Raskaaksi 2019

Kiitos zempistä kaikille <3 purin turhautumisen pääsykoe materiaalin opiskeluun ja ehkä tajusin, että kyllä asiat aina jotenkin järjestyvät. Onneksi ikää vasta 26 vuotta (just oli synttärit) eli aikaa on läpikäydä vaikka lapsettomuushoidot jos siihen asti mennään. Ja eihän sitä tiedä, ehkä meille tulee joulukuinen <3 kumpa nyt menkat alkaisi pian ja pääsisin uutta yritystä kohti!

Kiitos myötäelämisestä, merkitsee paljon.

Zemppiä kaikille
 
Täällä lämmöt tipahti reippaasti alas... En aio testata enään vaan lopetan terolut-kuurin (en ota tänään enää pilleriä) ja alan odottaa kuukautisia. Viime kierrossa menkat alkoi 2 päivää viimeisestä terolut pilleristä, eli odotan kuukautisia la/su

Tosi pettynyt olo ja alkaa tuntua että onko enään järkeä edes yrittää.
Kyllä se teillekin se plussa vielä suodaan <3
 
Nipanderi apua :eek: En noista kystista tiedä mutta kannattaa käydä varmuuden vuoksi näyttämässä jossain. Mulla pari kertaa tullu menkoista aika samanlainen puolituntinen, olin kans ambulanssia soittamassa :( Toivotaan ettei tule uudestaan!

Jannn hyvin on vahvistunu :Heartred

Beibielle tsemppiä! Ei toivo ihan vielä oo menetetty?
Hyvää naistenpäivää kaikille:Heartbigred Tää on niin ihana ketju kun kaikki tsemppaa toisiaan :hug003 Plussatuulia :dummy:
 
Joo, ibuprofeiinia 1g ja lisäksi 600mg parasetamolia. Niin toivottavasti on vaan myöhässä, ettei jää tästä kierrosta kokonaan pois.
On kuulema "torvet nätisti auki ja hyvä virtaus".
Meille tulossa luultavasti inseminaatio.

Söitkö pitkän aikaa, jos satunnaisesti käyttää niin ei vaikuta ja heti kun lopettaa ibun käytön niin vaikutus lakkaa :) Meille polilla sanoi lapsettomuuslääkäri että huoletta voi jopa oviskipuun ottaa ibuprofeiinia jos parasetamoli ei auta ja kovat kivut, vaan pitkä säännöllinen käyttö yleensä vaikuttaa ovikseen.
 
Söitkö pitkän aikaa, jos satunnaisesti käyttää niin ei vaikuta ja heti kun lopettaa ibun käytön niin vaikutus lakkaa :) Meille polilla sanoi lapsettomuuslääkäri että huoletta voi jopa oviskipuun ottaa ibuprofeiinia jos parasetamoli ei auta ja kovat kivut, vaan pitkä säännöllinen käyttö yleensä vaikuttaa ovikseen.
Söin vain tuon ohjeistetun satsin.
 
Kiitos dadapls <3 teoriittisesti toivoa on kai niin kauan kun kuukautiset ei ala mutta luotan omalla kohdalla myös kehon lämpötilan muutoksiin joten oletan kuukautisten alkavan parin päivän sisällä. Mutta ei pidä lannistua, toivoa on niin kauan kuin on elämää:)

Ihanaa naistenpäivää kaikille teille ihanille <3
 
Täällä dpo8 ja kaks päivää testiin :nailbiting: Ei oo vielä tiputellut yhtään, viime kierrossa tosiaan jo dpo5 asti. Eilen ja toissailtana kauhee nälkä. Himoitsin suolakurkkuja ja ostin vajaan kilon niitä :hilarious: No ei kauheesti oo enää jäljellä ..:shy: Aamusta taas huono olo ja nousin samantein ylös niin siitä vielä extrat. Kyllä tuli mieleen kun vihdoin vessaan pääsin että jospa siitä vähäsen lainaisi purkkiin :grin Tissit vieläkin kipeet ja mies eilen laitto viestiä että ”oot raskaana”. Kysyin mistä päättelit niin ”tuli vaan mieleen”.

