Raskaaksi 2019

Laitan nyt tyhmänä rahaa kauheesti testeihin, mut haluan tietää onko kaksoishormonitesti oikeesti niin hyvä mitä väittää. :rolleyes:

Kp15:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega

Kp16:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega

Eli kyllä se aiemmin näyttää laughing7
Näyttää joo aiemmin koska mittaa kahta hormonia, lh ja estrogeeni. Estrogeeni nousee ennen lh:ta. Muut testit mittaa vaan lh. Toivottavasti saadaa molemmat pian se pysyvä hymynaama! Täällä liuska on nippa nappa tasavahva jo mutta digi vilkuttaa viel
 
Näyttää joo aiemmin koska mittaa kahta hormonia, lh ja estrogeeni. Estrogeeni nousee ennen lh:ta. Muut testit mittaa vaan lh. Toivottavasti saadaa molemmat pian se pysyvä hymynaama! Täällä liuska on nippa nappa tasavahva jo mutta digi vilkuttaa viel


Hullua oikein yllyttetään ohjeissa:
”Kun olet nähnyt korkean hedelmällisyyden, voit tehdä testin useammin.” :grin
 
Hullua oikein yllyttetään ohjeissa:
”Kun olet nähnyt korkean hedelmällisyyden, voit tehdä testin useammin.” :grin
Älä muuta sano.. itse tehnyt tänään vaan tavis ovistestejä aamun jälkeen mutta digin tikut polttelee kaapissa.. Teen kyllä kun saan pidätettyä tarpeeksi!
 
Mulla on nyt uuden asunnon vuokrasopimuksen allekirjoitukseen meno ja sitte on tilaa ko kaks kerrosta ja 3 makuuhuonetta ja 3 kylppärii joista 1 on wc missä pesukone. Hui, nyt jännittää et pääsee vihdoin muuttaan ja tää on meidän eka yhteinen koti niinku paperilla. Syksyllä sitten naimisiin ja marraskuussa pitäisi tulla bebe. Elämä muuttuu niin paljon nyt et huhuh.. En osaa reagoida mihinkään mitenkään
 
Mulla on nyt uuden asunnon vuokrasopimuksen allekirjoitukseen meno ja sitte on tilaa ko kaks kerrosta ja 3 makuuhuonetta ja 3 kylppärii joista 1 on wc missä pesukone. Hui, nyt jännittää et pääsee vihdoin muuttaan ja tää on meidän eka yhteinen koti niinku paperilla. Syksyllä sitten naimisiin ja marraskuussa pitäisi tulla bebe. Elämä muuttuu niin paljon nyt et huhuh.. En osaa reagoida mihinkään mitenkään
Onnea uuteen kotiin :) ja tarrasukkia :Heartred
 
Täällä olo viimeyönä sairas kipukohtaus, alavatsa aivan krampissa. Sattui niin, että meinas taju lähteä ja ei voi kun oksentaa ja maata vessan lattialla kivusta. Ihan kun minisynnytys! Pari tuntia kesti. Oliskohan joku kystajuttu?

Mul oli samanlainen kolme vuotta sitten vapunpäivänä. Sillon soitin itselleni ambulanssin. Oli kumminkin sen verran vapun jälkeiset silloin, et en halunnut lähteä sairaalaan kun olo alkoi helpottaa ja kun siitä muutaman päivä eteenpäin ultrattiin, niin ei löytynyt mitään poikkeavaa mistään. Ajattelin että johtui varmaan juhlimisesta, mut nyt on viime juhlinnasta sen verran kuukausia takana, että ei ainakaan mitään sellaista. Mun sh kaveri sanoi että paha närästys voi aiheuttaa hullut mahakivut, mutta oon kyllä aika sata että mua ei närästänyt silloin, eikä mua närästänyt eilen yölläkään.
Hui kamala! Kans veikkaisin kyllä kystaa. Läheisellä oli ja kuulostaa samalta :(
 
Dadapls, kyllä kuulostaisi niin plussalta:Heartred kohta selviää, niin jännää, pidän peukkuja.

Oon vähän tällainen, en todella mee lääkäriin ellen tee suurin piirtein kuolemaa. Viimeksi kun tästä asiasta kävin, niin väen vängällä väittivät että sukupuolitauti ja kun testit negaa, niin eivät sit keksineet että mikä. Joten annoin olla. Kysyin miehetä, onko syytä olettaa moista ja sanoi että ei, uskon kyllä, koska oli paikalla viimeksi kun sain saman ja jätti kyllä traumat sillekin, tuskin valehtelis.
Kiva lääkärireissu :/
 
Hyvää naistenpäivää :Heartpink

Kotona odotti mies ruusun kanssa, oli todella yllättävää, koska hän ei ikinä ole
kotona ennen minua :wideyed: Mitähän lie lämmittelyä yrittää :grin No mutta, illalla
me lähdetään kaksin syömään ja juhlistamaan työpaikkauutisia. Saatiin lasten-
vahti siksi aikaa. Ennen sitä menen kyllä zumbaamaan, niin voi rauhassa syödä
niin, että napa naukuu :woot:

Töissäkin olisi saanut reksiltä ruusun, mutta mä missasin sen, ku meni tiet ristiin
reksin kanssa :confused:

Huomenna lähdetään Virroille yhden muksun synttäreille ja sunnuntaina Turkuun
kummipojan synttäreille. Sunnuntaina aikaisintaan voisin itse testailla :rolleyes:
Tsemppiä taas kaikille ja plussatuulia :dance011
 
Jesbe ihanaa että elämä muuttuu, hyvällä tavalla. Tarrasukkia <3

Itse olen kiitollinen miten olen noussut suosta ja elän nyt onnellisessa parisuhteessa ja olen terve <3 10-15 vuotta elämästäni meni sairastaessa ja nyt vihdoin elämä on elämisen arvoista. Vielä kun vauvan luoja soisi...
 
