Raskaaksi 2019

Jannn mulla irtosi mun mielestä vasemmalta mut seki on nippaillut. Nauroin kaverille et ei tää raskaus oo ku megaluokan ovis ku mul koko ajan lorisee ja aika ajoin just ovismaista vuotoa parin päivän sisällä.

Sit yks kysymys: onko kellertävä hajuton valkkari ihan normaalia alkuraskaudessa?

On normaalia, keltarauhanen värjää vuotoa keltaiseksi. Mulla on aina ennen menkkoja keltaista vuotoa ja kaikissa raskauksissa ollu myös. Onnistuneessa raskaudessa tais keltaisuus hävitä jonku verran ennen nt-ultraa.
 
Täällä olo viimeyönä sairas kipukohtaus, alavatsa aivan krampissa. Sattui niin, että meinas taju lähteä ja ei voi kun oksentaa ja maata vessan lattialla kivusta. Ihan kun minisynnytys! Pari tuntia kesti. Oliskohan joku kystajuttu?

Mul oli samanlainen kolme vuotta sitten vapunpäivänä. Sillon soitin itselleni ambulanssin. Oli kumminkin sen verran vapun jälkeiset silloin, et en halunnut lähteä sairaalaan kun olo alkoi helpottaa ja kun siitä muutaman päivä eteenpäin ultrattiin, niin ei löytynyt mitään poikkeavaa mistään. Ajattelin että johtui varmaan juhlimisesta, mut nyt on viime juhlinnasta sen verran kuukausia takana, että ei ainakaan mitään sellaista. Mun sh kaveri sanoi että paha närästys voi aiheuttaa hullut mahakivut, mutta oon kyllä aika sata että mua ei närästänyt silloin, eikä mua närästänyt eilen yölläkään.
 
Täällä olo viimeyönä sairas kipukohtaus, alavatsa aivan krampissa. Sattui niin, että meinas taju lähteä ja ei voi kun oksentaa ja maata vessan lattialla kivusta. Ihan kun minisynnytys! Pari tuntia kesti. Oliskohan joku kystajuttu?

Mul oli samanlainen kolme vuotta sitten vapunpäivänä. Sillon soitin itselleni ambulanssin. Oli kumminkin sen verran vapun jälkeiset silloin, et en halunnut lähteä sairaalaan kun olo alkoi helpottaa ja kun siitä muutaman päivä eteenpäin ultrattiin, niin ei löytynyt mitään poikkeavaa mistään. Ajattelin että johtui varmaan juhlimisesta, mut nyt on viime juhlinnasta sen verran kuukausia takana, että ei ainakaan mitään sellaista. Mun sh kaveri sanoi että paha närästys voi aiheuttaa hullut mahakivut, mutta oon kyllä aika sata että mua ei närästänyt silloin, eikä mua närästänyt eilen yölläkään.

Kuulostaa vähän kystan puhkeamiselta! Tosiaan luin et jotkut menny sairaalaan siitä.

Taas on testit tehty ja raskaana ollaan. Nyt vaan jännätään tuleeko uloskin heti... Ei uskalla luottaa vielä kun niin yleisiä keskenmenot ja tuulimunat.. :sad001 Uskaltaisko plussanneiden ryhmään siirtyä jo :eek:

Jesbe ootko sä? No enköhän mee kuikuilee kohta.

Tsemppiä piinailijoille ja plussia ja liimoja, en lähde tästä ryhmästä vielä :):3some:Heartred
 

Liitteet

  • 20190308_065908.jpg
    20190308_065908.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 273
Täällä lämmöt tipahti reippaasti alas... En aio testata enään vaan lopetan terolut-kuurin (en ota tänään enää pilleriä) ja alan odottaa kuukautisia. Viime kierrossa menkat alkoi 2 päivää viimeisestä terolut pilleristä, eli odotan kuukautisia la/su

Tosi pettynyt olo ja alkaa tuntua että onko enään järkeä edes yrittää.
 
Onnea Jannn :Heartred

Nipanderi
auts, kuulostaa kivuliaalta!



Ootko katsonut niitä liuskojen vahvuuksia onko vahvistumaan päin? Mä tein tuossa aiemmissa kierroissa pc;n ovistestejä ja sitten kun vaikutti plussalla, tein digin.
Ei oo tällä hetkellä muuta käytössä kuin tuo yksi CB:n testilaite ja loput viisi tikkua. Pitäis tehdä tilaus Raskauskeijulta, samalla ottaa niitä edullisia tikkuja, viimeksi oon ottanu niitä Sofin tikkuja.
Ja oon kattonu noita viivan vahvuuksia, kun oon ottanu testilaitteesta, mutten oo huomannu juurikaan muutosta.
 
