DeeDee
Sanaisen arkkunsa ammentaja
HarmiMeijän piti mennä huomenna kylpyläreissulle, mutta sekin nyt peruuntuu tän oksennustaudin takia
Oon oottanu sitä pitkään, pieni pako kahdestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HarmiMeijän piti mennä huomenna kylpyläreissulle, mutta sekin nyt peruuntuu tän oksennustaudin takia
Oon oottanu sitä pitkään, pieni pako kahdestaan.
Näyttää joo aiemmin koska mittaa kahta hormonia, lh ja estrogeeni. Estrogeeni nousee ennen lh:ta. Muut testit mittaa vaan lh. Toivottavasti saadaa molemmat pian se pysyvä hymynaama! Täällä liuska on nippa nappa tasavahva jo mutta digi vilkuttaa vielLaitan nyt tyhmänä rahaa kauheesti testeihin, mut haluan tietää onko kaksoishormonitesti oikeesti niin hyvä mitä väittää.
Kp15:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega
Kp16:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega
Eli kyllä se aiemmin näyttää![]()
Näyttää joo aiemmin koska mittaa kahta hormonia, lh ja estrogeeni. Estrogeeni nousee ennen lh:ta. Muut testit mittaa vaan lh. Toivottavasti saadaa molemmat pian se pysyvä hymynaama! Täällä liuska on nippa nappa tasavahva jo mutta digi vilkuttaa viel
Älä muuta sano.. itse tehnyt tänään vaan tavis ovistestejä aamun jälkeen mutta digin tikut polttelee kaapissa.. Teen kyllä kun saan pidätettyä tarpeeksi!Hullua oikein yllyttetään ohjeissa:
”Kun olet nähnyt korkean hedelmällisyyden, voit tehdä testin useammin.”![]()
Onnea uuteen kotiin :) ja tarrasukkiaMulla on nyt uuden asunnon vuokrasopimuksen allekirjoitukseen meno ja sitte on tilaa ko kaks kerrosta ja 3 makuuhuonetta ja 3 kylppärii joista 1 on wc missä pesukone. Hui, nyt jännittää et pääsee vihdoin muuttaan ja tää on meidän eka yhteinen koti niinku paperilla. Syksyllä sitten naimisiin ja marraskuussa pitäisi tulla bebe. Elämä muuttuu niin paljon nyt et huhuh.. En osaa reagoida mihinkään mitenkään

Hui kamala! Kans veikkaisin kyllä kystaa. Läheisellä oli ja kuulostaa samaltaTäällä olo viimeyönä sairas kipukohtaus, alavatsa aivan krampissa. Sattui niin, että meinas taju lähteä ja ei voi kun oksentaa ja maata vessan lattialla kivusta. Ihan kun minisynnytys! Pari tuntia kesti. Oliskohan joku kystajuttu?
Mul oli samanlainen kolme vuotta sitten vapunpäivänä. Sillon soitin itselleni ambulanssin. Oli kumminkin sen verran vapun jälkeiset silloin, et en halunnut lähteä sairaalaan kun olo alkoi helpottaa ja kun siitä muutaman päivä eteenpäin ultrattiin, niin ei löytynyt mitään poikkeavaa mistään. Ajattelin että johtui varmaan juhlimisesta, mut nyt on viime juhlinnasta sen verran kuukausia takana, että ei ainakaan mitään sellaista. Mun sh kaveri sanoi että paha närästys voi aiheuttaa hullut mahakivut, mutta oon kyllä aika sata että mua ei närästänyt silloin, eikä mua närästänyt eilen yölläkään.
Kiva lääkärireissu :/Dadapls, kyllä kuulostaisi niin plussaltakohta selviää, niin jännää, pidän peukkuja.
Oon vähän tällainen, en todella mee lääkäriin ellen tee suurin piirtein kuolemaa. Viimeksi kun tästä asiasta kävin, niin väen vängällä väittivät että sukupuolitauti ja kun testit negaa, niin eivät sit keksineet että mikä. Joten annoin olla. Kysyin miehetä, onko syytä olettaa moista ja sanoi että ei, uskon kyllä, koska oli paikalla viimeksi kun sain saman ja jätti kyllä traumat sillekin, tuskin valehtelis.
Älä muuta sano.. itse tehnyt tänään vaan tavis ovistestejä aamun jälkeen mutta digin tikut polttelee kaapissa.. Teen kyllä kun saan pidätettyä tarpeeksi!

Mitähän lie lämmittelyä yrittää 

Voiko vilkkumista tulla vaikkei ovista tulis?![]()
Ainakin ohjeissa lukee niin.
Terkuin itse kaksoishormoni testejä useamman kierron käyttänyt :)
Voi vilkkua pitkään jos aloittaa liian ajoissa testaamisen. Mä oon aloittanu liian aikaisin, koska pelkään missaavani oviksen jos vaikka Inofolic ja muut aikaistaa ovista..Voi pee... Mä jo iloitsin että kroppa toimii. Toivottavasti ei vilku joka pvä![]()
Voi vilkkua pitkään jos aloittaa liian ajoissa testaamisen. Mä oon aloittanu liian aikaisin, koska pelkään missaavani oviksen jos vaikka Inofolic ja muut aikaistaa ovista..
Älä huoli kyllä se ovis todennäköisesti tulee! Mutta tosiaan vilkkuminen tai edes pysyvä hymynaama ei takaa ovista. Vain että estrogeeni ja lh nousee.

Tuli hymy heti aamusta :), eli keskiviikkona aloitan luget(vaginaaliseen käyttöön). Tuntuu jotenkin jännälle, vaikkei tuon kummemmasta ole kysymys. Millaisia kokemuksia muilla lugesteronista?
Tervehdys Saara-Marias