Raskaaksi 2019

Nyt on joku katko kannassa, ni en pääse kirjautuu, mut nyt sano noin, viimeks oli 39 miljoonaa ja ekalla kerralla, kun se näytekin oli vajaa niin oli 9.8 miljoonaa. Että kavereita riittää, mut en mä tiedä mitä ne sit tekee, ui ympyrää? :bored::hilarious:

Ja sitä myös sanoivat, että insseillä jatketaan (juu kyllä, mun kannasta huolimatta). Perusteli sen sillä, koska tää mun vuotohäiriön syy on tuntematon ja on sitä mieltä, että yritetään tässä nyt sit etsiä siihen ratkaisua ennen sitä... Et ainakin joku tähystys tehtäis ennen kun siirrytään ivf. Voooi persus, sanon minä, en varmaan pääse sinne ikinä:mad:

Mutta välikiertoja ei välttämättä inssien välillä tarvita, vaikka sanoi et noiden keltarauhaslääkkeiden kanssa olis hyvä pitää välillä taukoa, kun pidentävät mulla kiertoa. Sanoin, että ens kuu pidetään taukoa, kun on ne meidän hääjuhlat ja sen jälkeen jatketaan taas:happy:

Toivottavasti tää inssi tuo Nipa teille hyviä uutisia eikä muita hoitoja enää tarvittaisi:). Hyvältä kuulostaa ainakin siittiöiden määrän perusteella. Hyvä sentäs jos pääsette jatkamaan ilman välkiertoja tarvittaessa.

tsemppihalit Alcyonelle huomiselle<3

on kyllä monella ollut harmittavan huonoja kokemuksia Husista:( Potilasasiamieheen vaan yhteys, jos vaan jaksaa.

Me päästiin hoitokiertoon! Loppuviikosta alkaa piikittelyt ja ensi viikolla ois sit ultra. Olisi ihan ihme, jos inssiin asti vielä sit päästäisiin. Mutta mennään nyt päivä kerrallaan. Jostain on pakko repiä positiivista energiaa tähän kiertoon:)

Kait tuo tarkoittaa 5,5 miljoonaa millissä mutta kuinka monta milliä oli tavaraa yhteensä et saa kokonaismäärän. Jos Nipalla tuo 40 oli kokonaismäärä, toki voi olla millissäkin.

Nipa, siis ompa tylsää silti etteivät kuuntele sun toiveita. Tuli fiilis et miksei sit tähystä heti ennen neljättä inssiä jos siinä nähtäis jo jotain ja voitas heti korjata. Ja voihan ne ivfn isot lääkemäärätki olla se ratkaiseva ase tuossa (niinkuin uskon et itellä oli). Mut ihanaa et teidän hääjuhlat lähenee :Heartred

Kosmos, siis vmp! :angryfire :sorry: :Heartred

No tätäpä just. Nyt vaan sano, että katsotaan tän lopputulos ja mietitään sitten mitä keksitään. Kun jotenkin ne oli työryhmän kanssa pohtineet, että tää mun ongelma seuraa sitten myös ivf hoidoissa tai ainakin pas:seissa mukana. Eivät kai halua lähteä tekemään kallista hoitoa "turhaan", mut sit taas mietin et miten turhaa tää sit on et ramppaan kuukaudesta toiseen siellä sit inssissä:pompus: maksaahan sekin ja etenkin mulle noin niinkun "turhaa" rahaa kuluu kuitenkin satasia jokatapauksessa.

Kait tuo tarkoittaa 5,5 miljoonaa millissä mutta kuinka monta milliä oli tavaraa yhteensä et saa kokonaismäärän. Jos Nipalla tuo 40 oli kokonaismäärä, toki voi olla millissäkin.

Nipa, siis ompa tylsää silti etteivät kuuntele sun toiveita. Tuli fiilis et miksei sit tähystä heti ennen neljättä inssiä jos siinä nähtäis jo jotain ja voitas heti korjata. Ja voihan ne ivfn isot lääkemäärätki olla se ratkaiseva ase tuossa (niinkuin uskon et itellä oli). Mut ihanaa et teidän hääjuhlat lähenee :Heartred

Kosmos, siis vmp! :angryfire :sorry: :Heartred

Tässä kuva.. siis määrä on ok sen tiedän, haluisin vaan ymmärtää mitä tarkalleen tarkoittaa :)

Jee Kirahvi! Uskon kyllä että vähintään joka toinen kerta kun ilmottautuu hoitoon niin pääsee .. hyvä että täällä monta pistelijää auttamassa toisiamme :)

Täällä kp12 ja oviksesta ei tietoakaan..hitto jos menee taas luomuovis sinne yli kp20 ..:sour:

Liitteet

• IMG-20200822-WA0009__01.jpg
    IMG-20200822-WA0009__01.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 200
No tätäpä just. Nyt vaan sano, että katsotaan tän lopputulos ja mietitään sitten mitä keksitään. Kun jotenkin ne oli työryhmän kanssa pohtineet, että tää mun ongelma seuraa sitten myös ivf hoidoissa tai ainakin pas:seissa mukana. Eivät kai halua lähteä tekemään kallista hoitoa "turhaan", mut sit taas mietin et miten turhaa tää sit on et ramppaan kuukaudesta toiseen siellä sit inssissä:pompus: maksaahan sekin ja etenkin mulle noin niinkun "turhaa" rahaa kuluu kuitenkin satasia jokatapauksessa.

