Raskaaksi 2019

Sama täällä, tänään tilasin vauvanvaatteitakin pitkästä aikaa :rolleyes: pakko uskoa että joskus saadaan..:Heartred

Oi:love7 Ootko hankkinu jotain tiettyä merkkiä? Oon vähä katellu jotain merkkivaatteita, mitkä ois sitte semmosia jotka säästän. Muuten hankin kirpparilta niinku omatki. :)

Luin, että joku hankkii vauvanvaatteita ym. aina hoitopettymyksen jälkeen ja sillä tavalla ylläpitää toivoa. Se voi olla mulle toimiva konsti ku oon hypistelijä.:grin

Vmp. Arvatkaa mun ovis oli nyt vasta. Tajusin nyt vasta oireet, limat ja nännikipu. Letrot veti ihan varmaan kierron ihan sekasin. No eipä siinä. Ei tullu kyllä talleteltua. Taidan hakee Terot kaupasta tai tästä tulee joku mega kierto. Ärsyttää

Mikä kp sulla nyt olikaan? Kurjaa joka tapauksessa kun kierto venyy.:sad001

Oi:love7 Ootko hankkinu jotain tiettyä merkkiä? Oon vähä katellu jotain merkkivaatteita, mitkä ois sitte semmosia jotka säästän. Muuten hankin kirpparilta niinku omatki. :)

Luin, että joku hankkii vauvanvaatteita ym. aina hoitopettymyksen jälkeen ja sillä tavalla ylläpitää toivoa. Se voi olla mulle toimiva konsti ku oon hypistelijä.:grin

En, kaikkea söpöä vaan mitä tulee vastaan..:) täytyy sitten kirppareita kiertää kun tulee oikeasti tarvetta :p osan oon ostanut jo 6-7v sitten :hilarious: missähän kunnossa ovat :pompus: pehmolelu on peitto ja joku astia vaatteiden lisäksi :)

Hentoa munisjomottelua, mutta ovistestit haaleeta..tulispa pian ovis :)

Mikä kp sulla nyt olikaan? Kurjaa joka tapauksessa kun kierto venyy.:sad001

Kp31 tänään. Uskaltaako noita letroja enää ees syödä jos ne vaan viivästyttää sitä ovista.. En nyt ajatellut että tarviin reissun päällä ovis tikkuja mutta oireet oli niin oviksen oireet että en usko et se muutakaan oli..

Siitä viime syyskuisesta tyhjennyksestä asti jatkunut satunnainen maitovuoto veetuttaa tällähetkellä ihan hirveesti. Siinä on ollut logiikka aikaisemmin, esim kun plussasin tosta keskenmenneestä niin oli reilusti vuotoa ja se oli selkeä raskausoire, mutta nyt sit sen jälkeen sitä on lähinnä ilmennyt ennen menkkoja - eli ei raskausoire. Nyt kahtena kiertona sitä on ollut muutamaa päivää ennen ovista ja ennen menkkoja... No nyt sitä oli tänään - ovis meni jo ja menkkoihinkin on yli viikko. Eli mikäs nyt sit ois syynä, vai haluaako kroppa trollata mua?! Mä tietysti elättelen kiinnittymis toiveita ensimmäseksi vaikkei varmaan pitäisi :oops: Joulukuussa vasta prolaktiinin uusinta labrat jos tää ei lopu, mut ei kyllä vaikuta siltä että tää loppuis o_Oo_Oo_O

Siitä viime syyskuisesta tyhjennyksestä asti jatkunut satunnainen maitovuoto veetuttaa tällähetkellä ihan hirveesti. Siinä on ollut logiikka aikaisemmin, esim kun plussasin tosta keskenmenneestä niin oli reilusti vuotoa ja se oli selkeä raskausoire, mutta nyt sit sen jälkeen sitä on lähinnä ilmennyt ennen menkkoja - eli ei raskausoire. Nyt kahtena kiertona sitä on ollut muutamaa päivää ennen ovista ja ennen menkkoja... No nyt sitä oli tänään - ovis meni jo ja menkkoihinkin on yli viikko. Eli mikäs nyt sit ois syynä, vai haluaako kroppa trollata mua?! Mä tietysti elättelen kiinnittymis toiveita ensimmäseksi vaikkei varmaan pitäisi :oops: Joulukuussa vasta prolaktiinin uusinta labrat jos tää ei lopu, mut ei kyllä vaikuta siltä että tää loppuis o_Oo_Oo_O

Mulla on lapsi syntynyt 1/18 ja oikeastaan vasta nyt ei tuu enää maitoa :joyful: Eli voi viedä aikansa. Prolaktiini-arvo mulla on ollut kuitenkin ihan normaali.

