Nyt on joku katko kannassa, ni en pääse kirjautuu, mut nyt sano noin, viimeks oli 39 miljoonaa ja ekalla kerralla, kun se näytekin oli vajaa niin oli 9.8 miljoonaa. Että kavereita riittää, mut en mä tiedä mitä ne sit tekee, ui ympyrää?
Ja sitä myös sanoivat, että insseillä jatketaan (juu kyllä, mun kannasta huolimatta). Perusteli sen sillä, koska tää mun vuotohäiriön syy on tuntematon ja on sitä mieltä, että yritetään tässä nyt sit etsiä siihen ratkaisua ennen sitä... Et ainakin joku tähystys tehtäis ennen kun siirrytään ivf. Voooi persus, sanon minä, en varmaan pääse sinne ikinä
Mutta välikiertoja ei välttämättä inssien välillä tarvita, vaikka sanoi et noiden keltarauhaslääkkeiden kanssa olis hyvä pitää välillä taukoa, kun pidentävät mulla kiertoa. Sanoin, että ens kuu pidetään taukoa, kun on ne meidän hääjuhlat ja sen jälkeen jatketaan taas
Toivottavasti tää inssi tuo Nipa teille hyviä uutisia eikä muita hoitoja enää tarvittaisi:). Hyvältä kuulostaa ainakin siittiöiden määrän perusteella. Hyvä sentäs jos pääsette jatkamaan ilman välkiertoja tarvittaessa.
tsemppihalit Alcyonelle huomiselle
on kyllä monella ollut harmittavan huonoja kokemuksia Husista Potilasasiamieheen vaan yhteys, jos vaan jaksaa.
Me päästiin hoitokiertoon! Loppuviikosta alkaa piikittelyt ja ensi viikolla ois sit ultra. Olisi ihan ihme, jos inssiin asti vielä sit päästäisiin. Mutta mennään nyt päivä kerrallaan. Jostain on pakko repiä positiivista energiaa tähän kiertoon:)