Toi on kyl hyvä et he oikeesti kokoustaa yhdessä tästä. Jos haluat niin ehkä voit kysyä saisko sen tähystyksen jo seuraavaksi JOS tästä kolmannesta inssistä ei tärppää.

Tässä kuva.. siis määrä on ok sen tiedän, haluisin vaan ymmärtää mitä tarkalleen tarkoittaa :)

Jee Kirahvi! Uskon kyllä että vähintään joka toinen kerta kun ilmottautuu hoitoon niin pääsee .. hyvä että täällä monta pistelijää auttamassa toisiamme :)

Täällä kp12 ja oviksesta ei tietoakaan..hitto jos menee taas luomuovis sinne yli kp20 ..:sour:

Eli ennen pesua 29 miljoonaa millilitrassa ja pesun jälkeen 5,5 miljoonaa millilitrassa. Näin ymmärtäisin. En tiiä oisko toi 2ml sit kokonaistilavuus eli inssissä meni 11 miljoonaa pestyjä. :)

Meillä se on merkitty näin:

SPA: 51milj/ml, liikk 27+31 (en tiedä mitä toi on) pesun jälkeen 44.2 milj liikkuvaa siittiötä inseminaatioon...

Edittinä. V*tuttaa kyllä kun toi miehen sperma vaikuttaisi kauheen hyvältä. En tiedä miks se edes v*tuttaa:hilarious: hyvähän se varmaan vaan on, että edes toisella meistä ei oo ongelmaa:hilarious:

Toi on kyl hyvä et he oikeesti kokoustaa yhdessä tästä. Jos haluat niin ehkä voit kysyä saisko sen tähystyksen jo seuraavaksi JOS tästä kolmannesta inssistä ei tärppää.

Joo, se olikin itseasiassa kantaan kirjattu kysymysmerkillä, et varmaan kun kerrotaan tän lopputulos, niin ehkä vois sit päästä jo siihen. Ehkä...

Meillä se on merkitty näin:

SPA: 51milj/ml, liikk 27+31 (en tiedä mitä toi on) pesun jälkeen 44.2 milj liikkuvaa siittiötä inseminaatioon...

Meillä oli siittiöt jaoteltu A-D - luokkiin, jossa A=eteenpäin liikkuvat, B=kaarrellen liikkuvat, C=paikallaan liikkuvat/olevat, D=kuolleet. C+D poistettiin pesussa ja A+B inssiin et oisko tossakin et A 27 miljoonaa ja B 31 miljoonaa. Toki niistä tulee kyllä yhteenlaskettuna 58 miljoonaa :think005 noh, hyvin joka tapauksessa :p

Toivottavasti tää inssi tuo Nipa teille hyviä uutisia eikä muita hoitoja enää tarvittaisi:). Hyvältä kuulostaa ainakin siittiöiden määrän perusteella. Hyvä sentäs jos pääsette jatkamaan ilman välkiertoja tarvittaessa.

tsemppihalit Alcyonelle huomiselle:Heartred

on kyllä monella ollut harmittavan huonoja kokemuksia Husista:sad001 Potilasasiamieheen vaan yhteys, jos vaan jaksaa.

Me päästiin hoitokiertoon! Loppuviikosta alkaa piikittelyt ja ensi viikolla ois sit ultra. Olisi ihan ihme, jos inssiin asti vielä sit päästäisiin. Mutta mennään nyt päivä kerrallaan. Jostain on pakko repiä positiivista energiaa tähän kiertoon:)
Hienoa, että teillä etenee hommat! :) ja kiitos :Heartred

Nega täällä testattu. Kumma juttu kun oli jo hyvin oireita :sorry: ehkä pitäis vaan lopettaa testailu

Whaaat voi vee! Olin ihan varma että plussa :( jospa ovis olikin myöhemmin?? Paljonko sun luteaali on yleensä?

Eli ennen pesua 29 miljoonaa millilitrassa ja pesun jälkeen 5,5 miljoonaa millilitrassa. Näin ymmärtäisin. En tiiä oisko toi 2ml sit kokonaistilavuus eli inssissä meni 11 miljoonaa pestyjä. :)

Jännä et 11 miljoonaa on hyvä, siis jos vertaa tohon Nipan 40miljoonaan :hilarious: mut nyt oliki aika lyhyt pidättäytyminen..

Whaaat voi vee! Olin ihan varma että plussa :sad001 jospa ovis olikin myöhemmin?? Paljonko sun luteaali on yleensä?

Jännä et 11 miljoonaa on hyvä, siis jos vertaa tohon Nipan 40miljoonaan :hilarious: mut nyt oliki aika lyhyt pidättäytyminen..

