittaa 5,5 miljoonaa millissä mutta kuinka monta milliä oli tavaraa yhteensä et saa kokonaismäärän. Jos Nipalla tuo 40 oli kokonaismäärä, toki voi olla millissäkin.

Nipa, siis ompa tylsää silti etteivät kuuntele sun toiveita. Tuli fiilis et miksei sit tähystä heti ennen neljättä inssiä jos siinä nähtäis jo jotain ja voitas heti korjata. Ja voihan ne ivfn isot lääkemäärätki olla se ratkaiseva ase tuossa (niinkuin uskon et itellä oli). Mut ihanaa et teidän hääjuhlat lähenee :Heartred

Kosmos, siis vmp! :angryfire :sorry: :Heartred

Takaisin