Voi pee... Mä jo iloitsin että kroppa toimii. Toivottavasti ei vilku joka pvä :sad001
Voi vilkkua pitkään jos aloittaa liian ajoissa testaamisen. Mä oon aloittanu liian aikaisin, koska pelkään missaavani oviksen jos vaikka Inofolic ja muut aikaistaa ovista..
Älä huoli kyllä se ovis todennäköisesti tulee! Mutta tosiaan vilkkuminen tai edes pysyvä hymynaama ei takaa ovista. Vain että estrogeeni ja lh nousee.
 
Voihan rähmä koirankorva, miksi aina sillon kun jotain kivaa:(

Helena, kiirettä siis pitää:) menee päivät nopeaan ja sit voikin jo testata, toivottavasti tärppää.

Jesbelle valtavasti onnea uusiin kuvioihin, paljon isoja, ihania asioita<3

Beibi, vielä tulee se hetki<3

Omaa, tänään päivällä vielä vatsakramppeja, mut ihan silleen normaaleiksi/koviksi menkkakivuiksi luettavia, ei mitään sairaita, et voi muuta kun itkeä ja oksentaa kipuja. Taisipa virallinen kp1:kin vihdoin tulla. Että uuteen kiertoon vaan.

Hyvää naistenpäivää munkin puolesta ja kovasti plussaonnea kaikille<3
 
Heippa vaan! Olen ihan uusi täällä forum.vaussa ja nyt vihdoin löysin tieni tänne teidän kuumeilijoiden luokse.
Kerron taustatietojani itsestäni elikkäs: Olen Saara-Maria ja iältäni 30-vuotias. Asustaan mun avomiehen kanssa Etelä-Pohjanmaalla ja yhdessä ollaan oltu kolme vuotta. Mä oon itte vauvakuumeillut jo ihan meidän seurustelun alusta lähtien, mutta mieheen vauvakuume iski vajaa puolisen vuotta sitten, kun hänen isosiskonsa sai vauvan. Me ollaan ny vuoden alusta asti yritetty enemmän ja vähemmän vauvaa, jätettiin siis ehkäisy silloin pois. Välillä meinaa olla malttamaton olo, kun lähipiiristä satelee vauvauutisia, mutta kyllä me tiedostetaan toki sekin, ettei se raskautuminen tapahdu sormia napsauttamalla ja siinä saattaa tosissaan kestää useita vuosiakin. Emmä oikein muuta osaa ny tähän kirjoittaa, kun että kiva kun löytyi tämmönen vauvakuumeilu forumi ja tsemppiä kaikille muille vauvakuumeilijoille.
 
Tervetuloa Saara-Marias :)

Täällä dpo14 ja 2.päivä ilman Terolut-pilleriä. Viime kierrossa menkat alkoi juurikin 2.päivänä ilman terolutia, joten oletettavasti tänään alkaa taas kuukautiset.
Toistaiseksi ei ole alkanut, outoja kipuja munasarjoissa ja emättimessä.

Jään odottelemaan kuukautisia ja zemppaan kaikkia teitä täällä :)

Onnea plussanneille ja voimia kaikille joille lapsen saaminen/yrittäminen ei ole ollut helppo tie <3
 
Voi vilkkua pitkään jos aloittaa liian ajoissa testaamisen. Mä oon aloittanu liian aikaisin, koska pelkään missaavani oviksen jos vaikka Inofolic ja muut aikaistaa ovista..
Älä huoli kyllä se ovis todennäköisesti tulee! Mutta tosiaan vilkkuminen tai edes pysyvä hymynaama ei takaa ovista. Vain että estrogeeni ja lh nousee.

Tänään kp17 ja 3:.tta päivää vilkkuu naama. :angry2
 
Tuli hymy heti aamusta :), kp13, eli keskiviikkona aloitan luget(vaginaaliseen käyttöön). Tuntuu jotenkin jännälle, vaikkei tuon kummemmasta ole kysymys. Millaisia kokemuksia muilla lugesteronista?

Tervehdys Saara-Mariakselle :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Tuli hymy heti aamusta :), eli keskiviikkona aloitan luget(vaginaaliseen käyttöön). Tuntuu jotenkin jännälle, vaikkei tuon kummemmasta ole kysymys. Millaisia kokemuksia muilla lugesteronista?

Tervehdys Saara-Marias

Mulla ollu lugesteronit käytössä lapsettomuushoidossa, emättimen kautta. Käyttö aloitettiin aina muistaakseni 2 päivää ovulaation jälkeen. Tukemaan luteaalivaihetta.
 
Takaisin
Top