Meil oli nyt 2,5 päivää. Tää oli tähän mennessä paras näyte. Viimeks oli aika pitkä, tais olla jopa joku 5 päivää, kun odoteltiin ovis plussaa. Sillon tuli 39milj. Sit se eka oli yhden päivän pidätyksellä, se oli vajaa näyte, pesun jälkeen jäi 9.8 milj.

Mä en muista enää yhtää mitä lukemia miehellä oli , mut ainaki liikaa kaarelleen ja paikallaan liikkuvia. Toiseen inssiin oli kuiteski parantunut speksit, jännä nähä jos ens kuussa päästää inssiin millanen tulos sit tulee. Ainaki se on popsinut sitä kallista lisäravinnetta ja rehuja sikana:wacky: Mietin ite ottasko greippimehun ens kiertoon mukaan taas.

Voi paska sofia! :mad:

Meil oli nyt 2,5 päivää. Tää oli tähän mennessä paras näyte. Viimeks oli aika pitkä, tais olla jopa joku 5 päivää, kun odoteltiin ovis plussaa. Sillon tuli 39milj. Sit se eka oli yhden päivän pidätyksellä, se oli vajaa näyte, pesun jälkeen jäi 9.8 milj.

Meil 1,5vrk. Sanottiinko tosta 9,8 myös et tosi hyvä?

Kiitos kaikille :Heartred Te ootte aina niin ihanan kannustavia kaikessa.

Jukkapalmu nyt lepäät loman ja sit plussa uusin voimin :wink

Nipanderi isosti onnea inssiin, josko nyt tärppäisi :smiley-angelic001

Alcyonelle tsempit huomiseen!

Kosmos ihan järkkyä toimintaa! Sun kuuluisi saada korvauksia, vaikka ei se tietysti tilannetta korvaa. Teilläkin ollut jo riittävästi kivikkoa matkalla.

Sininen kirahvi ihan mahtavaa! Piikit pystyyn!

Jannn nuo näytteiden laadut voi vaihdella aika paljon ja huonostakin spermasta voi onneksi tulla raskaaksi.

Sofia pahoittelut :sorry: kuulosti niin lupaavalta.

Meil 1,5vrk. Sanottiinko tosta 9,8 myös et tosi hyvä?

Ei, tai siis sanottiin että se on kriteerit täyttävää, mutta että näyte oli vajaa? Ilmeisesti siis sitä spermaan oli sitten liian vähän? Sillon sanottiin että oli huonompi tulos muutenkin, kun vissiin siinä analyysissä sit oli taas ollut useampi kymmenen miljoonaa... Ja tosiaan, hittojakos tässä, ei näillä kymmenillämiljoonillakaan raskaudu, että eipä se sen parempi taida olla:banghead:

Ei, tai siis sanottiin että se on kriteerit täyttävää, mutta että näyte oli vajaa? Ilmeisesti siis sitä spermaan oli sitten liian vähän? Sillon sanottiin että oli huonompi tulos muutenkin, kun vissiin siinä analyysissä sit oli taas ollut useampi kymmenen miljoonaa... Ja tosiaan, hittojakos tässä, ei näillä kymmenillämiljoonillakaan raskaudu, että eipä se sen parempi taida olla:banghead:

No välillä tuntuu, että tämä raskautuminen on kyllä melkoista salatiedettä ja sattumankauppaa... Mutta täällä pidetään Nipa sulle peukkuja ja varpaita pystyssä ja toivotaan parasta lopputulosta:)

Hitto näissä hoidoissa kyllä jää henkinen puoli ihan liian vähälle huomiolle kokonaisuudessaan. Sama homma keskenmenojen kanssa. Se että pahimmassa tapauksessa kukaan hoitava taho ei keskity millään tavalla siihen, miltä hoidettavasta tuntuu. Onko teille tarjottu hoitojen tai keskenmenojen yhteydessä esimerkiksi keskusteluapua yms?

Välillä tuntuu hoidoissa unohtuvan se toinen osapuolikin. Ekan kerran mies huomioitiin nyt viesteissä mitä tuli hoitopolulta. Olin ihan että häh??!! Siis positiivista kerrankin.

No sitä mä ihmettelen kun sanottiin että toi on normaali ja tosi hyvä näyte :hilarious: ehkä en ymmärrä jotain noista tuloksista

No välillä tuntuu, että tämä raskautuminen on kyllä melkoista salatiedettä ja sattumankauppaa... Mutta täällä pidetään Nipa sulle peukkuja ja varpaita pystyssä ja toivotaan parasta lopputulosta:)

Hitto näissä hoidoissa kyllä jää henkinen puoli ihan liian vähälle huomiolle kokonaisuudessaan. Sama homma keskenmenojen kanssa. Se että pahimmassa tapauksessa kukaan hoitava taho ei keskity millään tavalla siihen, miltä hoidettavasta tuntuu. Onko teille tarjottu hoitojen tai keskenmenojen yhteydessä esimerkiksi keskusteluapua yms?

Välillä tuntuu hoidoissa unohtuvan se toinen osapuolikin. Ekan kerran mies huomioitiin nyt viesteissä mitä tuli hoitopolulta. Olin ihan että häh??!! Siis positiivista kerrankin.

Näinpä! Miten huomioivat miestä?

Takaisin