Mulla ei ole nämä yritysjutut tulleet uniin vielä. Kunnes sitten viime yönä. Kiva tälleen kun ei olla sitten viime menkkojen jälkeen päästy edes tallettelemaan loppuun saakka ja nyt edessä tuo sörkintä, ovis ties missä. Anyhow, näin unta todella positiivisesta raskaustestistä :sorry: Unessa en uskaltanut testata vaikka menkat oli pari päivää myöhässä, vaikka olin tuloksesta varma. Siinä sitten testailtuani saman tien piirtyi tikkuun räikeät punaiset viivat (koska niinhän se menee, ei mitään haamuja! :hilarious:) ja oltiin vaan niin höpöhöpö onnellisia.

Ja näin soi herätyskello ja ovistikku näytti just ja just nähtävää toista viivaa :shifty:

Kp31 tänään. Uskaltaako noita letroja enää ees syödä jos ne vaan viivästyttää sitä ovista.. En nyt ajatellut että tarviin reissun päällä ovis tikkuja mutta oireet oli niin oviksen oireet että en usko et se muutakaan oli..

Mulla ei tullut ekassa Letrokierrossa ovista ollenkaan. Oli tosi pettymys. Seuraavassa olikin sit kp10-11. Kokeile vielä ainakin yksi kierto, jos keholla kestää sopeutua niihin.

Noniin nyt on gelee haettu postista, elikkäs :hilarious::bookworm:
syödäänkö tätä ovikseen asti, vai kierrosta toiseen jokapäivä? vissiin voi ihan "kummintahansa" jos ymmärsin oikein (tuskin)

Mä söin alkuun joka päivä, mutta nyt syön enää joka toinen päivä ovikseen saakka. Mulla selkeästi vaikuttanut positiivisesti, kun kierto on tasaantunut ja lyhentynyt. Ovis tosin myöhentynyt muutamalla päivällä. Mutta kovin yksilöllisiä tuntuvat olevan vaikutukset:)

Vmp. Arvatkaa mun ovis oli nyt vasta. Tajusin nyt vasta oireet, limat ja nännikipu. Letrot veti ihan varmaan kierron ihan sekasin. No eipä siinä. Ei tullu kyllä talleteltua. Taidan hakee Terot kaupasta tai tästä tulee joku mega kierto. Ärsyttää

Voi harmitus sentään:( Todella ärsyttävää tuollainen! Oliko sulla seurantaultraa jossain vaiheessa? Sori kun en nyt muista.

Mulla ei vastetta letroille oikein ollut. Neljä kiertoa kokeiltiin, yhdessä ovis todistetusti tapahtui, kaksi kiertoa ei ovista (toinen kierto näistä venyi noin 50 päivään) Vika letrokierto keskeytettiin sit. Ei todella sopinut mulle letrot, mutta vaati kypsyttelyä mulla piikkien pistäminen...

Missäs vaiheessa kiertoa täällä muuten kukakin menee?

Tänään on astetta positiivisempi päivä. Tuntuis että noi lutinukset toimis vähän paremmin kun luget. Tänään ei oo ollut yhtään ylimääräistä vuotoa ja eilen ja tiistainakin vuoto oli hyvin maltillista.

Yhtä paljon nää kyllä silti sotkee, tänäänkin kerkesin jo duunin tarvikekaapista kaivella sidettä, kun tuli sellainen holtiton vuodon valutus tunne (mikä tän vuotohäiriöön kanssa on) ni olikin yllätys kun meni vessaan, et mitään punaista ei ollut missään. Ainoastaan sitä valkoista sotkua. Parempi sekin tietty:happy:

Täällä just meni eka piikki vatsanahkaan, ja kp5.

Kiva kuulla Nipa että Lutinukset toimii paremmin kuin luget. Voi, että se mömmöskeida on kyllä inhottavaa...