On normaalia, keltarauhanen värjää vuotoa keltaiseksi. Mulla on aina ennen menkkoja keltaista vuotoa ja kaikissa raskauksissa ollu myös. Onnistuneessa raskaudessa tais keltaisuus hävitä jonku verran ennen nt-ultraa.
Kiitos vastauksesta oon ollu vähän et mitä tää nyt on ku mulla ei kuulemma keltarauhanen toimi ja nyt ilmeisen hyvin toimii... Ja sit noi erikoiset valkkarit pelottaa tietysti, ku yhtäkkiä saattaa lorista ihan omituista juttua mut laitan ton alkuraskauden piikkiin. Kovin toivon et nää kipuilut on ihan normaaleja
 
Täällä lämmöt tipahti reippaasti alas... En aio testata enään vaan lopetan terolut-kuurin (en ota tänään enää pilleriä) ja alan odottaa kuukautisia. Viime kierrossa menkat alkoi 2 päivää viimeisestä terolut pilleristä, eli odotan kuukautisia la/su

Tosi pettynyt olo ja alkaa tuntua että onko enään järkeä edes yrittää.
On järkeä,... Mieki ootin moonta vuotta ennen ku plussan sain ja seki meni kesken ja eka aikoinaan oli tuulimuna. Nyt vuosien yrityksen jälkeen vasta napannut et kyl on toivoa <3
 
Koirankorva, olisko joku virhe testissä? Teitkö aamupissasta kumminkin?

Jannnille onnea paljon<3 ja tarrasukkia!!

Beibe, nää ekat pettymyspäivät on pahimmat, sitten taas helpottaa, tsemppiä kovasti<3
 
Äh, jotain veristä vuotoakin oli hetken ja loppui. Tein vielä sofin 25mIU joka eilen antoi negan, nyt tein sen uudestaan ja siihe tuli joku onneton varjo testiajalla. Miks sitä kiusaa itteensä, kun tietää, että tällä kertaan ei vaan oo onni käynyt :banghead:
 
Ite odotan vieläki kunnon vuotoa, olis luullu eilisöisen krampin jälkeen tulevan, täytyypi varuiks huomenaamulla tehä testi, ettei oo ainakaan mitään kohdun ulkoista

Tsempit koirankorva<3
 
Äh, jotain veristä vuotoakin oli hetken ja loppui. Tein vielä sofin 25mIU joka eilen antoi negan, nyt tein sen uudestaan ja siihe tuli joku onneton varjo testiajalla. Miks sitä kiusaa itteensä, kun tietää, että tällä kertaan ei vaan oo onni käynyt :banghead:
Voi olla, että siellä oli joku kiinnittymisyritys, mutta ei ollut limakalvo ehtinyt vielä palautua normaaliksi.

Plussa-aalto on jo alkanut, joten toivottavasti se vielä jatkuu :)

On: Täällä vasta menossa kp 8, eli tylsä vaihe menossa. Onneks saa edes teidän puolesta jännäillä! Lisäksi en edes usko, että ovuloin tässä km:n jälkeisessä kierossa. Ajattelin kuitenki tikutella, jos vaikka kävisi tuuri.
 
Mulla vilkkui tänään ekaa pvää ja on kp 15. Ollaan aika samassa rytmissä :smiley-bounce013
Toivotaan että saat pian pysyvän hymynaaman! Itse en uskalla vielä luottaa että itse saan, kun joka kierto ollut eka 1-2viikkoa ennen oikeeta ovista vain ovisyritystä..
 
Muokattu viimeksi:
Kuulostaa vähän kystan puhkeamiselta! Tosiaan luin et jotkut menny sairaalaan siitä.

Taas on testit tehty ja raskaana ollaan. Nyt vaan jännätään tuleeko uloskin heti... Ei uskalla luottaa vielä kun niin yleisiä keskenmenot ja tuulimunat.. :sad001 Uskaltaisko plussanneiden ryhmään siirtyä jo :eek:

Jesbe ootko sä? No enköhän mee kuikuilee kohta.

Tsemppiä piinailijoille ja plussia ja liimoja, en lähde tästä ryhmästä vielä :):3some:Heartred
Onnea <3
 
Takaisin
Top