Äsken tuli ihan kunnollinen oksetuksen tunne. Kuitenkaan ei tullut ulos mitään. Flunssa-vatsatauti-migreeni vaiko plussa? :think005
 
Äidin koiralla on nyt keväällä suunnitelmissa astutus ja se (äiti) aina päivittelee missä mennään. Eilen laitto että LH- pitoisuus sen ja sen verran. Minä tietenkin ainoona tajusin. Millonkohan ne alkaa yhdistämään kun muutenkin laitan meidän perheen wa-ryhmään jotain vauvatutkimuksia yms:hilarious:
 
Onnea kaikille plussanneille:Heartred

Musta tuntuu että mulla ei oo tässä kierrossa ovulaatiota ollenkaan. Ei oo yhtään mitään merkkejä tai tuntemuksia siitä. Nyt siis kp19
 
Dadapls, kyllä kuulostaisi niin plussalta<3 kohta selviää, niin jännää, pidän peukkuja.

Oon vähän tällainen, en todella mee lääkäriin ellen tee suurin piirtein kuolemaa. Viimeksi kun tästä asiasta kävin, niin väen vängällä väittivät että sukupuolitauti ja kun testit negaa, niin eivät sit keksineet että mikä. Joten annoin olla. Kysyin miehetä, onko syytä olettaa moista ja sanoi että ei, uskon kyllä, koska oli paikalla viimeksi kun sain saman ja jätti kyllä traumat sillekin, tuskin valehtelis.
 
Laitan nyt tyhmänä rahaa kauheesti testeihin, mut haluan tietää onko kaksoishormonitesti oikeesti niin hyvä mitä väittää. :rolleyes:

Kp15:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega

Kp16:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega

Eli kyllä se aiemmin näyttää laughing7
 
Laitan nyt tyhmänä rahaa kauheesti testeihin, mut haluan tietää onko kaksoishormonitesti oikeesti niin hyvä mitä väittää. :rolleyes:

Kp15:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega

Kp16:
CB kaksois: vilkkuva hymynaama
CB digi: nega
Sofi liuska: nega

Eli kyllä se aiemmin näyttää laughing7
Tästä lähtien katson itsekin tarkkaan että on kaksoishormonitesti. Ja tämän sinun postauksen perusteella pidän vielä toivoa yllä, että näkyy vielä myöhemmin tuossa yhtä hormonia mittaavassa testissä lh-huippu.
 
Hyvää naistenpäivää meille kaikille superihanille naisille ku tsempataan ja ollaan tukena toisille tässä matkalla kohti äitiyttä <3
 
Täällä lämmöt tipahti reippaasti alas... En aio testata enään vaan lopetan terolut-kuurin (en ota tänään enää pilleriä) ja alan odottaa kuukautisia. Viime kierrossa menkat alkoi 2 päivää viimeisestä terolut pilleristä, eli odotan kuukautisia la/su

Tosi pettynyt olo ja alkaa tuntua että onko enään järkeä edes yrittää.
Toi luovuttaminen on niin tuttu tunne ja tuntuu välillä että jos tarkotus mun olisi saada lapsia niin miksi niin ei käy? Tsemppiä ja mehän ei vaivuta epätoivoon olemmehan naisia kuitenkin :greet015

Mulla ei menkat oo tullut, mutta tämän aamuinen testikin oli negatiivinen. Nousin viimeyönä kesken kaiken pissalle ja sitä ei ole käynyt muutakun viimeksi raskaana ollessa.. outoa.. mutta eiköhän täti kurvaa kohta ja mikäli ei niin lähdettävä tutkimaan kun ollut menkat aika kellon tarkat :violent001
 
Mulla iski hiiva ja muutenkin kovia kramppeja. Nyt on kainalot kosketusarat ja tissejä kutittaa. Ilmeisesti tässä on toivoa et ne testit pitää paikkansa En usko ennen kuin ultraan meen
 
Tästä lähtien katson itsekin tarkkaan että on kaksoishormonitesti. Ja tämän sinun postauksen perusteella pidän vielä toivoa yllä, että näkyy vielä myöhemmin tuossa yhtä hormonia mittaavassa testissä lh-huippu.

Täytyy toivoa, ettei kovin montaa kk tarttis testailla, kaikki rahat menee tikkuihin. :wacky:
 
Meijän piti mennä huomenna kylpyläreissulle, mutta sekin nyt peruuntuu tän oksennustaudin takia :smiley-angry017
Oon oottanu sitä pitkään, pieni pako kahdestaan.
 
Takaisin
Top