Miltäs piikitys tuntui?

Nipa jee ei vuoda!!:excited001

Mä vaan odotan ovista kuin kuuta nousevaa :grin tänään jo nippaili enemmän. Jännää, ehkä vähän enempi vasemmalta, en muista onko koskaan vasemmalla tuntunut :think005

Mulla on about reilu viikko menkkoihin. Ootan niitä kun kuuta nousevaa, pääsee sit pian piikittää:laughing002

Nyt katon ruudusta kumman kaa jaksoja ja hirnun sohvalla itekseni. Onneks on vielä ens vko lomaa, tuntuu et vasta nyt alkanut rentoutuu

Joo menkat ois parempi kuin ovis, mut yks etappi kerrallaan :grin ihanaa jos ovis tulis ennen kp20, ni ei venähtäis niin pitkäksi kierto :) nyt on jo vähintään 33päivänen, mut veikkaan et lähemmäs 40mennään. Toisaalta, ehkei sit tarttis välikiertoa enää pitää :rolleyes: ja meen varmaan yksityiselle jos ei nyt mahdu hoitoon. Tai kokeilen pääseekö pikana yksityiselle sit

Miltäs piikitys tuntui?

Nipa jee ei vuoda!!:excited001

Mä vaan odotan ovista kuin kuuta nousevaa :grin tänään jo nippaili enemmän. Jännää, ehkä vähän enempi vasemmalta, en muista onko koskaan vasemmalla tuntunut :think005

Mikä kierron päivä sulla muuten olikaan menossa? Toivottavasti ovis saapuu pian:)

No ei kyllä tuntunut kivalta, tuli vähän vertakin. Osuin varmaan johonkin hiussuoneen yms. yleensä menee jo rutiinilla eikä normisti tunnu missään. Ehkä taas jännitti kun on taukoa takana:) Huomenna mennee jo paremmin...

Mikä kierron päivä sulla muuten olikaan menossa? Toivottavasti ovis saapuu pian:)

No ei kyllä tuntunut kivalta, tuli vähän vertakin. Osuin varmaan johonkin hiussuoneen yms. yleensä menee jo rutiinilla eikä normisti tunnu missään. Ehkä taas jännitti kun on taukoa takana:) Huomenna mennee jo paremmin...

Kp15.
Mua pelottaa et menis verta takasin sinne lääkkeeseen :bag: ja varmasti jännitän ainakin ekaa kertaa

Täällä mennää kp2 ihanaa kun menkat on normaalit runsaat itsensä... kaikkee kivaa viikonlopuks tiedossa, mies on taas työreissussa edelleen ootellaan niitä simppatuloksia tai sit hää ei oo kerenny soittaa mulle tai vastaamaan tms..

Kp15.
Mua pelottaa et menis verta takasin sinne lääkkeeseen :bag: ja varmasti jännitän ainakin ekaa kertaa

Samaa mäki jännitän. Pitää varmaan ens viikolla katsoa sadannen kerran kaikki youtube videot pistämisestä ja foorumeilta vinkit:laughing001
Toivotaan et sulla ovis tulee äkkiä:)

Mulla on kp4, otin tänää ekan geleen ja oudon niukat menkat ollu nyt mikä vaan positiivinen asia tietty, kun oon tottunu aina sellaseen häränkurkkuvuotoon, ei nää siis vielä loppu oo. Kipuja on sit senkin edestä ollu ja tissit kans super kipeet ja tosi ahdistunu olo kokoajan :wtf: mulla normistikki menkoilla usein
ahdistus päällä.
Tavallaan tosi kiva olo ajatuksena tulevasta oviksen tikutuksesta vaikka mulla ei oo ees tikkuja hommattuna vielä :hilarious:... ja alotan varmaan kaikesta huolimatta terot, joskus about kp15 tyyliin, et jos tää kierto vois muka oikeesti tasaantua, ei välttis kerkee kyllä ovis tulla tällä taktiikalla, tai ainakaan tuskin tulee.

Ja vähän häiritsee et oisko pitäny merkata et ois jo kp5 kun ei ollu niinku, kunnolla menkat alkanu vaikka tuli verta jo hmm nää on näitä :hilarious:
entiiä onkohan kellää muulla ollu koskaa tällästä ongelmaa.

Takaisin